کدام صندوق های طلا برای سرمایه گذاری بهتر هستند؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: افراد برای ورود به بازار با توجه به اینکه گزارشات ۹ ماه شرکت‌ها در راه است و گزارشات خوبی در کوارتر دوم اتفاق افتاد به نظر می‌رسد در کوارتر سوم هم قیمت‌های خوبی داشته باشیم و شاخص نیز در منطقه حمایتی مناسبی قرار بگیرد.

کدام صندوق های طلا برای سرمایه گذاری بهتر هستند؟

هومن عمیدی در گفتگو خبر فوری اظهار کرد: تقاضای جهانی با توجه به بحران‌هایی که اتفاق می‌افتد باعث افزایش قیمت طلا می‌شود و از طرف دیگر هر چه به انتهای سال می‌رویم، انتظار رشد قیمت دلار را در بازار داخلی داریم که همین عامل رشد قیمت طلا و سکه را به دنبال خواهدداشت‌. موج مثبت رشد قیمت دلار به بورس هم می‌رسد.

این کارشناس افزود: افراد برای ورود به بازار با توجه به اینکه گزارشات ۹ ماه شرکت‌ها در راه است و گزارشات خوبی در کوارتر دوم اتفاق افتاد به نظر می‌رسد در کوارتر سوم هم قیمت‌های خوبی داشته باشیم و شاخص نیز در منطقه حمایتی مناسبی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: شرکت های کامودیتی محور و صادراتی بر پایه دلار هستند و می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند.

عمیدی بیان کرد: اگر بخواهیم برای سرمایه‌گذاری سراغ صندوق‌های طلا برویم، آن صندوق‌هایی که پشتوانه شمش دارند قیمت‌هایشان واقعی‌تر است و قطعا گزینه بهتری هستند.

کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: موضع ما در جنگ کاملا مشخص است و اعلام شده که ما به هیچ مسئله ای وارد نمی‌شویم، اما اخبار، آثار خودش را با افزایش قیمت دلار در اقتصاد ما نشان خواهد داد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • 🐜
    0

    هیچکدام!!!

  • فرزندجانبازایران
    0

    بهترین سرمایه گذاری ملک و زمین زراعی هست .
    محاسبه طلا فروشان !؟
    ۱.هزینه خورد وخوراک و پوشاک خود و خانواده
    ۲.هزینه سفرهای آخرهفته
    ۳.هزینه دور دور و گشت گذار فرزندان وخانواده
    ۴.سفر خارجی
    ۵.هزینه خرید ملک جدید
    ۶. ادامه دارد.... میری طلا میخری کم کمش با ۲۰درصدمیاد ۱۰اجرت کار+ ۷درصد حق فروش +مالیات طرف ناشی باشه پنج شش درصد میزنن نه بلد باشه ۳درصد . توهرصدمیلیون خرید طلا بیست میلیون اینور طلافروش سود میکنه میاد
    طرف دیگه قضیه میخای بفروشی ۱۰٪اجرت حساب نمیشه ۳٪مالیات میگیرن +۷درصد باز حق زحمت میگیرن . این هم شد ۲۰٪
    یعنی تو خرید و فروش طلا در هردوطرف مردم بیچاره ضرر چهل درصد ضرر میکنن کجای این سرمایه گذاری امن هست .
    دولت خیلی بی کفایت هست که نبود یه قیمت نهایی تو تابلوی اعلانات قیمت میزد تا دیگه طلا فروشان اینقدر به دزدی و کلاه گذاشتن سر مردم خاتمه بدند .

  • ناشناس
    0

    پس چی شد خوابت برد بالاخره کدوم صندق بهتره؟

  • ناشناس
    1

    سرمایه گذاری در این مملکت جوک هست.هرچی پول و سرمایه دارید نقد کنید و الفرار به هر گورستانی که میتونید.ابرتورم کهکشانی در راه هست...

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      به ترتیب صندوق تابش، گنج، ناب بیشترین درصد شمش رو دارن و کمترین حباب قیمتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها