مهلت ایران خودرو؛ آغاز واریز پیش پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ را کسب کرده‌اند، از امروز به مدت هشت روز امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

مهلت ایران خودرو؛ آغاز واریز پیش پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) تا چهارشنبه هفته آینده (سوم خرداد ماه) برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

براساس آن‌چه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.  

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

بخوانیدمصوبه شورای رقابت برای خودروهای مونتاژی اجرا می‌شود

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

آغاز فرآیند واریز وجه پیش‌پرداخت در سامانه یکپارچه خودرو برای تحویل مهر

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    یعنی تحویل خودرو برای مهر است ولی الان که در اردیبهشت باید ملت پول بدهند؟!مگر چقدر خزانه دولت خالیه؟!آدم یاد خزانه شاهان قاجار میوفتد که همیشه خدا خالی بود و از مردم به طرق مختلف می گرفتند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایرانخودرو=کلاهبردار،ایرانخودرو=متقلب

  • مبینا
    0

    سلام ماهم پژوپارس تحویل پاییز ۱۴۰۲هستیم چرا تولیست نیستش پژو پارس؟؟؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      با عرض سلام
      ما که اولویت تابستان هستیم برا پژو پارس
      تا حالا خبری نشده! لطفا شفاف سازی کنید...

  • اسی
    0

    فقط بلدن پول بگیرن، ماشین رو هم کی میدن، خدا میدونه!! علی برکه الله!!

  • حبیب
    0

    من هم پژو پارس هستم پاییز ۴۰۲ ولی تو لیست نیست.

  • ناشناس
    0

    تابستان رواعلام نکردندبخشنامشومیارن پاییزرو میزارن چجوریه قاطی کردن مال من به حساب تابستانه امساله خبری نیست

  • مهدی
    0

    پس 207تیو3 تابستان 1402 کجاست نه قیمت نه پیامک کسی پاسخگو نیست لطفا کسی اطلاع نداره ممنون

  • سیدرضا چالاکه
    0

    سلام از کجا بفهمیم که نوبتمون ۴۰۳ بوده وخودرو رو عوض کردیم امسال بهمون میدن یا نه ممنون

  • محمد
    0

    خیلی عجیبه ما اولویت تابستان 1402 هستیم هنوز خبری نیس اولویت پاییز اعلام کردن چه کاسه ای زیر نیم کاسه هس خدا داند

  • ناشناس
    0

    سلام
    امروز شهر خودرو محل دلالان بهم میگن حواله خودرو خواستی ما برات ثبت نام می‌کنم هر خودرویی تحویل سه ماهه بخصوص سورن پلاس و پارس ما در سامانه ثبت نام آشنا داریم رشوه میدیم اسمت در میادپارس 420 و سورن 470میفروشند جالبه به نام خودت پس راست میگن ما طرح مادران شش مرتبه ثبت نام کردیم یعنی فرزند چهارم هیچ نتیجه نگرفتیم یعنی داخل یک شهر کوچک هستیم این همه دوزدی دیگه چه برسد کرج تهران اصفهان...... ولله عجیبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها