آغاز واگذاری های ایران خودرو از عید فطر/ ۱۴۰۳ زمان تحویل محصولات پُر تقاضای ایران‌خودرو

طبق اطلاعات منتشر شده، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد.

آغاز واگذاری های ایران خودرو از عید فطر/ ۱۴۰۳ زمان تحویل محصولات پُر تقاضای ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام از امروز 30 فروردین ماه اعلام کرده است.

تا پایان دیروز، 29 فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام شد.

براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی مبنی بر برنامه افزایش ظرفیت تولید گروه صنعتی ایران خودرو به 900 هزار دستگاه در سال جاری، خوش بختانه این شرکت توانسته در روز‌های ابتدایی سال کاری جدید، تولید را با افزایش 52 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آغاز کند و این امر نوید بخش افزایش عرضه به بازار و انجام تعهدات در موعد مقرر است.

این گزارش می‌افزاید، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده‌ای از اولویت‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.

بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

زمان تحویل تعدادی از محصولات پُر تقاضای ایران خودرو به ۱۴۰۳ موکول شد​

 

امید قالیباف گفت: با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای آنها برای سال آینده تعیین شود این امکان برای این دسته از متقاضیان فراهم می شود که با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.

وی گفت: متقاضیان فوق الذکر می توانند در روز سه شنبه پنجم اردیبهشت انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند.

سخنگوی وزارت صمت همچنین تاکید کرد شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال 1403 قطعا تعدیل خواهد شد.

photo_2023-04-19_09-14-41

قالیباف افزود با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریعتر خودرو انجام دهند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • حامد
    0

    اين آقاي قاليباف اگه الان تو صدا و سيما بود هر روز براي مافياي خودرو و گراني و .... تيتر و برنامه مي ساخت اما كه حالا شده سخنگو كلاً اونوري غش ميكنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تمام نوبت های سری اول و دوم تحویل مال خودشونی هاست . پوشش و تیپ شان موقع تحویل گویای همه چیز هست .الباقی مردم فصل زمستان 1402 و سال 1403

    • ناشناس
      0

      تعارض منافعی که ازش دم میزد خودش رو دچار کرد

  • ناشناس
    0

    1403

  • ناشناس
    2

    همه سهمیه ها دست یکسری خاص هست شاید ده درصدش به ملت برسه رانت و حقه و دروغ کل کشور رو فرا گرفته

  • ناشناس
    3

    اول برادران عراقي ولبناني ،وويمني بعد فيلسطين اگر زياد امد ايراني

  • ناشناس
    0

    چقدر راحت سر مردم رو شیره میمالن

  • ناشناس
    0

    آقای قالی باف شما که تو مصاحبه های قبلی اعلام کردید به همه در سال1402 خودرو تعلق می گیردچی شد؟پس بدون کاری اجرایی مثل خبرنگاری نیست اینجا باید کار کنی نه صحبت و...قول قالی 1000شانه به مردم دادی چی تحویل دادی؟

  • M
    0

    نه جناب قالیباف داستان محدودیت تولید این محصولات نیست قصه اینه که شرکت ایران خودرو قصدش افزایش قیمت ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی بود که محقق نشد بخاطر همین واگذاری این خودروهارو موکول کرد به ۱۴۰۳ تا اول سال بعد هم ۵۰ درصد دیگه افزایش قیمت بده بعد تحویل بده.بعدشم سال دیگه مثلا یکی دوماه زودتر تحویل بده و از زمین و زمان طلبکار بشه

  • ناشناس
    0

    واردات خودرو را آزاد و افزایش بیشتری دهید..تامردم درصف انتظار و نوبت برای خرید منتظر نمانند.

  • ناشناس
    0

    خدایا ملت را از دست این... نجات بده. کجای دنبا از این لاتاری بازی ها وجود دارد؟؟؟

  • سبحان
    0

    همه حرف هاشون دروغ محض و کلک زدن مردم بیچاره. تمام نوبت ها برخلاف گفته و قرار وزارت د.. سال ۱۴۰۳. اولویت های امسال برای یار و قیل خودشون و دوستان و رفیقان سخنگوی صدا و سیمایی وزارت صمت.پول مردم رو بلوکه کردن سودش رو به جیب زدن. زیر حرف و قول و وعده که ما امسال تمام خودرو های ثبت نامی رو تحویل میدیم. حتی اینقدر تولید زیاده که صادر هم میکنیم. بعد وعده سال ۱۴۰۳ و قیمت های سال ۱۴۰۳ رو به مردم میدن. منتظر انتقام سخت باشین

  • ناشناس
    0

    مثا اب خوردن دروغ تحویل مردم میدهند خدلعنتشون کنه

  • علی
    0

    پاک دستانی که ازشون دم میزدن این بزرگواران هستند که راحت دروغ میگن جیب مردم رو خالی میکنن بعد به نماز و روزه میشینن.خدایا بسه دیگه یا درستش کن یا تمومش کن مردیم از دست این اجنبی های مسئولیت دار.

  • بهرام
    0

    خدا به داد مردم برسه عدالت علی این هست

  • ناشناس
    0

    خدایا ببین ما چقدر گرفتار هستیم کارخانه خودرو داریم ولی خودرو نداریم گازونفت ومعدن داریم اینگار هیچی نداریم آنها که دیسکو دارند وووو‌واز ما بهترند چرا خدایا

  • ناشناس
    3

    ایشالابا افزایش واردات خودروبه کشورقیمتهاکاهش پیداکنندومردم بتوانندخریدکنند.

  • ناشناس
    0

    همه چی احتیاج به سرمایه داره بجز دروغگویی

  • ناشناس
    0

    تبهکار کلاش بدست را باید کشت چه با تفنگ
    چه با مشت تا ازاد بشیم

  • ناشناس
    0

    ۱۴۰۳

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها