ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال آزادره تهران_پردیس، محور قدیم جاجرود، گیلاوند و مهرآباد فوق سنگین و پرحجم در جریان است.

ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند. 

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند و فیروزکوه شاهد ترافیک فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی هستیم. 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و ضمن روان سازی جریان ترافیکی با تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهند کرد، تاکید کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی شهر تهران، ورودی آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود، بومهن، رودهن، مهرآباد و مسیرهای شهری محورهای هراز و فیروزکوه با ترافیکی فوق سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

کهریزی افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده میشود و به هم‌وطنان توصیه میکنیم رعایت مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی در جریان است و  تردد وسایل نقلیه از این محورها به سهولت درجریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محور های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده ابراز کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر میتوانند، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    2

    خدا رو شکر که ملت وضع شون خوبه تفریح میرن سفر میرن پس والاغیرتا ناله نکنید
    یه عادت زشتی ما ایرانیا داریم همش درحال ناله کردن هستیم بابا اینه زندگی برو سفر بگرد به داشته هات قانع باش و خوش باش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها