رییس بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم در گفتگوی و گوی ویژه خبری:

دفاتر توسعه و کارآفرینی در آینده نزدیک در سراسر کشور افتتاح می شود

ریاست بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم در گفتگوی ویژه شبکه خبر سیما خبر داد: دفاتر توسعه وکارآفرینی درآینده نزدیک درسراسر کشور افتتاح خواهد شد .

دفاتر توسعه و کارآفرینی در آینده نزدیک در سراسر کشور افتتاح می شود

به گزارش خبر فوری، مهندس سعیدشبانیان درحاشیه گفتگوی ویژه خبری درخصوص اولین همایش توسعه اقتصاد محلات از افتتاح دفاتر توسعه وکارآفرینی خبر داد .

photo_2023-02-05_12-49-11

وی افزود : درصددهستیم یک نقشه راه روشن مبتنی برامید واقع بینانه برای افزایش انگیزه وامید جوانان تهیه کنیم.

بنیانگذار بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم با بیان اینکه ایجاد شغل برای جوانان و امیدوار کردن آن به آینده با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست اظهار داشت: امید برای هر کس خوب و مطلوب است اما برای جوانان مطلوب تر و لازم تر چرا که جوان بدون انگیزه و نشاط و امید مثل جسم بدون روح است.

سعید شبانیان خاطرنشان کرد : بیانات حکیمانه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار  دست‌اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری کشور با توجه به  درنظر داشتن شرایط حاضر خط مشیِ جدید و مهمی را در اهداف بنیاد  احیا نمود (امیدواری واقع بینانه جوانان ).

چشم انداز بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم

شبانیان گفت: بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم با استراتژی و چشم انداز از پیش تعریف شده استفاده اعتدالی و عادلانه از نیروی انسانی جوان در راستای رشد و شکوفایی جامعه و ایجاد نقشه راهی روشن و مهم ،  مبتنی بر امید واقع بینانه و خوشبینی مومنانه در پی انتقال هوشمندانه میراث عظیم انقلاب به نسل جدید در کنار وظیفه سازی و مسئولیت آفرینی جوانان کشور را از اهّم  اهداف خود برشمرد.

photo_2023-02-05_12-51-35

رییس بنیاد کارآفرینان گام دوم خاتم، حرکتِ جوانان از طریق مشارکت در شکستن مرزهای دانش و تولید علوم در چارچوب جهان بینی در عرصه‌های فناوری و اقتصاد اندیشه در محتوا و مضامین راهبردی بیانیه مهم و گهربار حضرت آقا را از اصلی ترین وظایف بنیاد دانست. 

سعید شبانیان بر آمدنِ یک نسل مومن،مستقل ،آزاد ،دانش‌پژوه ،ضداستکبار و مبارزه با فساد را از مهم‌ترین موضوعات فعالیت خود برشمرد  که بزرگترین دستاورد بنیاد از الهام گرفتنِ بیانیه است 

اولویت‌های برنامه‌های بنیاد 

 شبانیان،  اتخاذ سیاست‌های انبساطی در پرداخت تسهیلات بدون سود اشتغالزایی جوانان  رااز اولویت‌های برنامه‌های بنیاد خواند و اظهارداشت:  مشارکت مستقیم در پیاده‌سازی طرح های اقتصادی توجیه‌پذیر جوانان، حمایت در راستای توسعه صادرات کالاهای تولید شده و موضوع مهم توسعه و استانداردسازی نشان های تجاری ایرانی  و اشتغال زنان نیز در مرکز نوآوری و کارآفرینی هوشمند راهبرد در دستور کار قرار گرفته است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    از این قلبه گوییهای پوچ ز یاد شنیدیم،لابد شما هم میخاید از این ر هگذر بودجه ای بگیرید بزنید به چیب و بعد هیچ

  • ناشناس
    0

    بهتره در وزارت کار رو پلمپ کنید .جز هزینه بری کاری صورت نمی ده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها