بازار میوه و صیفی تا پایان بهمن‌ نوسانی ندارد

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه و وضعیت تقاضا پیش بینی می شود که قیمت میوه و صیفی تا پایان ماه نوسان چندانی نداشته باشد.

بازار میوه و صیفی تا پایان بهمن‌ نوسانی ندارد

آقای مصطفی دارایی نژاد گفت: علی رغم هشدارهای مکرر به باغداران مبنی بر تسریع در برداشت پرتقال، اما متاسفانه برخی باغداران میوه را روی درخت نگه داشتند که این امر منجر به سرمازدگی ۲۰ درصدی پرتقال روی درخت شد.

او قیمت کنونی هرکیلو پرتقال شمال را ۸ تا ۱۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ هرکیلو پرتقال چنوب ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، نارنگی تخم پاکستانی ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، نارنگی بندری ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، لیموشیرین ۱۸ تا ۲۶ هزارتومان، انار ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، سیب زرد ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، سیب قرمز ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، کیوی ۱۸ تا ۲۷ هزارتومان و توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: هم اکنون هرکیلو خیار درختی با نرخ ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان و خیار بوته ای ۱۸ تا ۲۵ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود که سرمای اخیر منجر به افزایش ۳ هزارتومانی قیمت محصول شده است.

او از کاهش قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: با توجه به نوسانات اخیر، تقاضایی در بازار نیست که همین امر منجر به کاهش قیمت شده است به طوریکه قیمت کنونی هرکیلو موز اکوارور ۶۷ هزارتومان، موز هندی ۵۰ تا ۵۵ هزارتومان و پاکستانی ۳۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو سبزی خوردن را ۱۸ تا ۲۵ هزارتومان و سبزی جور( پلو،آش،قورمه) ۱۶ تا ۱۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: سرمای هوا منجر به افزایش قیمت سبزی در بازار شد که با تعدیل هوا، قیمت مجدد ارزان می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه، پیش بینی می شود که قیمت میوه تا پایان بهمن‌ تغییری نداشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 🐜
    0

    غلط کردی این قیمت ها ازکجات آوردی پرتقال کیلو 8هزارتومان سیب قرمز و سفید 20هزارتومان دروغ های شما باعث گرانی وتورم وشرمندگی پدران می شود

  • ناشناس
    0

    چطور از خودت می گویی قیمت میوه و تره بار تا پایان بهمن ماه امسال نوسان ندارد؟! قیمت پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی، موز، سیب، انار، کاهو، شلغم، کیوی، لیمو شیرین، انواع سبزیجات و ... آیا با نوسانات شدید مواجه نشده است؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها