آیا از خرید کاندوم خجالت می کشید؟

اکثر افراد شاغل در داروخانه می‌گویند:"بیش از 70% از افرادی که برای خرید کاندوم مراجعه می‌کنند، در بیان اینکه قصد دارند این کالا را بخرند، مشکل داشته و اصلا نمی‌دانند چگونه باید نیاز خود را مطرح کنند!" البته در حال حاضر وضعیت خیلی بهتر از سال‌های گذشته است زیرا با توجه به بستری که در رسانه‌ها به منظور افزایش سطح آگاهی مردم فراهم شده، امروز افراد مزایای استفاده از کاندوم را بیش از گذشته می‌دانند و کمتر پیش می‌آید که از خرید آن احساس شرمساری کنند.

آیا از خرید کاندوم خجالت می کشید؟

کاندوم از شما در برابر بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی تا 98% محافظت کرده و معمولا هیچ عارضه خاصی هم به همراه ندارد. بنابراین بهتر است به کاندوم با دیدی مثبت به عنوان یک کالای ارزشمند که دوستدار سلامتی است، نگاه کنید.

مزایای استفاده از کاندوم

چرا از کاندوم استفاده کنیم؟ به دلایل زیر خرید کاندوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • کاندوم از بروز بارداری ناخواسته جلوگیری می‌کند.
  • تنها روش جلوگیری از بارداری که به طور همزمان می‌تواند از گسترش عفونت‌های مقاربتی نیز پیشگیری نماید، استفاده از کاندوم است. این عفونت‌ها می‌تواند شامل اچ آی وی، کلامیدیا، سوزاک، سفلیس، اچ پی وی و ... باشد.
  • خرید کاندوم هزینه زیادی ندارد و به راحتی می‌توان آن را پیدا کرد.
  • کاندوم‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که بعضی از آنها می‌توانند به افزایش میل جنسی کمک کنند.
  • استفاده از کاندوم همزمان با دیگر روش‌های جلوگیری از بارداری می‌تواند ایمنی بسیار بالایی ایجاد نماید.
  • اگر به جنسی که کاندوم از آن ساخته شده است، حساسیت نداشته باشید معمولا هیچ نوع عارضه‌ای برایتان پیش نخواهد آمد. پس کاملا ایمن است.

بسیبیسب

با این راه حل دیگر از خرید کاندوم خجالت نخواهید کشید

خرید کاندوم موضوعی نیست که بابت آن خود را شماتت کرده و اظهار شرمساری کنید زیرا نشان‌دهنده فرهنگ بالا و اهمیت دادن شما به بهداشت جنسی قلمداد می‌شود. با این حال باید مدتی روی خود، کار کنید و زمان بگذارید تا این مسئله کاملا برایتان جا بیفتد که رابطه جنسی اصلا عمل زشتی نیست؛ به خصوص اگر در چارچوب موازین خانواده  باشد. اما ما در اینجا برای شما یک پیشنهاد فوق‌العاده داریم تا برای همیشه از شر این مشکل خلاص شوید:

خرید کاندوم به صورت آنلاین

با خرید اینترنتی کاندوم دیگر لازم نیست هیچ گفتگویی با فروشنده صورت گیرد که به خاطر آن بخواهید خجالت بکشید یا دغدغه فکری شما این باشد که چگونه باید درخواست خود را مطرح کنید. کاندوم را به صورت اینترنتی از کجا بخرید؟ پیشنهاد ما به شما خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز است. چرا مثبت سبز؟ به دلایل زیر:

  • تنوع کاندوم در مثبت سبز بسیار زیاد است و انواع کاندوم تاخیری، خاردار، ساده، شیاردار و... را به راحتی می‌توانید از آنجا پیدا کنید.
  • در اکثر مواقع مثبت سبز، تخفیف‌های بسیار چشمگیری برای خرید کاندوم ارائه می‌دهد.
  • کاندوم‌هایی که در مثبت سبز به فروش می‌رسند، استانداردهای لازم را داشته و تحت نظارت وزارت بهداشت به بازار عرضه می‌شوند.
  • بهترین برندهای کاندوم که در سطح جهانی مطرح هستند، در مثبت سبز به سهولت پیدا می‌شوند.

با مراجعه به سایت مثبت سبز و خرید آنلاین کاندوم می‌توانید تنوع زیاد محصولات را در کنار قیمتشان ببینید، مشخصات آنها را با دقت مطالعه کنید و بعد کاندومی را که فکر می‌کنید برایتان مناسب است، خریداری نمایید. مثبت سبز به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی در تهران مشغول فعالیت است و به سراسر ایران ارسال کلیه محصولات خود را انجام می‌دهد.

باورهای غلطی که هنگام خرید کاندوم باعث حس خجالت می شوند

حس خجالت هنگام خرید کاندوم از کجا منشا می‌گیرد؟ ممکن است به یکی از دلایل زیر مربوط باشد:

  • رابطه جنسی در باور بعضی از افراد یک گناه به حساب می‌آید. این مسئله به فرهنگ غلطی برمی‌گردد که در بعضی جوامع وجود دارد. رابطه جنسی با همسر امری کاملا پسندیده است و هیچ‌کس نباید بابت آن خود را سرزنش کند.
  • افرادی که سنشان پایین است یا اینکه حدودا مسن هستند، حس می‌کنند که مراجعه به داروخانه و درخواست از فروشنده برای خرید کاندوم ممکن است این فکر را در ذهن ایجاد کند که مگر در این سن و سال هم باید رابطه جنسی داشت! اینکه شاید دیگران در مورد ما فکر بدی کرده و یا تصور کنند که رابطه جنسی ما با فردی به جز همسر قرار است باشد، ممکن است حس خجالت را ایجاد کند.
  • گاهی احساس خجالت هنگام خرید کاندوم به دلیل این است که فروشنده‌ای که در داروخانه کار می‌کند، از جنس مخالف است. یعنی اگر شما خانم هستید شاید خجالت بکشید که به یک فروشنده مرد بگویید مدل‌های مختلف کاندوم را برای شما بیاورد و در مورد آنها توضیح دهد.

در بعضی موارد هم ممکن است خرید کاندوم از داروخانه محل برایتان سخت باشد و با خود تصور کنید که پرسنل آن داروخانه شما را می‌شناسند و شاید قضاوت غلطی در مورد شما بکنند. راه حل این مورد نیز خرید آنلاین کاندوم است. خرید اینترنتی محصولات دارویی و بهداشتی را حتما برای یکبار هم که شده تجربه کنید زیرا حتی در هزینه‌های شما برای رفت و آمد نیز صرفه‌جویی به عمل خواهد آمد.

ففیبل

بسته بندی محرمانه کاندوم در داروخانه آنلاین مثبت سبز

شاید نگران باشید که وقتی کاندوم را اینترنتی سفارش می‌دهید، شخصی به جز خودتان آن را تحویل بگیرد و دوست نداشته باشید که دیگران متوجه شوند شما چه چیزی خریداری کرده‌اید. داروخانه آنلاین مثبت سبز این امکان را برای شما فراهم می‌کند که هنگام ثبت سفارش، گزینه "بسته بندی محرمانه" را انتخاب کنید. در این صورت کاندوم یا هر محصول دیگری که خریداری کرده‌اید، به نحوی برای شما بسته‌بندی می‌شود که محتویات درون آن مشخص نباشد.

نتیجه گیری

اگر به هر دلیل خجالت می‌کشید برای خرید کاندوم به داروخانه مراجعه کنید، خرید اینترنتی مشکل شما را حل خواهد کرد. با خرید آنلاین دیگر نیازی نیست گفتگویی بین شما با فروشنده صورت گیرد. ضمنا مشخصات محصول انتخابی خود را هم به طور کامل و سر فرصت می‌توانید در وبسایت داروخانه‌ای که قصد خرید از آنجا را دارید، مطالعه کرده و خریدی مطمئن‌تر که کاملا پاسخگوی نیاز شما باشد، انجام دهید. فراموش نکنید که کاندوم تا 98% شما را در برابر بارداری ناخواسته و بیماری‌های جنسی مصون نگه می‌دارد. پس حتما ارزش خرید و استفاده دارد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • ناشناس
    3

    از خرید کاندوم خجالت نمیکشیم بلکه از پولی که بابت خرید آن باید پرداخت کنیم خجالت می‌کشیم...

  • الناز
    8

    از خوبی های کاندوم گفتین از بدیهایش نه....بدی استفاده از کاندوم اینه که خیلی پیش میاد پاره میشه و در طول رابطه جنسی استرس این موضوع نمی زاره شما احساس راحتی داشته باشی ..اگه پاره بشه شما ناچاری همزمان از چند قرص ضد بارداری یا اورژانسی استفاده کنی که برای بدن خیلی ضرر داره
    البته برای بعضی که رابطه دردناک تجربه می‌کنند کاندوم‌های چرب و آغشته به مواد روان‌کننده خیلی مناسبه و همچنین برای بهداشت زنان خیلی عالیه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ٪۰۰۱ هم امکان ندارد کاندوم لاتکس در حین رابطه جنسی پاره یا سوراخ شود مگر کلنگ را درون کاندوم فرو کرده باشید! استفاده از کاندوم لاتکس هیچ معایبی ندارد و باعث جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماریهای مقاربتی و مسری همچون اچ آی وی، انواع هپاتیت، کلامیدیا، سیفلیس، سوزاک، زگیل و تبخال تناسلی و ... با ضریب اطمینان بالا و همچنین تأخیر در انزال مردان و زنان می شود. تنها عیب استفاده از کاندوم لاتکس اینست که در مقایسه با عدم استفاده از کاندوم در تماس سطح بین دو پوست و اعصاب محیطی اطراف آن مقدار اندکی از لذت جنسی را کاهش می دهد!

    • 0

      کاندوم زنانه بخر قیمتش گرونتر هست وپاره نمیشه تو اینترنت سرچ کن کاندوم زنانه قیمت برات میاره شرکتهای فروشندش رو

    • الناز
      0

      ممنون عزیزم از راهنمایی شما ولی من حساسیت شدید دارم بعید می‌دونم بتونم استفاده کنم ولی بازم امتحان میکنم مرسی عزیزم

  • ناشناس
    1

    خب این تبلیغ که خودش یه نوع تایید خجالتی بودن و ادامه دادنش هست

  • ناشناس
    3

    چند وقت دیگه حکومت طالبانی حاکم برای فروش کاندوم و نوار بهداشتی مکانهای جداگانه مشخص میکنه و میگه برای خرید کاندوم فقط اقایان به فلان مکانها و خرید نوار بهداشتی فقط خانمها به فلان مکانها بروند و درضمن برای ورود به مکان خرید ورودی هم باید پرداخت بشه و اونجاها کلی صندوق صدقات برای کمک به زنان نیازمند و مردان محتاج و فقیر میذارند ...یعنی به اسم حجاب و عفاف چندین قلک برای اخوندها...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      آخه در راستای سیاست فرزندآوری به هیچ کدومش نیازی نیست

  • ناشناس
    5

    تو کشوری که در کارخانه فولاد مبارکه 91 هزار میلیارد تومان دزدی شده ، مسولین وقت دغدغه شون حجابه، هیچ کاری خجالت نداره. از مسولین و مدیران یاد بگیرید !

  • 5

    کاندوم‌هایی که در مثبت سبز به فروش می‌رسند، استانداردهای لازم را داشته و تحت نظارت وزارت بهداشت به بازار عرضه می‌شوند.
    خوب وقتی حکومت دنبال افزایش جمعیت است از کجا معلوم که وزارت بهداشتش، سوراخ کردن کاندوم ها جز استانداردش نباشه ؟ تازه اسم شرکت تون هم شک برانگیزه + سبز ؛ یعنی حتما یک نفر دیگه تو خونمون سبز میشه !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خخخخخ
      بعید هم نیست...

    • ناشناس
      0

      تو روحت 😂😂😂😂

  • علیرضا
    0

    ظاهرا تمام بدبختی کشور ما حل شده فقط کاندوم و نحوه خریدش مونده .

  • ناشناس
    0

    وسایل‌جلوگیری بخصوص کاندوم جهت به زور افزایشی شدن جمعیت در این تورم و گرانی نبود مسکن از داروخاته ها جمع شده ملت دیگه رو آوردن به استفاده از بادکنک رنگی تولدها .

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    بیشتر از اسفالت نبودن مسیر صباشهر به ادران خجالت میکشم

    نظرات شما -
    • 0

      به خدا پول ندارم وگرنه مسیر صبا شهر به ادران رو خودم واست آسفالت می‌کردم...

  • کریم حشری
    0

    امثال من که هیچی گیرشون نمیاد تو این مملکت کاندوم به چه کارم میاد

    نظرات شما -
    • ن
      0

      اتفاقا میشه از ش بادکنک حسابی ساخت

  • شبنم
    2

    رشته خجالت بکشید این مطالب مسخره چیه
    گذاشتید بقدر کافی بیمار جنسی داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هدف از این مقاله افزایش آگاهی های جنسی افراد نبوده بلکه به منظور تبلیغات فروش محصولات بهداشتی داروخانه مثبت سبز بوده است! اگر مقصود صرفاً بالا بردن آگاهی های جنسی اشخاص بود نه تنها زشت نبود بلکه بسیار مفید و آموزنده و مهیج هم بود!

  • امییییییییییر
    0

    اولا اسمش کاندوم نیست بهش میگن کاپوت دوما چراچرت وپرت مینویسید خبر درست و حسابی نیست بنویسید از دزدیهای مسولینم نظام بنویسید فقط بقیه چیزهارو مردم خودشون بلدند

    نظرات شما -
    • 0

      مهم اسمش نیست مهم کاربردشه..

  • ناشناس
    2

    من یه همکار لر داشتم ازرو کاندوم زنش حامله شده بود کاندوم پاره شده بود خ خ خ خ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خب بعد از رابطه با کاندوم باید نگاه کنی ببینی کاندوم پاره شده یا نه....
      اگه پاره شده بود خانم قرص اورژانسی تهیه کنه و مصرف کنه
      حتما ایشون اطلاع نداشتن بنده خدا
      بعد شما کار درستی نکردی قومیت و طایفه ایشون رو نام بردی ...‌

  • ناشناس
    1

    یکی ازدوستان صمیمی بنده پنجشنبه آخر هفته عروسیش بود خودشم خجالتی بود بمن گفت براش ازداروخانه بخرم من هم خریدم اما فرداشبش تعریف کرد تازه فهمیدم واسه استفاده با خانمش نمیخواست برای زنا با یک دختردیگه میخواست اونجا بود که پشیمون شدم جرابراش خریدم!

    نظرات شما -
    • 0

      آدم خجالتی دوست دختر داره؟؟؟!
      معمولاً پسرای دریده دوست دختر دارن از هیچکس هم خجالت نمیکشن
      آره بابا

  • ناشناس
    1

    البته آخوندهای دو زاری به کار کاندوم مردم هم کار دارند وآن را گران گرده اند که با این وضع اقتصادی عالی مملکت تولید زیادشود.

  • بهرام
    0

    من همیشه برای خرید کاندوم خجالت میکشیدیم ممنون از متنتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها