طبق اعلام منابع عراقی؛

پروازها به عراق از سرگرفته شد

منابع عراقی به ازسرگیری پروازهای شرکتهای هواپیمایی خارجی از جمله ایران ایر و امارات ایر به این کشور اشاره کردند.

پروازها به عراق از سرگرفته شد

به گزارش السومریه، منابع عراقی به ازسرگیری پروازهای شرکتهای هواپیمایی خارجی از جمله ایران ایر و امارات ایر به این کشور اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، سازمان هواپیمایی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که پروازهای شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، امارات ایر و عربیک ایر از سرگرفته شده است.

در این بیانیه آمده است که سازمان هواپیمایی عراق پس از عادی سازی اوضاع، اقداماتی را برای اطمینان خاطر شرکت های هواپیمایی فعال در عراق و از سرگیری خدمات به مسافران گرامی اتخاذ کرده است.

لازم به ذکر است که به دنبال حوادث چند روز قبل عراق که طی آن صدر از کناره گیری خود از روند سیاسی خبر داد و متعاقب آن طرفداران جریان صدر، اوضاع را شلوغ کردند، شرکت های هواپیمایی پروازهای خود را به حال تعلیق درآورده بودند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    چه خوب!!!!!!!!!!!

  • یکی از مردم
    1

    دقت کردید هر چند وقت یه بار صدر در مواقع حساس یه آشوب راه میندازه و بعد کنار میکشه؟ این آخوند موزی توی موقعیتهای خاص فقط با این کارها دنبال سرکیسه کردن ایران و باج گرفتنه...شک نکنید اینبار هم کلی باج گرفته که ساکت شده

  • ناشناس
    0

    شما تا مردمو به کشتن ندید ول کن نیستید حتما باید کشته بشند شما بی خیال شید امام هم با کارهای شما موافق نیست

  • ناشناس
    0

    هر زائر اگر ۳ میلیون هزینه کند و کل زوار ایرانی ۲ میلیون باشد میشود ۶ هزار میلیارد تومان و اگر بخواهیم برای ساخت هر متر مربع هم نزدیک ۱۰ میلیون در نظر بگیریم میشود ۶۰۰ هزار متر بنا ساخت که هر واحد هم ۶۰ متر باشد میشود ۱۰ هزار واحد اپارتمان برای جوانها و بی خانمانها بس بدانید لعنت امام حسین به دنبال ما است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها