وزیر کار: تحقق یک میلیون شغل را به دو شیوه راستی‌آزمایی کردیم/ خدا را شکر آن چیزی که محقق شده بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال آینده خبرهای بسیار خوشی برای مردم در حوزه اشتغال داریم و منابع بسیار خوبی را برای اشتغال از محل تبصره ۱۸ پیش بینی و تامین کرده‌ایم.

وزیر کار: تحقق یک میلیون شغل را به دو شیوه راستی‌آزمایی کردیم/ خدا را شکر آن چیزی که محقق شده بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است

سید صولت مرتضوی، در رابطه عملکرد یک سال اخیر وزارت کار و برنامه این وزارتخانه برای سال آینده گفت: به لطف خداوند، وعده‌ای را که آقای رئیس جمهور در رابطه با ایجاد سالانه یک میلیون اشتغال داده بودند امسال محقق شده و ما به دو شیوه این موضوع را راستی آزمایی کرده‌ایم.

وی افزود: شیوه اول، سامانه رصد است که هم پیامکی و هم تلفنی و هم با حضور میدانی، که اینها تایید کردند که یک میلیون فرصت شغلی ایجادشده و از سوی دیگر از طریق بیمه شدگان تامین اجتماعی این موضوع را بررسی کرده‌ایم و خدا را شکر آن چیزی که محقق شده بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.

مرتضوی گفت: ما برای سال آینده خبرهای بسیار خوشی در حوزه اشتغال برای مردم داریم و هم منابع بسیار خوبی را برای اشتغال از محل تبصره ۱۸ پیش بینی و تامین کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال در شهرداری‌ها و سازمان‌ها و ادارات هم پیش‌بینی‌های صورت گرفته و هم مشوق‌هایی را آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که به امید خدا خبرهای خوشی در آینده نزدیک به مردم اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    ما که ندیدم ،معلوم است دروغ می گویی ،،،

  • ناشناس
    0

    چندملیون بیکارشدن؟

  • ناشناس
    0

    ببم جان شکسته نفسی میکنی دویست میلیون
    شغل ایجاد کردی بگو ریا نمیشه کی به کیه
    کلا دو میلیارد شغل ایجاد کردی

  • بازنشسته
    0

    دانشمند والامقام پخفسور کاریابی تاالان این استعداد چرااز توشکوفه نشده بود

  • ناشناس
    0

    اینم از پنجره ماشینش دیده مردم دارن می دون ، راستی ازمایی کرده !! مثل رفیق رقیبش

  • ناشناس
    0

    من دو فرزند تحصیلکرده فوق لیسانس ودکتری دارم وچون جایی پارتی ندارم فرزندانم بیکارهستند وزیر کار از کجا راستی ازمایی کرده برای تحقق یک میلیون شعل!!!

  • 0

    اگر جایی سامانه ای بگذارند تا تحصیلکرده های بیکار اسمشونو بنویسند وحقه بازی توش نباشه معلوم میشه چقدر بیکار تحصیلکرده توی این مملکت هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها