شرکت گاز خراسان رضوی: ناترازی شدید گار در زمستان/ ممنوعیت استفاده از گرماتاب در فضاهای باز مانند رستوران ها و فست فودها

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی از قطع جریان گاز مراکز متخلف به دلیل استفاده از گرماتاب در فضاهای روباز خبر داد و گفت: ممنوعیت استفاده از گرماتاب تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت. تاکنون جریان گاز ۳۱ مرکز متخلف در مشهد قطع شده است.

شرکت گاز خراسان رضوی: ناترازی شدید گار در زمستان/ ممنوعیت استفاده از گرماتاب در فضاهای باز مانند رستوران ها و فست فودها

فرشید دشتی با بیان اینکه مطابق ردیف‌های چهار و پنج مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱، استفاده از گاز طبیعی به منظور گرمایش استخرهای خانگی و استفاده از وسائل انرژی بر درب ورودی یا گرماتاب در فضای باز ممنوع است، اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم اعلام ناترازی شدید گاز در ایام سرد، استفاده از وسائل گرمایشی در محل‌های روباز توسط مراکز تجاری به ویژه رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: اکیپ‌های زمستانی شرکت گاز خراسان رضوی طبق قانون در مرحله اول نسبت به صدور اخطار به مراکز متخلف اقدام نموده و در نوبت دوم در صورت عدم رعایت موضوع نسبت به قطع جریان گاز اقدام خواهد کرد.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: اتصال مجدد جریان گاز مشترکان متخلف پس از اخذ تعهد از نماینده تام‌الاختیار مشترک مبنی بر رعایت قوانین و عدم استفاده از وسائل گرمایشی انجام خواهد شد.

دشتی افزود: از ابتدای ابلاغ این قانون تاکنون جریان گاز ۳۱ مرکز متخلف در سطح مشهد قطع شده و بازرسی و پایش روزانه مراکز به ویژه رستوران‌های مراکز ییلاقی با جدیت انجام می‌شود.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گاز طبیعی را سهم همه بخش‌های مصرفی عنوان کرد و گفت: باید با مدیریت درست و صحیح گاز زمینه بهره‌مندی همگان را از این نعمت فراهم آوریم.

دشتی تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه استفاده مراکز تجاری به ویژه فست‌فودها یا رستوران‌های خیابانی از گرماتاب موضوع را از طریق مرکز امداد ۱۹۴ اطلاع دهند. شرکت گاز خراسان رضوی پس از استان تهران دارای بیشترین تعداد مشترک گاز طبیعی است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها