مخابرات: درآمد ماهانه ۷۰۰میلیاردی از بخش آبونمان کذب است

شرکت مخابرات خبرهای منتشرشده در مورد درآمد ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومانی مخابرات؛ فقط از آبونمان تلفن ثابت را رد کرد.

مخابرات: درآمد ماهانه ۷۰۰میلیاردی از بخش آبونمان کذب است

از صبح امروز، ۱۴ آبان خبری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که می‌گفت مخابرات در اقدامی هزینه آبونمان تلفن ثابت را تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده و هر خانواده ایرانی، چه از خطوط ثابت استفاده کند و چه نکند، ملزم به پرداخت ماهانه این مبلغ به مخابرات است.

در این خبر اعلام شده بود با توجه به اینکه تعداد اشتراک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران حدود ۳۷ میلیون خط است، درآمد حاصل از این افزایش ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات این خبر و آمار اعلام‌شده در این زمینه را تکذیب کرد.

بیدخام در توضیح این موضوع به «راه پرداخت» گفت: «اصلا چیزی به‌عنوان آبونمان در صورت‌حساب تلفن وجود ندارد که حالا از این میزان ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان به مخابرات برسد. از سوی دیگر تعداد خطوط فعال تلفن ثابت در کل کشور ۲۹ میلیون خط است و این میزان در شهر تهران به هفت میلیون و ۲۰۰هزار مشترک می‌رسد.» به گفته او ۳۷ میلیون خطی که اعلام شده، تعداد خطوط منصوبه تلفن در کل کشور است. 

بیدخام اعلام کرد مخابرات از ابتدای شهریورماه ۲۰ هزار تومان هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی را طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار در صورت‌حساب مشترکان اعمال می‌کند.  به گفته او، این هزینه هم تنها از مشترکان تهران دریافت می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که این هزینه بابت چه خدمتی از مشترکان تهرانی گرفته می‌شود، توضیح داد: «این هزینه نگهداری است. در حال‌ حاضر مخابرات برای هر خط تلفن ثابت، چه مشترک با آن مکالمه داشته باشد و چه نداشته باشد به‌صورت میانگین ۳۰ هزار تومان هزینه می‌کند.» 

او تٲکید می‌کند این میزان هم همیشه از سمت برخی مشترکان که بیشترشان از بخش سازمانی و ارگانی هستند یا پرداخت نمی‌شود یا با تٲخیر پرداخت می‌شود. 

با این توضیحات به نظر می‌رسد اگر مخابرات از ابتدای شهریورماه از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تهرانی خود ۲۰ هزار تومان هزینه نگهداری دریافت کرده باشد، درآمد این شرکت از این محل به حدود ۱۴۴ میلیارد تومان رسیده باشد.

منبع: راه پرداخت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • ناشناس
    0

    منم رفتم مخابرات گفتن ابنومان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در تاریخ ایران هیچ وقت سابقه نداشته آبونمان ماهیانه تلفن ثابت از ۲۴۰۰ تومان با ۱۰۰۰٪ افزایش به ۲۴۰۰۰ تومان برسد! نه ۱۰٪ نه ۲۰٪ آنهم ۱۰۰۰٪!!! پرواضح است این افزایش ۱۰۰۰ درصدی می خواهد خرج کدام نیروهای نیابتی خارجی شود!

  • مرتضی جعفری
    1

    سلام تهران 20 هزار تومان هست مراکز استان 15 هزار تومان به علاوه 3 هزار تومان و بقیه شهر ها 10 هزار تومان به علاوه 3 هزار تومان.
    اینها رو هم به 144 میلیارد تون اضافه بفرمایید.

  • فریاد بیصدا
    0

    هر روز مخابرات زنگ میزنه به تلفن منزل که بیاین اینترنت بخرین، کدام اینترنت ؟!!! کسب و کارهای مجازی که نابود شد و هیچکس صداقت مسئولیت چنین کارهای ابلهانه را برعهده نمیگیرد.همین افراد بیکار هم بزودی به اعتراضات می پیوندند !!! اصرار بر راه کج همه را هلاک خواهد کرد ، بازی باخت باخت بازی احمق هاست...

  • رابی
    0

    خلاصه بازار تکذیب این روزها حسابی گرم است.وقتی وزیر خارجه ارسال پهپاد را به روسیه تکذیب می کند و بعد از ارائه شواهد از سوی کشورهای اروپایی مجبور می شود که اعتراف کند به روسیه پهپاد صادر کرده اند از مخابرات و سایر سازمانها و ارگان‌های رژیم چه انتظاری می شودداشت.

  • ناشناس
    0

    تکذیب یعنی تایید.

  • ناشناس
    0

    لطفا معوقات و مطالبات همچنین هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان مخابرات را هم پرداخت کنید قابل توجه مهندس بیدخام

  • Elias
    0

    بنده در شهرستان کوچک هم همان بیست هزار تومان ماهانه را برای خطی که با آن کار نمی کنم پرداختی دارم

  • خدا
    0

    700میلیارد نه حالا ۵۰۰ میلیارد.حرومیان

  • ناشناس
    0

    ماه قبل مبلغ ثابت ۲۴۱۰۰ تومان از همه مشترکین لااقل منطقه شهر تلفنی گرفته سد

  • علی
    0

    اتفاقا کذب نیست درست گفته دکتر احمدی نژاد من خودم یک خط تلفن دارم که اصلا ازش استفاده نمی شود اما قبض براش امده ۱۱۷۰۰هزارتومان

  • علی رضا
    0

    مثل سگ دروغ میگن . تلفن من فقط به کارتخوان وصله اونم که مصرفی نداره . همدانم هستم . شهریور اومده ۲۵ هزار مهرماه هم اومده ۲۵ هزار الانم اخطار قطع فرستادن . چرا دروغ میگین؟

  • ناشناس
    0

    خلاصه این روزا راحت دروغ میگن راحت غارت میکنن راحت اختلاس میکنن نصف برای اون نصف برای خودش مثل اسنپ ووو

  • سلمان
    0

    مخابرات خیلی چرت میگه الان دوماهه در کرمانشاه خط تلفن ثابت مرا به خاطر پرداخت نکردن مبلغ اضافی 20 هزار تومان قطع کردند در اینجا نیز برای همه مشترکان تلفن ثابت ابونمان 20 هزار تومان گذاشتند پس لطفا در روز روشن دروغ نگوئید

  • قربانعلی
    0

    جناب بید خام یا از وقایع زیر مجموعه بی خبری ویا با وقاحت دروغ میگویی و خودرا شیعه علی هم میدانی در شهرستان ما هم 20 هزار تومان را اضافه کردند من قبلا ماهیانه 3تا 4 هزار تومان هزینه تلفن پرداخت میکردم از دو ماه قبل شده 26 هزار تومان که پرداخت نکردم و و خط تلفنم مسدود شده اینهم از برکات دولت مردم است

  • ناشناس
    0

    اصولا شغل شما کذب کردن است . مگرغیرازاین شغل دیگری هم دارید واقعا ؟ حقوق گرفتن دربرابرارایه خدمات به صورت تکذیب یا کذب کردن . البته که شغل راحتی هست . چه شغلی ازاین راحت ترو پول درآوردن . عالیه واقعا . دوره آموزشی هم دارید ؟ اگربرگزارکردین معرفی کنید بلکه بقیه هم آشنا بشن با این شغل فوق العاده سخت و کاملا تخصصی .

  • یادگاری
    0

    آمار دقیق است وبا تورم هم همخوانی ندارد میبایست از هزار تومان به هفت یا هشت هزار تومان می رسید نه بیشتر

  • ناشناس
    0

    در هم شهرستان هر خط ثابت 12تومان ابونمان هر ماه میگیرند.

  • مفلس فی امان الله
    0

    انقد دروغ گو و بی حیایی واقعا مایه شرمساری است..البته بعید میدونم شرم براشون معنی داشته باشه

  • ناشناس
    0

    روحانی کجایی؟ دقیقا کجایی؟!
    بیا که رئیسی روی تو و احمدی رو حسابی سفید کرد هرچی به شما فحش دادیم رئیسی سرمون تلافی کرد

  • ناشناس
    0

    خطی که قطعه ماهانه ۳۰ هزار تومان هزینه نگهداری داره ....؟! خدایی دست شیطان را از پشت بستید....

  • روزبه کمالی
    0

    تا مادامی که پدیده ای بنام شرکتهای دولتی مثل مخابرات برق گاز نفت آب و.... وجود دارند که نه معلومن خصوصی ان نه معلومن دولتی ان. هم از آخور می خورند هم از طره، وضع اصلاح نمیشود.

  • ناشناس
    0

    برای ۳۵ سال حقوق نجومی و یا مفت به کارمندان مهندس نما دادن الکی نیست

  • ناشناس
    0

    شما دزدین دست تون تو جیب ملته

  • ایران زمین
    0

    در مملکتی که نظارت وجود نداشته باشد همین است
    خط تلفنی که من دارم واصلا استفاده ندارم وحتی گوشی هم ندارم مبلغ35هزارتومان مال چیه اقای مخابرات وهر چند وقت یک بار پیامک میاد وتهدید به قطع شدن میدهد
    اگر دین ندارید آزاده مرد باشید

  • ناشناس
    0

    روسیه خبیث و دار و دسته اش در ایران مانع احیا برجام شدند و با اعلام اینکه ایران در کشتار بی رحمانه مردم اوکراین شریک روسیه است و دستش به خون بی گناهان آلوده است باعث شد ایران بدبخت و سپس مستعمره روسیه شود، لعنت خدا بر خیانتکاران ایران اسلامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها