چگونه بهترین جشن روز زن را برای کارمندان خود برگزار کنیم؟

بدون تردید روز زن یکی از خاص‌ترین مناسبت‌های فرهنگی در بین مردم ایران است. جایگاه رفیع زن و به‌طور خاص مادر در فرهنگ ایرانی با هیچ نقش دیگری در سطح جامعه قابل مقایسه نیست. به‌همین دلیل است که هم در خانواده‌ها و هم در سازمان‌ها حتما تدارک ویژه‌ای برای گرامیداشت مقام زن در این روز فرخنده دیده می‌شود.

چگونه بهترین جشن روز زن را برای کارمندان خود برگزار کنیم؟

اگر در شرکت خود به‌فکر برپایی مراسم منحصربه‌فرد جشن روز زن برای کارمندان هستید، تا پایان این مطلب را دنبال کنید. در ادامه یک برنامه عالی برای جشن روز زن در سازمان‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

جشن سازمانی روز زن را در کجا برگزار کنیم؟

بهترین انتخاب برای برگزاری جشن روز زن می‌تواند جایی مانند یک رستوران باشد. البته باید به‌سراغ رستوران‌هایی بروید که امکانات لازم برای برپایی جشن آبرومندانه را داشته باشند. در غیر این صورت به‌هیچ یک از اهداف خود در برگزاری این مراسم نخواهید رسید.

مجموعه رستوران های ارکیده بهترین رستوران برای برگزاری جشن روز زن است. شما می‌توانید در هر یک از 10 شعبه رستوران ارکیده، این مراسم باشکوه را برای کارکنان سازمان خود برپا کنید. ارکیده با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه برگزاری مراسم سازمانی و همچنین پرسنل خبره و آموزش دیده، از این حیث در مقایسه با سایر رستوران‌های فعال در سطح کشور چند گام جلوتر است. مدت‌هاست که یکی از کارویژه‌های ارکیده ارائه خدمات سازمانی است. علاوه بر آن شعبه‌های رستوران ارکیده فضا و امکانات لازم برای این منظور را نیز در بالاترین سطح ممکن در اختیار دارند.

 

چرا ارکیده بهترین رستوران برای برپایی جشن روز زن است؟

چند ویژگی کلیدی را می‌توان برشمرد که رستوران ارکیده را به بهترین انتخاب برای برگزاری جشن روز زن سازمان‌ها تبدیل می‌کنند. در این جا نیم‌نگاهی به‌مهم‌ترین خدمات منحصربه‌فرد ارکیده می‌اندازیم.

1. منوی کامل و متنوع رستوران کافه ارکیده

تمام شعب ارکیده علاوه بر رستوران از کافه نیز برخوردار هستند. کافه‌های ارکیده در مقایسه با بسیاری دیگر از کافی‌شاپ‌های فعال در سطح شهرها از منوی با تنوع بیشتری برخوردار هستند. انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی‌ها، کیک‌ها و خوراکی‌های جذاب و خوشمزه به‌عنوان آیتم‌های کافه ارکیده خودنمایی می‌کنند.

در منوی رستوران ارکیده نیز انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی به‌چشم می‌خورند. از کباب‌های اصیل و خوش طعم ایرانی گرفته تا برخی از غذاهای سنتی که در شعبه‌های ارکیده سرو می‌شوند. شما با انتخاب ارکیده از بابت کیفیت مواد غذایی آسوده خاطر خواهید بود. چراکه بهترین مواد اولیه از سراسر کشور به‌صورت تازه و روزانه در اختیار آشپزخانه‌های ارکیده برای طبخ خوشمزه‌ترین غذاها قرار می‌گیرند.

2

2. اجرای تم اختصاصی روز زن

در رستوران ارکیده امکان اجرای تم اختصاصی برای مراسم بزرگداشت روز زن وجود دارد. لازم نیست شما خود را درگیر فرآیند دیزاین محیط رستوران کنید. بلکه تنها باید با مشورت کارکنان ارکیده، تم مد نظر خود را سفارش دهید. پس از آن با خاطری آسوده در روز برگزاری مراسم به‌رستوران بروید و از فضاسازی جذاب و منحصربه‌فرد ارکیده برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن روز زن کارکنان خود لذت ببرید.

3

3. فضای صمیمی و متنوع رستوران ارکیده

فرقی نمی‌کند که چه محیطی را برای برگزاری جشن روز زن می‌پسندید؛ سالن سرپوشیده مجلل را ترجیح می‌دهید یا به‌دنبال برپایی مراسم در فضای باز هستید. در شعب مختلف رستوران ارکیده دست شما برای انتخاب محیط‌های متنوع کاملا باز است.

شاید این سوال را مطرح کنید که با وجود سرمای هوا در فصل زمستان چگونه می‌توان مراسم را در فضای باز برگزار کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که ارکیده تدارک لازم برای فراهم کردن محیط گرم و دوستانه در فضای باز شعب را نیز دیده است.

حتی اگر به‌فکر برگزاری یک مراسم با تعداد مهمانان محدود هستید، در رستوران ارکیده سالن‌های VIP برای پذیرایی در نظر گرفته شده‌اند. این سالن‌ها با گنجایش نفرات کمتر می‌توانند فضایی با نشاط و اختصاصی برای جشن روز زن کارمندان شما باشند.

 

4. اجرای موسیقی زنده

برگزاری جشن‌ها بدون موسیقی شاید لطف چندانی نداشته باشد. آوای گرم موسیقی می‌تواند محیط شاد و سرزنده‌ای را برای حاضران در مراسم به‌وجود بیاورد. در رستوران ارکیده برای برگزاری جشن‌ها خدمت ویژه اجرای موسیقی زنده نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید هماهنگی‌های لازم را در این زمینه با پرسنل رستوران ارکیده به‌عمل بیاورید.

 

راهنمای رزرو رستوران ارکیده برای جشن روز زن

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

 

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    جشن روز زن کارمند صیغه جدید است ؟!

  • ناشناس
    0

    جمع کنید شما تونل ها را دراز کنید تا امنیت زیادتر بشه

  • ناشناس
    0

    زشته چرا اینقدر افسار گسیخته عمل میکنید

  • عخیل
    0

    باز ولخرجی راه انداختید

  • ناشناس
    0

    مگه تونل ها را جمع کردید عالیه دست دولتمردان درد نکنه دمتان گرم تو استادیوم هم راه میدید مثل اینکه خبری شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها