فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان حذف شد

فیش‌های حقوقی بازنشستگان کارگری از سامانه مربوطه حذف شده است.

فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان حذف شد

بازنشستگان کارگری از حذف فیش‌های حقوقی اردیبهشت در سامانه خبر دادند. این بازنشستگان می‌گویند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته‌ایم اما پاسخ روشنی به ما در ارتباط با حذف فیش‌های حقوقی ندادند.

عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین) در این رابطه می‌گوید: فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری شانزدهم اردیبهشت در سامانه قابل رویت بود اما بعد از ساعتی حذف شد؛ مشخص نیست چرا این فیش‌ها حذف شده است؛ امیدواریم تامین اجتماعی در این رابطه توضیح بدهد.

به گفته وی، در این فیش‌ها اشکالاتی در مورد باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ وجود داشت به گونه‌ای که برخی بازنشستگان از نحوه‌ی محاسبه انتقاد داشتند و خواستار توضیح مسئولان هستند.

کریمی تاکید می‌کند: باید از بیستم این ماه پرداخت‌ها آغاز شود و براساس قول مدیرعامل سازمان و وزیر کار، افزایش سال جدید و معوقات متناسب‌سازی در این ماه پرداخت شود؛ بنابراین انتظار داریم فیش‌ها قبل بیستم اردیبهشت رویت شود؛ ضمن اینکه در انتظار صدور احکام حقوقی جدید هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: بازنشستگان در تماس‌های مکرر می‌پرسند اشکالات چه بوده که منجر به حذف فیش‌ها شده و چه زمانی قرار است این اشکالات برطرف شود.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    0

    از خجالتشون که طبق معمول به همه دروغ گفته اند صورت مسئله را پاک کرده اند متاسفانه دروغگویی و قانون شکنی جزو سنت های عادی مسئولین دولتی ما شده که باید تاوانش را بدهند....

  • ناشناس
    2

    این اشکالات برطرف شود چه سرگرمی سالم دیگری پیدا خواهید کرد؟!سران قوا شب و روز برای رفاه شما فکر و فداکاری می کنند!

  • ناشناس
    0

    این حجم از فساد و حروم خوری که در ادارات و سازمان ها تا اون بالا رو گرفته رو واقعا با هیچ کلمه ای دیگه نمیشه بیان کرد.کشور در اقیانوسی از فساد فرو رفته که صدها سال طول میکشه تا اوضاع تغییر کنه.

  • رضا
    0

    وزیر بقول خودش کارگر پیشه که عرضه ندارد یک حکم وفیش حقوق را سر وقت انجام دهد خدایش چطور میخواهد یک وزرات خانه با ۴۵ میلیون مخاطب را اداره کند واقعا این ادمها چطوز وزیر میشوند بخدا یک ادم ساده و سالم با سواد دیپلم بیاورند بهتر اداره میکند واقعا خودش خجالت نمیکشد اقای باصطلاح قناعت مرد باش و شرف واشته باش استعفا بده برو

  • ناشناس
    0

    خدا حذفتون نکنه ما اقدام میکنیم

  • کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟
    0

    کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟

  • ناشناس
    0

    مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 90 هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

  • 0

    تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه کم واریز کردند چرا؟ معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریال واریز کردند چرا؟
    قرار بود معوقات تیر و مرداد و با حقوق اسفند ماه برای بنده واریز شود
    ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اسفند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
    از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • 0

    دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین از وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواست زمان اجرای ۲۵ درصد باقیمانده‌ی همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری را مشخص کنند.او با بیان اینکه چرا باید بازنشستگان کارگری باید برای وصول تک تک مطالباتشان مطالبه‌گری کنند، افزود: در حالی بازنشستگان کارگری از دو سال پیش در انتظار پرداخت ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان خود هستند که همسان سازی حقوق بازنشستگان دولتی از ابتدای هر سال برای جبران تورم و گرانی‌ها اجرایی می‌شود.

  • 0

    هزینه های زندگی درایران باسرعت بالا می رود ولی حقوق خیلی کم افزایش پیدا می کند حتی به قانون خودشان که افزایش حقوق را متناسب با. تورم پیش بینی کرده پایبند نیستند

  • ناشناس
    0

    ضرورت اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
    گویا بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی جزو فراموش شدگان دولت هستند، در چند سال اخیر تورم‌های بالای ۵۰ درصدی و تورم بیش از ۷۰درصدی گروه خوراکی‌ها به شدت بر معیشت این گروه اثر منفی گذاشته و عملاً همسان‌سازی را هم بی‌تأثیر کرده است. چرا نمایندگان محترم مجلس برای اجرای کامل و درست همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدامات اساسی انجام نمی‌دهند؟

  • 0


    متاسفانه سیسم تامین اجتماعی مشکل دارد برای دریافت کسر حقوقی مشکل داریم نمی توانیم کسر حقوقی دریافت کنیم

  • ناشناس
    0

    بخاطر اینکه اینها فیش حقوق نیست! فیش حقوق مال اونهایی که دارو ندارو اختیار زندگی ما دستشون افتاده!!

  • دریافت گواهی کسر از حقوق اینترنتی تامین اجتماعی غیر حضوری قطع است چرا؟
    0


    دریافت گواهی کسر از حقوق اینترنتی تامین اجتماعی غیر حضوری قطع است چرا؟

  • ناشناس
    0

    آغاز فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان: فیش ها قابل رویت شدند (+جدول مراجعه به بانك)

  • ناشناس
    0

    احکام بازنشستگان تامین اجتماعی بار گذاری شده ولی با محاسبات من آنطور که در خبر ها آمده انجام نشده بنابر گفته مسئولین قرار بود که ۲۵ درصد متناسب سازی به حکم سال ۱۴۰۱ اضافه شود تا ۳۸ درصد افزایش ۱۴۰۱ را شامل شود ولی آنها ۲۵ درصد را به مستمری ۱۴۰۲ اضافه کردن و فقط شامل افزایش ۲۱ درصدی ۱۴۰۲ می شود .

  • ناشناس
    0


    مجلس تاکنون ثابت کرد که «انقلابی» نیست و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها