فتح قله های موفقیت بانکداری دیجیتال به مدد و همت بانک ایران زمین

بانک ایران زمین با پشتوانه‌ای قوی و مستحکم و برخورداری از سیستم‌های نوین در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال توانسته است در مدتی که از عمرش می‌گذرد، طیف‌های بسیاری از مردم به ویژه جوانان را به سمت خود جذب کند.

فتح قله های موفقیت بانکداری دیجیتال به مدد و همت بانک ایران زمین

این که یک بانک مورد علاقه تمام گروه‌های سنی به ویژه قشر جوان مملکت باشد به نوعی یک موفقیت برای سهامدارانش محسوب می‌شود.

خدمات و محصولات بانک ایران زمین از دیرباز که زمزمه دیجیتالی شدن این بانک بر سر زبان‌ها افتاد همواره مورد توجه مشتریان و عموم مردم قرار داشته است.

همراه پلاس فراز، همراه بانک فراز، وب فراز، تسهیلات انتخاب پلاس  و سایر امکانات و خدمات نوین بانکداری، تنها بخشی از پروژه دیجیتالیزه شدن بانک ایران زمین محسوب می‌شود که بخش فناوری این بانک در تلاش است هرچه سریعتر به زوایای بیش‌تری از امکانات و خدمات بانکداری نوین برای ارائه خدمات سهل الوصول تر به مشتریان دسترسی پیدا کند.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که استفاده از خدمات نوین بانکداری دیگر مثل گذشته به عنوان یک خدمت اضافی یا لوکس مطرح نبوده بلکه ضرورتی است که همگان به اهمیت و مزایای آن واقف شده‌اند به گونه‌ای که هر بانکی که نتواند خدمات مورد نیاز مشتریانش را برآورده کند، با از دست دادن مشتریانش مواجه می‌شود.

بانک‌های تجاری در زمینه ارائه خدمات نوین نهایت همت خود را بکار گرفته‌اند اما مطمئناً آن بانکی موفق تر عمل خواهد کرد که از دیدگاه مشتریانش،  نسبت به آخرین دستاوردهای خدمات نوین بانکی دسترسی بیش‌تر و بهتری داشته باشد.

بانک ایران زمین که تمام هم و غم خود را برای تبدیل شدن به نخستین بانک تمام دیجتیالی در ایران گذاشته است از مدت‌ها قبل، برای پوشش تمام خدمات ارائه شده، برنامه‌ها و سیاست‌های متنوعی در دستور کار قرار داده است.

به بیان دیگر آنچه که بانک ایران زمین برای مشتریانش به ارمغان آورده، فراتر از یک خدمت بانکی بلکه آرامش و احساس رضایت ارزشمندی است که مرهون تلاش تیم دیجیتال مارکتینگ بانک ایران زمین است.

به تازگی از وبسایت جدید بانک ایران زمین رونمایی شد که این تحول نیز در راستای همان برنامه‌های توسعه‌ای بانک ایران زمین برای رسیدن به نقطه مطلوب دیجیتالی شدن است.

به عبارت دیگر، با توجه به آن که سیستم بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری هوشمند و کابرد محور است، می‌طلبد که بانک‌ها هر آنچه در توان دارند برای ارائه خدمات مشتری محور، به نمایش گذارند اما این بانک ایران زمین است که از شعار فاصله گرفته تا بتواند قله‌های موفقیت را به مدد استفاده از بانکداری دیجیتال برای مشتریانش فتح کند.

لازم به ذکر است اتصال وبلاگ و بات‌های هوش مصنوعی و نیز شخصی سازی خدمات وبسایت بانک ایران زمین در آینده نزدیک، نوید بخش روزهای بسیار درخشانی نه تنها برای مشتریان این بانک بلکه برای صنعت بانکداری کشور است که به سرعت توسط کارشناسان و کارکنان بانک ایران زمین در حال پیموده شدن است.

کیفیت و ایجاد تنوع در خدمات، تسهیل، تسریع و دستیابی به آخرین فناوری‌های روز دنیا بخشی از مزایای بکارگیری بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین به شمار می‌رود که در این راستا ظرفیت و بستر لازم برای ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر در حوزه بانکداری دیجیتال به مشتریان در بانک ایران زمین فراهم شده است.

پیش بینی می‌شود با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط بانک ایران زمین، نه تنها مشتریان این بانک بلکه مشتریان سایر بانک‌ها نیز بتوانند از خدمات تمام دیجیتالی بانک ایران زمین بهره مند شده و افق‌های روشنی پیش روی نظام بانکی کشور گشوده شود.

بانک ایران زمین

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها