نماینده مجلس: عمده ارز، دست بنگاه‌های خود دولت است

عضو هیأت رئیسه مجلس نوشت: تا زمانی که دولت نخواهد بپذیرد که عمده ارز دست شرکت‌ها و بنگاه‌های مرتبط با خودش است و نخواهد از آن‌ها حساب کشی کند؛ وضع بهتر از این که هیچ، بدتر خواهد شد.

نماینده مجلس: عمده ارز، دست بنگاه‌های خود دولت است

احمد نادری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم و عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت:

جلسه غیرعلنی با دولت با موضوع ارز برگزار شد. وضع امروز، ارتباط کمی با تحریم خارجی دارد و بیشتر نتیجه خلاء ‎اقتدار است. تا زمانی که دولت نخواهد بپذیرد که عمده ارز دست شرکت‌ها و بنگاه‌های مرتبط با خودش است و نخواهد از آن‌ها حساب کشی کند؛ وضع بهتر از این که هیچ، بدتر خواهد شد.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    واقعیت چنین است چه کسی قیمت تعیین می کند خود دولت دست دارد. تیم اقتصادی در راس آن محسن رضایی اعتقاد به بازار ازاد یعنی رها کردن بازار و اعتقادشان این است عرضه و تقاضا خودبخود به تعادل می رسد این نظریه اشتباه و غلط در کشور های جهان سوم باید دولت ها ورود کنند اقای رضایی ادعا می کند استاد راهنمایش یک استاد انگلیسی است از ایشان الهام گرفته که اقتصاد امروز ما نه تنها بیمار بلکه جان ندارد مرده چاره دخالت دولت و تغییر تیم اقتصادی والا کشور نابود خواهد شد رئیسی اگر در تیم نکند مسوول است مگر می شود دلار ۶۳ تومان شود دولت نتواند کاری کند قیمت ارز دست دولت خودش عمدا همه چیز رها کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها