افرادی که از سال ۸۹ یا ۹۳ یارانه‌شان قطع و یا انصراف داده‌اند، بخوانند

دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام، مشمول یارانه مذکور نبوده‌اند منتشر شد.

افرادی که از سال ۸۹ یا ۹۳ یارانه‌شان قطع و یا انصراف داده‌اند، بخوانند

در متن این اطلاعیه خطاب به هموطنان آمده است: در صورتی که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ ، یارانه نقدی دریافت نکرده‌اید یا به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام از سال ۱۳۹۳ مشمول یارانه مذکور نبوده‌اید و متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود برای دریافت یارانه کمک معیشتی جدید هستید، می توانید طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه‌ای که به زودی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنید.

در صورت تأیید درخواست، یارانه کمک معیشتی جدید از ابتدای اجرای برنامه محاسبه و به خانوار تعلق خواهد گرفت.

برای این موضوع نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و موضوع صرفا از طریق سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد، قابل پیگیری است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کسلی
    0

    چاپ اسکناس وکاغذبی پشتوانه کشورداری نیست.علاج ریشه ای کارو تولید هست .تا حالا معلومشد متعهدین به ارز یارانه ها دستبر زدند و از دست دزدان نجومی بگیر توپ را تو زمین مردم انداختید.اگر از روز اول بجای گشتن دنبال متعهد دنبال متخصص بودید کار بدینجا نمیرسید بلکه مسیر ژاپن را طی کرده بودید.

  • ناشناس
    0

    چند ماه دیگه متوجه میشوید اوضاع تورم را

  • ناشناس
    0

    آخه اینا بدنبال فقط جمه آوری منابع به عرب ها هستن به فکر مردم ایران نیستن الان شاید بالغ بر چهل ساله کمک به فلسطین میکنن هرچی پول ومنابع رو بردن لبنان بعد یمن واول عراق از بعد ازجنگ طلا ها و آب به سمت عراق رفت خدا لعنتشان کنه

  • ناشناس
    0

    ما هم ثبت نام کردیم وانصراف هم ندادیم اما دولت فخیمه خودش قطع کرد وگفتند چون خونه ات در منطقه بالاتر از خیابان انقلابه بهت تعلق نمی گیرد .

  • ناشناس
    0

    صدقه نمی خواهیم ؛ ارزش پول ملی را از اسارت دلار کثیف آمریکا رهایی بخشید
    ---
    این بنده ناتوان علی رغم محدودیتهای مالی رنج آفرین به هیچ صدقه ای بنام یارانه هرگز دل نبسته است .
    اگر دولت در ادعای مردمی بودن خود راست می گوید پشتوانه ارزش پول ملی را از اسارت عزت ستیز دلار کثیف آمریکا برهاید و داراییها و ثروتهای بی شمار نیرومند خدا داده ی ملی ایران را که ثروتمند ترین کشور خاورمیانه است پشتوانه ارزش پول ملی قرار دهد .
    مردمی بودن دولت را تنها با اقدام عزتمندانه خروج از اسارت دلار کثیف آمریکا می توان باور کرد .
    تا قیامت بی وقفه و بی خستگی تکرار می کنم ؛ دولت تنها با اقدام شرافتمندنه رهایی ارزش پول ملی از اسارت خفت بار دلار کثیف آمریکا می تواند ثابت کند واقعا مردمی است و عزتمندی ملت را می خواهد و همیشه آشکار و پیوسته و بی وقفه با به گار گیری همه ابزارهای کار آمد قانونی موجود در دست رس در کشور و خارج از کشور تلاش می کند تامین و تضمین سریع این عزت ملی خدا پسندانه را بر همه چیز اولویت و برتری بخشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها