انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران؛رئیس جدید اتاق ایران مشخص شد

نتایج انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران پس از شمارش آرای ۴۱۳ نفر حاضرین در جلسه اعلام شد.

انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران؛رئیس جدید اتاق ایران مشخص شد

حسین میر محمد صادقی رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران در مراسم دهمین دوره انتخابات بازرگانی اظهار داشت: ما می خواهیم که انتخابات اتاق بازرگانی به صورت قانونی برگزار شود و در صورتی که بالاترین مرجع اتاق تصمیمی بگیرد، باید انجام شود و اتاق دیگر جای بحث های حقوقی نیست.

وی در واکنش به گلایه های سلاح ورزی رییس غیرقانونی سابق اتاق بازرگانی درباره احیای انجمن نظارت افزود: جای بحث های حقوقی دادگاه و مرجع قضایی است و اتاق باید تنها اجرا کند.

رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: نسبت به افراد هیچ نظر و موضعی ندارم و تنها میخواهیم انتخابات طبق قانون برگزار شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه ۳ نفر دیرتر از موقع اقدام به ثبت نام کردند تلاش شد که استعلام های لازم برای آنها نیز گرفته شود و در نهایت در کنار ۱۸ نفر قبلی تعداد کاندیداهای اتاق بازرگانی به ۲۱ نفر رسید.

رئیس جدید اتاق ایران مشخص شد

نتایج انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران پس از شمارش آرای ۴۱۳ نفر حاضرین در جلسه اعلام شد.

از مجموع آرایی که به گلدان‌ها ریخته شد، این آمار به این شرح است:

- صمد حسن‌زاده ۲۰۸ رای
- معماری ۱۸۱ رای
به این ترتیب صمد حسن‌زاده رئیس اتاق ایران شد و انتخابات نایب رئیس جایگزین او تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود.

در جریان برگزاری این انتخابات از بین ۲۱ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده، ۱۷ نفر انصراف دادند و در نهایت کاندیدهای نهایی صمد حسن زاده، احد عظیم زاده، مجتبی غیابی و فرج‌الله معماری بودند که رقابت برای کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران بین آن‌ها انجام شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها