با ما دریافت ویزای شینگن دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست!

آیا شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که پشت درب های بسته سفارتخانه های اروپایی گیر افتاده اید و هیچ راه رهایی ای نمی یابید؟! آیا از ادعاهای پوچ شرکت های اخذ ویزا و سازمان های مهاجرتی دریافت ویزای شینگن تضمینی به ستوه آمده اید؟! آیا نیازمند دستانی توانمند هستید تا برای شما بال پروازتان شود؟! اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، این جا بهشت شما است!

با ما دریافت ویزای شینگن دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست!

در این که دریافت ویزای شینگن یکی از بزرگترین رویاها و جدی ترین چالش های ایرانیانی است که می خواهند به کشورهای شینگن سفر نمایند، هیچ شکی نیست. دست بر قضا تعداد افرادی که زخم خورده این ماجرا هستند، بسیار زیاد است! خُب باید چاره ای اندیشید و راه را برای این دسته از هموطنان هموار کرد. هموطنانی که به هر دلیلی سفر به یکی از 26 کشور اروپایی عضو حوزه شینگن را ترجیح می دهند . سفر به این کشورها هم نیازمند دریافت ویزای شینگن است. این جا است که اهمیت دریافت این ویزا پر رنگ تر از قبل می شود!

اهمیت آشنایی با ویزای شینگن و مسائل پیرامون آن ما را بر آن داشته است که مصاحبه ای پر بار برای شما عزیزان تدارک ببینیم. مصاحبه ای که بی شک با خواندن آن تمام علامت سوال هایی که مدت ها است در گوشه ذهنتان خاک می خورند، به ناگاه ناپدید می شوند!

خبرنگار: در خدمت آقای امیر سعادت مدیر ارشد ویزای شینگن در آژانس هواپیمایی آراز اجمینه تهران هستیم. آقای سعادت عزیز از این که وقت گرانبهایتان را در اختیار ما و همراهانمان گذاشته اید، بسیار سپاسگزاریم! 

آقای امیر سعادت: ضمن عرض سلام و خسته نباشید به شما و همراهان گرامی تان، از این که در خدمتتان هستم؛ بسیار خرسندم. امیدوارم صحبت های بنده برای تمام عزیزانی که قصد دریافت ویزای شینگن سفر به کشورهای حوزه شینگن را دارند، مثمر ثمر واقع شود.

ویزای شینگن

خبرنگار: جناب سعادت بزرگوار برای شروع کمی درباره ویزای شینگن صحبت کنید. اصلا ویزای شینگن چیست و چرا تا این اندازه اهمیت دارد که خیلی ها در به در به دنبال دریافت آن هستند؟!

آقای امیر سعادت: خُب اجازه بدهید ابتدا کشورهای حوزه شینگن را خدمتتان معرفی کنم، بعد می رویم سراغ معرفی ویزای شینگن. ببینید؛ 26 کشور اروپایی وجود دارند که امکان تردد بین آن ها بدون هیچ گونه محدودیتی برای شهروندانشان میسر است. این یعنی قانون کنترل حذف کنترل گذرنامه در هنگام ورود برای شهروندانی که عضو این مناطق هستند! حالا اگر یک خارجی بخواهد وارد این کشورها شود، چه؟!

اگر فرد خارجی مذکور ویزای شینگن داشته باشد، می تواند خیلی آزادانه و بدون هیچ دردسری بین 26 کشور اروپایی عضو حوزه شینگن رفت و آمد کند. فرقی هم نمی کند سفر این فرد کاری است یا توریستی یا...! پس ویزای شینگن همان ویزایی است که شهروندان کشورهای خارج از حوزه شینگن برای هرگونه سفری به این 26 کشور اروپایی نیاز دارند.

اابلابلا

ویزای شینگن تضمینی

خبرنگار: ممنون از توضیحات کامل و دقیق شما. آقای سعادت عزیز امروزه شاهد آن هستیم که استفاده از اصطلاح  "ویزای شینگن تضمینی" در میان شرکت های اخذ ویزا و سازمان های مهاجرتی بسیار باب شده است. منظور از ویزای شینگن تضمینی چیست؟ اصلا چرا باید این ویزا تضمینی باشد یا نباشد؟!

آقای امیر سعادت: بله؛ حق با شما است. امروزه بیشتر از این که اسم ویزای شینگن به گوش بخورد، اصطلاح ویزای شینگن تضمینی شنیده می شود! گاهی تقاضای ویزای شینگن متقاضی رد یا به اصطلاح ریجکت می شود. مثلا ممکن است مدارک متقاضی یا شرایط و زمان بندی او توسط کنسولگری یا سفارت پذیرش نگردد. فرآیند دریافت این ویزا هم بسیار طولانی و گاه طاقت فرسا است و این موضوع شانس دریافت ویزا را کاهش می دهد.

حالا می رویم سراغ بررسی ویزای شینگن تضمینی!

منظور از اصطلاح ویزای شینگن تضمینی این است که موسسه ای که کارتان را به آن می سپارید، از جان و دل مایه گذاشته و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا احتمال ریجکت شدن تقاضای شما را به کمترین میزان ممکن رسانده و درصد پذیرش‌تان را افزایش دهد. شاید بگویید اگر تلاش موسسه به نتیجه نرسید و درخواست ما ریجکت شد، چه؟!

در این صورت می توانید برای بازپس گیری هزینه ای که طبق قرارداد به موسسه یا آژانس پرداخت نموده اید، اقدام کنید. توجه داشته باشید که این هزینه نسبتا زیاد است. از همین رو انتخاب آگاهانه یک موسسه یا آژانس کاربلد و مطمئن ضروری به نظر می رسد.

ویزای توریستی شینگن تضمینی

خبرنگار: ممنون از پاسخگویی شما جناب آقای امیر سعادت عزیز. جناب سعادت خیلی ها تمایل دارند که به کشورهای اروپایی حوزه شینگن سفر کرده و از دیدنی های این کشورهای اروپایی بازدید کنند. پیشنهاد شما به این دسته از افراد چیست؟!

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، امکان سفر به کشورهای حوزه شینگن برای شهروندان خارج از این حوزه بدون در اختیار داشتن ویزای شینگن میسر نیست. پس افراد علاقه مند به سفر به کشورهای حوزه شینگن با در دست داشتن ویزای شینگن توریستی می توانند راهی این کشورها شوند. البته توصیه ما به این دسته از افراد این است که برای ویزای توریستی شینگن تضمینی اقدام نموده و بدین ترتیب احتمال پذیرش خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. این ویزا به فرد اجازه اقامت در کشورهای مشخصی از حوزه شینگن را حداکثر به مدت 90 روز می دهد.

مدارک مورد نیاز

خبرنگار: آقای سعادت گرامی از این که این پیشنهاد طلایی را به همراهان همیشگی ما ارائه دادید، بسیار ممنون و سپاسگزاریم. فقط این که برای دریافت ویزای توریستی شینگن تضمینی چه مدارکی لازم است؟

آقای امیر سعادت: خواهش می کنم جناب. نخستین و اصل ترین گام برای دریافت ویزای توریستی شینگن تکمیل فرم درخواست این ویزا است که به دو صورت آنلاین و دستی قابل انجام می باشد. عزیزان علاقه مند به دریافت ویزای توریستی شینگن می بایست یک سری مدارک را نیز جمع آوری نموده و به سفارت کشور مقصد تحویل بدهند. این مدارک عبارتند از:

  • دعوتنامه معتبر از کشور مقصد (در صورت وجود )
  • گذرنامه دارای اعتبار
  • شناسنامه متقاضی
  • سابقه بیمه تامین اجتماعی متقاضی
  • دو قطعه عکس رنگی
  • برگه تمکن مالی و گردش حساب متقاضی
  • بیمه مسافرتی تا حداقل 30 هزار یورو
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل به مدت زمان اقامت
  • اصل سند ملکی به نام متقاضی
  • گواهی شغلی رسمی با ذکر سِمَت شغلی و امضای مدیرعامل مربوطه

لازم به ذکر است که متقاضیان باید کلیه این مدارک را توسط دارالترجمه رسمی به زبان مورد تایید سفارت مربوطه ترجمه نمایند.

 

هزینه ویزای شینگن

خبرنگار: آقای سعادت عزیز دریافت ویزای شینگن چقدر برای متقاضیان آب می خورد؟!

آقای امیر سعادت: ببینید؛ هزینه ویزای شینگن با در نظر گرفتن هر کشوری که قصد سفر به آن را دارید، متغیر است. برای مثال اگر شما بخواهید ویزای شینگن تضمینی کشور ایتالیا را دریافت کنید، هزینه ای که باید بپردازید، حدودا 750 یورو است. شما می بایست این هزینه را به عامل، کارگزار یا آژانس مسافرتی ای که برای دریافت ویزای شما تلاش می کند، پرداخت کنید. البته باید این موضوع را مد نظر قرار بدهید که هزینه هایی که باید به صندوق سفارت هر کشور واریز کنید، متمایز از این مبلغ می باشد. پس باید زحمت پرداخت آن را به صورت جداگانه بکشید!

 

ویزای شینگن تضمینی بدون اثر انگشت

خبرنگار: آقای سعادت بزرگوار بسیاری از آژانس ها و موسسات شعار می دهند که دریافت ویزای شینگن بدون ثبت و تایید اثر انگشت انجام می شود. آیا این وعده حقیقت دارد؟!

آقای امیر سعادت: توصیه اکید من به تمام افرادی که قصد دریافت ویزای شینگن دارند، این است که در این مورد گول تبلیغات بی پایه و اساس برخی از موسسات و آژانس ها را نخورند! کلیه افرادی که متقاضی دریافت ویزای شینگن تضمینی هستند، می بایست در سفارت حاضر شده و اقدام به ثبت اثر انگشت خود نمایند. اصلا قانون ثبت اطلاعات بیومتریک برای تمام متقاضیان دریافت این ویزا که سن آن ها بیشتر از 12 سال است، کاملا یکسان بوده و هیچ کس تافته جدا بافته نیست!

اتلاتلاتلات

ویزای شینگن تضمینی فوری

خبرنگار: ممنون از توضیحات کامل و قانع کننده شما جناب آقای امیر سعادت مدیر ارشد ویزا شینگن در آژانس هواپیمایی آراز اجمینه کارگزار رسمی ویزای شینگن در تهران. جناب سعادت عزیز ویزای شینگن تضمینی فوری هم یک تبلیغ غیر واقعی است یا حقیقت دارد؟!

آقای امیر سعادت: اگر نگاهی به لیست بلند بالای مدارکی که برای دریافت ویزای توریستی شینگن ذکر کردیم، بیندازید؛ حتما متوجه می شوید که اخذ این ویزا بسیار زمان بر و هزینه برتر از چیزی است که فکرش را می کنید. حالا تصور کنید که خودتان شخصا برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایید. قوز بالای قوز که می گویند، مصداق بارز همین کار است! در چنین شرایطی آژانس ها و موسسات معتبر و کاربلد به داد شما رسیده و مراحلی مثل رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو بلیط هتل و... را خیلی زود برایتان انجام می دهند. بدین ترتیب شما می توانید به موقع پرونده تان را تکمیل کرده و در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید. این همان ویزای شینگن فوری است.

خُب حالا می رویم سراغ این که ویزای شینگن تضمینی فوری یک حقه تبلیغاتی است یا یک حقیقت شیرین؟!

باید خدمتتان عرض کنم که این موضوع تا پیش از پیدایش موسسات غیر معتبری که تنها هدفشان زدن پول های هنگفت به جیب است، یک واقعیت شیرین بود. اما ظهور این موسسات و آژانس ها و تبلیغات نادرست آن ها ماجرا را دستخوش تغییر کرد! اگر می خواهید شیرینی واقعی اخذ ویزای شینگن فوری و تضمینی را بچشید، فقط به موسسات و آژانس های معتبر اعتماد کنید. در غیر این صورت طعمه تبلیغات پوچ و بی اساسی خواهید شد که هدفشان تنها خالی کردن جیب شما است!

آژانس هواپیمایی آراز اجمینه با افتخار آماده همکاری با متقاضیان دریافت ویزای شینگن به صورت تضمینی میباشد .

 

با آژانس هواپیمایی آراز اجمینه لذت اخذ ویزای شینگن را تجربه کنید!

خبرنگار: ممنون از توضیحات کامل، روان و قانع کننده آقای امیر سعادت مدیر ارشد آژانس هواپیمایی آراز اجمینه کارگزار رسمی ویزای شینگن در تهران. جناب سعادت بزرگوار از این که وقت گذاشتید و به سوالات بنده پاسخ دادید، بسیار سپاسگزارم. شما همراهان عزیز می توانید از سایت آژانس هواپیمایی آراز اجمینه که یکی از برترین آژانس های مسافرتی صنعت توریستی کشور محسوب می شود، دیدن نموده و از خدمات آن بهره مند شوید.

آدرس سایت: www.bluetrip.ir

قبلیبلیبلیلبل

آراز اجمینه

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها