از چه مسیرهایی می‌توان به بوشهر رسید؟

شهر بوشهر یکی از شهرهای جنوبی کشور است که از جاذبه‌های گردشگری متعددی برخوردار بوده و یکی از مقاصد اصلی سفرهای داخلی به‌شمار می‌رود؛ همچنین این شهر از نظر تاریخی نیز قدمت بالایی دارد.

از چه مسیرهایی می‌توان به بوشهر رسید؟

در این مطلب قصد داریم درباره مسیرهایی که می‌توان از طریق آن‌ها به بوشهر رسید، اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دهیم. همچنین تعدادی از هتل های بوشهر را نیز معرفی خواهیم کرد.

 

سفر به بوشهر با هواپیما

یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به بوشهر، استفاده از هواپیما است. سفر با هواپیما در سراسر دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تنها ویژگی منفی‌ای که دارد، هزینه نسبتاً بالای خرید بلیط است. باوجوداین در بسیاری از مواقع سال، قیمت بلیط‌ هواپیما به مقصد بوشهر کاهش پیدا می‌کند. بنابراین افراد می‌توانند در بازه‌های زمانی مختلف و از طریق وب‌سایت‌های معتبر، قیمت بلیط‌ها را بررسی و در زمان مناسب، ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنند.

بهترین راه برای سفر به شهر بوشهر با هواپیما از مبدا تهران، این است که هنگام خرید بلیط، فرودگاه بین المللی بوشهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. طول مدت پرواز از شهر تهران تا بوشهر نیز تنها یک ساعت و ۲۲ دقیقه است. درنتیجه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد برسید. خوب است بدانید که پروازهای داخلی از شهر بوشهر به تهران، جزیره کیش، اصفهان، خارک، عسلویه، شیراز و مشهد نیز انجام می‌شوند. در این بخش اصلی‌ترین مزایای سفر به بوشهر با هواپیما را شرح داده‌ایم:

صرفه‌جویی در زمان

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای سفرهای نزدیک، از ماشین شخصی خود استفاده کنند؛ اما معمولاً سفر به شهرهای دور با ماشین شخصی برای افراد خوشایند نیست. در چنین شرایطی، هواپیما یک جایگزین عالی برای ماشین محسوب می‌شود و می‌تواند شما را در زمانی کوتاه به مقصد برساند.

ایمنی بالا

سفر با هواپیما علاوه‌بر این‌که موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود، از ایمنی بالایی نیز برخوردار است. بنابراین اگر می‌خواهید سفری سریع و ایمن به بوشهر را تجربه کنید، مسیر هوایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

2

سفر به بوشهر با قطار

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن خود را به شهر زیبای بوشهر برسانید، سفر با قطار است. به‌طورکلی سفر با قطار برای بسیاری از افراد لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است و امروزه افراد زیادی نسبت‌به خرید بلیط قطار به مقاصد گوناگون اقدام می‌کنند. مهم‌ترین دلایل محبوبیت سفر با قطار به شرح زیر است:

قیمت مناسب

به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی سفرهای ریلی، می‌توان به قیمت مناسب بلیط‌ قطار در مقایسه با بلیط هواپیما اشاره کرد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند هزینه کمتری را برای خرید بلیط پرداخت کنند و در چنین شرایطی، خرید بلیط قطار انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

امنیت بالا

علاوه‌براین سفرهای ریلی از نظر امنیت، در مرتبه بالاتری نسبت‌به سفرهای جاده‌ای قرار دارند. ازاین‌رو ما به مسافرانی که قصد سفر از طریق مسیری ارزان‌تر از مسیر هوایی و ایمن‌تر از مسیر جاده‌ای را دارند، خرید بلیط قطار را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر برای رفتن به بوشهر قصد خرید بلیط قطار را دارید، باید بدانید که در حال حاضر امکان سفر به این شهر به‌صورت مستقیم وجود ندارد؛ اما شما عزیزان می‌توانید بلیط قطار خود را به مقصد بندرعباس یا شیراز خریداری کرده و سپس ادامه مسیر به سمت بوشهر را با اتوبوس یا خودرو طی کنید.

ممکن است این کار در نگاه اول دشوار به نظر برسد؛ اما واقعیت چنین نیست، زیرا امروزه تسهیلات زیادی در این رابطه برای مسافران فراهم شده است تا بتوانند در آسایش هرچه تمام‌تر، سفر ریلی به بوشهر را تجربه کنند.

3

سفر به بوشهر با اتوبوس

سفر با اتوبوس روش دیگری است که بسیاری از افراد آن را برای مسافرت‌های خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید از مبدا تهران به بوشهر سفر کنید، باید پس از خرید بلیط اتوبوس به مقصد بوشهر، به یکی از پایانه‌های جنوب، غرب یا پایانه بیهقی مراجعه کرده و سفر خود را آغاز کنید. همچنین خوب است بدانید که سفر به بوشهر از مبدا تهران، حدوداً ۱۳ ساعت به‌طول می‌انجامد. سفر با اتوبوس یک مزیت بسیار مهم دارد که عبارت‌اند از:

قیمت مناسب

 به‌طورکلی می‌توان گفت که اتوبوس پایه ثابت سفرهای اقتصادی و درعین‌حال راحت است. این روش از گذشته تاکنون به‌عنوان ارزان‌ترین شیوه مسافرت شناخته شده است و هنوز هم تعداد قابل‌توجهی از افراد نسبت‌به آن تمایل نشان می‌دهند.

اقامت در بوشهر

به‌طورکلی روش‌های مختلفی برای اقامت در یک شهر وجود دارند؛ اما به‌عنوان ساده‌ترین، ایمن‌ترین و بهترین روش، می‌توان به اقامت در هتل اشاره کرد.

در گذشته‌ای نه چندان دور، تعداد هتل های موجود در شهرها بسیار محدود بود و انتخاب یک هتل خوب و ایده‌آل امری دشوار تلقی می‌شد؛ اما در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های قابل‌توجهی درزمینه ساخت و بازسازی هتل های کشور صورت گرفته است. درنتیجه افراد می‌توانند پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم، نسبت‌به رزرو بهترین هتل اقدام کنند. 

شهر بوشهر ازجمله شهرهایی است که از هتل های متعددی برخوردار بوده و شرایط اقامتی بسیار مناسبی را برای گردشگران فراهم کرده است. هتل های بوشهر از نظر مواردی همچون موقعیت مکانی، امکانات، دسترسی به اماکن تفریحی، تجاری و... با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند و افراد باید براساس معیارهای مورد نظر خود، هتل مناسب را رزرو کنند. در این بخش تعدادی از محبوب‌ترین هتل های واقع در بوشهر را معرفی کرده‌ایم:

  • هتل جهانگردی دلوار
  • هتل ناکو
  • هتل پلاس
  • هتل درسا
  • هتل پاسارگاد
  • هتل هیرون

این هتل ها در گروه بهترین هتل های شهر بوشهر طبقه‌بندی می‌شوند و طبق نظر مسافران، در ارائه خدمات گوناگون به‌خوبی عمل کرده‌اند.

سفر به بوشهر با فلای تودی

در این مطلب، درباره روش‌های مختلف سفر به شهر بوشهر، اطلاعاتی را به شما همراهان گرامی ارائه دادیم. همچنین تعدادی از بهترین هتل های بوشهر را معرفی کردیم. شهر بوشهر از دیدنی‌ترین شهرهای جنوب ایران است که جاذبه‌های متعددی داشته و همه‌روزه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا است.

برای سفر به شهر زیبای بوشهر، باید ابتدا نسبت‌به خرید بلیط موردنظر اعم از بلیط هواپیما و قطار اقدام کنید. وب‌سایت معتبر «فلای تودی» می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این وب‌سایت درزمینه فروش انواع بلیط به مقاصد داخلی و خارجی، رزرو هتل در شهرهای موردنظر و همچنین در حوزه خرید بیمه مسافرتی فعالیت می‌کند و با ارائه خدمات باکیفیت، موفق به دریافت رضایت حداکثری کاربران شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    بوشهر که راه آهن نداره چرا مطلب الکی مینویسین

  • ناشناس
    0

    بو‌شهر قطار ندارد

  • ناشناس
    0

    جیبت را پر پول کن بقیه اش جور میشه

  • فرزاد
    1

    سیستم حمل و نقل هوایی بسیار فرسوده و دارای خطر جانی زیادی هست.
    ماهیانه سه پرواز رفت و برگشت از تهران به بوشهر دارم.برخورد نامناسب گیت بازرسی بار در فرودگاه بوشهر.تاخیر در تحویل بار .عدم رسیدگی مسولین شرکتها .متاسفانه باعث رنجش خاطر مسافران میشود

  • Negar
    0

    بوشهر راه آهن داشت مگه؟ پس چرا این همه سال اینجا زندگی میکنم ندیدم؟
    اول بفهمین بعد بیاین بگین

  • سید محمدعلی امیری
    0

    از مسیر دریا ،خشکی و آسمان می‌توان به بوشهر رسید

  • ناشناس
    0

    اول با قطار از تهران به بندرعباس بروید بعد 12ساعت دیگه با اتوبوس از بندرعباس بروید بوشهر!!!
    واقعا خودتان فهمیدید چه پیشنهادی داده اید ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها