شرکت بهداشت ایران

شرکت بهداشت ایران در سال ۱۳۹۸ با شماره ثبت 562789 و شناسه ملی 14009341579 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت پیرو تجربه شرکت شویاسازان طربستان که از سال ۱۳۸۳ فعالیت داشته، در زمینه راه‌اندازی خطوط صنعتی و تولیدی فعالیت خود را شروع کرده است.

شرکت بهداشت ایران

این شرکت توانسته بیش از هزار خط تولید محصولات مختلف را در سراسر کشور راه‌اندازی کند. این شرکت به عنوان یک  کارآفرین بزرگ شناخته می‌شود و نمایندگان زیادی در سراسر کشور دارد. هم چنین شرکت بهداشت ایران کمک های زیادی به نمایندگان خود می‌کند که شامل  تهیه ماشین آلات، تهیه مواد اولیه، بسته‌بندی، حمایت‌های فنی، حمایت‌های مالی و همچنین بازارهای فروش می‌باشد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این شرکت آشنا کنیم.

 

خطوط تولید شرکت بهداشت ایران

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بسیاری از افراد به دنبال داشتن یک شغل با درآمد مناسب هستند. شرکت بهداشت ایران در زمینه راه‌اندازی خط تولید محصولات مختلف با درآمد بالا و تضمینی فعالیت می‌کند. راه‌اندازی خط تولید نیاز به تجربه دارد؛ در غیر این صورت با شکست مواجه خواهد شد‌. خطوط تولید شرکت بهداشت ایران شامل موارد زیر است:

  • خط تولید دستمال کاغذی
  • خط تولید دستمال توالت
  • خط تولید لیوان کاغذی
  • خط تولید لیوان دوجداره
  • خط تولید کیسه فریزر
  • خط تولید طاقه نایلون مادر
  • خط تولید نایلکس فروشگاهی دسته دار
  • خط تولید سفره یکبار مصرف
  • خط تولید کافی میکس
  • خط تولید مواد شوینده
  • خط تولید شیشه شور
  • خط تولید مواد شوینده صنعتی
  • خط تولید شوینده خانگی
  • خط تولید مایع ظرفشویی
  • خط تولید سیم ظرفشویی
  • خط تولید مواد شوینده اتوماتیک
  • خط تولید مایع دستشویی
  • خط تولید پودر شوینده
  • خط تولید وایتکس

معرفی خط تولید لیوان کاغذی

 

تولید لیوان کاغذی یکی از مشاغل تولیدی کم هزینه و پردرآمد است. راه‌اندازی این خط تولید کار چندان سختی نیست و شما می‌توانید اینکار را به عنوان شغل اول یا دوم انتخاب کنید. هم چنین برای شروع لازم نیست به دنبال اجاره یا خرید یک کارگاه بزرگ باشید میتوانید کار خود را در پارکینگ یا انباری منزل خود آغاز کنید. اگر قصد راه‌اندازی خط تولید لیوان کاغذی را دارید میتوانید از مشاوران شرکت بهداشت ایران کمک بگیرید.

معرفی خط تولید سیم ظرفشویی

5

سیم ظرفشویی یکی از اقلام پرمصرف و کاربردی است و بنابراین تولید آن می‌تواند بسیار سودآور باشد. راه‌اندازی خط تولید سیم ظرفشویی به بودجه زیادی نیاز ندارد و شما با حداقل سرمایه میتوانید کار خود را شروع کنید. هم چنین بانوان عزیز هم می‌توانند تولید سیم ظرفشویی را به عنوان یک شغل خانگی پردرآمد انتخاب کنند. با توجه به بازار فروش این محصول شما میتوانید در کوتاه‌ترین زمان سود خوبی بدست بیاورید.

معرفی خط تولید مواد شوینده

6

تولید انواع مواد شوینده خانگی و صنعتی می‌تواند سود خوبی برای شما داشته باشد. البته برای تولید محصولات باکیفیت حتما به دستگاه های ویژه و مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون مناسب نیاز دارید. راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده یکی از مشاغل تولیدی کم ریسک و کم هزینه است که می‌تواند سود خوبی برایتان داشته باشد.

معرفی خط تولید کافی میکس

7

یکی از نوشیدنی های گرم و پرطرفدار، کافی میکس است‌‌. جهت راه‌اندازی خط تولید کافی میکس به سرمایه زیادی نیاز ندارید و می‌توانید با خرید تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز، کسب و کار خود را شروع کنید‌. شرکت بهداشت ایران با مشاوره رایگان شما را برای تولید یک محصول باکیفیت کمک می‌نماید‌.

کلاهبرداری بهداشت ایران

امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور بسیاری از افراد به دنبال یک شغل پردرآمد و کم ریسک هستند. تولید برخی از محصولات پرمصرف می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد از جمله تولید مواد شوینده خانگی، تولید لیوان یکبار مصرف، تولید مایع دستشویی و غیره. افرادی که قصد راه‌اندازی خط تولید محصولات پرسود را دارند می‌توانند از طریق شرکت‌های معتبر در این زمینه کار خود را شروع کنند. شرکت بهداشت ایران با سابقه درخشان می‌تواند به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جهت راه‌اندازی خط تولید کمک نماید. اما متاسفانه برخی از رقبا و همکاران جهت بدنام کردن این شرکت مطالب کذب و دروغی را تحت عنوان کلاهبرداری بهداشت ایران ر فضای مجازی منتشر کرده‌اند. نداشتن مجوز رسمی، فریب دادن مردم با تبلیغات گسترده، داشتن تبلیغات تلویزیونی از جمله خبرهای کذبی هستند که جهت خدشه دار کردن نام این شرکت پخش شده‌اند. کافیست به صفحه رسمی شرکت بهداشت ایران سر بزنید تا  از کذب بودن این مطالب مطمئن شوید. این شرکت با مدیریت جناب آقای شاهین خوشنویسان بیش از ۱۰۰۰ خط تولید را در شهرستان ها و استان های مختلفی راه اندازی کرده است. هم چنین این شرکت توانسته با راه‌اندازی خط تولید در مناطق محروم کشور به اشتغال زایی جوانان کمک کند.‌ با اینکه اتهامات غیر اخلاقی زیادی در فضای مجازی علیه این شرکت منتشر شده ولی شرکت بهداشت ایران همواره به دنبال رقابت سالم است و تلاش می‌کند که در این فضای رقابتی بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه نماید.

میزان خرید سالانه و محبوبیت شرکت بهداشت ایران  

شرکت بهداشت ایران محصولات خود را با برند هپی هوم‌ به بازار عرضه می‌کند. با توجه به تجربه زیادی که این شرکت در راه‌اندازی خط تولید دارد توانسته محصولات باکیفیتی را تولید نماید‌. محصولات این شرکت در اکثر فروشگاه های کشور عرضه میشود و دلیل آن هم نمایندگی های زیاد آن است. این شرکت از بروزترین و پیشرفته تجهیزات در تولید محصولات خود استفاده کرده و با بسته بندی شیک آنها را به بازار عرضه می‌کند و از این رو توانسته‌ با معروف ترین برندها رقابت کند و سهم بزرگی از بازار فروش را به خودش اختصاص دهد. یکی از محصولات پرفروش برند هپی هوم، انواع شوینده می‌باشد. فرمولاسیون مناسب، مواد اولیه باکیفیت و استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های بروز باعث شده که این شرکت باکیفیت‌ ترین مواد شوینده را تولید نماید. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند دستمال کاغذی است‌. همانطور که می‌دانید دستمال کاغذی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد اما دستمال کاغذی برند هپی هوم به خاطر لطافت و کیفیت بالا یکی از پرفروش‌ترین دستمال کاغذی های موجود در بازار به شمار می‌رود. همچنین با توجه به فروش فوق‌العاده محصولات هپی هوم، شرکت بهداشت ایران قصد صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف از جمله عراق، ترکیه، آذربایجان و غیره را نیز دارد. افرادی که دوست دارید نمایندگی این برند پرفروش و محبوب را داشته باشند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی با این شرکت تماس حاصل فرمایند.

افزایش درآمد و سود با راه‌اندازی خط تولیدی بهداشت ایران

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد و کم هزینه هستید راه‌اندازی خط تولید محصولات مختلف را پیشنهاد می‌کنیم. شاید تصور کنید که برای ایجاد یک خط تولید نیاز به سرمایه کلانی دارید؛ درحالیکه می‌توان با حداقل سرمایه، یک خط تولید پرسود راه‌اندازی کرد‌. البته این مسیر با چالش‌های زیادی همراه است و نیاز به تجربه زیادی دارد. در قدم اول باید خرید تجهیزات و دستگاه‌های مخصوص، تهیه مواد اولیه و اجاره یک مکان مناسب را در اولویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید برای تولید یک محصول باکیفیت نیاز به تجهیزات پیشرفته و بروز است، بنابراین جهت خرید دستگاه‌های مورد نیاز باید با افراد باتجربه در این زمینه مشورت کنید. شرکت بهداشت ایران سالهاست به صورت تخصصی در زمینه راه‌اندازی خط تولید فعالیت می‌کند. اگر قصد راه‌اندازی خط تولید پرسود را دارید میتوانید با مشاوران بهداشت ایران تماس حاصل فرمایید تا شما را در داشتن یک کسب و کار موفق و پرسود کمک کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها