بهترین دوره باریستا تهران در آکادمی کافی پارس با تضمین آموزش و عودت

وقتی بحث از هنر باریستا و باریستای حرفه ای می‌شود، همیشه شهر تهران به عنوان میزبانی عالی برای افراد علاقه مند به یادگیری انواع مهارت ها انتخاب می شود.

بهترین دوره باریستا تهران در آکادمی کافی پارس با تضمین آموزش و عودت

امروز قصد داریم در این مقاله بهترین دوره باریستا تهران را معرفی کنیم و چالش افراد علاقه مند به باریستایی را برای پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر برطرف کنیم.

قصد داریم علاقه مندان به باریستایی که به دنبال بهترین و بی‌نقص‌ترین راه ممکن برای خلق یک فنجان قهوه‌ هستند را با معرفی بهترین دوره باریستا تهران، خشنود کنیم تا با انتخاب و ثبت نام در این آموزشگاه بهترین را تجربه کنند و در راه تبدیل به یک باریستای حرفه ای قدم بگذارند.

در دوره‌های باریستای آکادمی کافی پارس، کیفیت آموزش همواره در اولویت بوده و این امر توسط ضمانت بازگشت شهریه در صورت عدم رضایت شرکت‌کنندگان؛ معرفی به بازار کار با مدرک معتبر بین المللی ، تضمین شده است. در ادامه به شرح ویژگی‌های منحصر به فردی که این دوره ‌را به گزینه‌ای استثنایی برای باریستاهای آینده تبدیل می‌کند، می پردازیم

 

آکادمی کافی پارس با برگزاری دوره آموزش باریستایی، بارتندری و تعمیرات ماشین اسپرسو همواره به عنوان بهترین در این صنعت حضور پیدا کرده است و با جلب اعتماد فراوان هنرجویان موجب رضایت بیش از پیش شده است. آموزشگاه کافی پارس با ارائه بهترین مزایای آموزشی توانسته بهترین دوره های آموزشی را برای هنرجویان خود فراهم کند در ادامه به این مزایا را بررسی خواهیم کرد:

مدرک معتبر و بین المللی در دوره باریستا آکادمی کافی پارس

تمامی افراد قبل از ثبت نام در آموزشگاه ها به مدرک آن توجه بسیاری دارند از این رو آکادمی کافی پارس با فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، معتبر ترین مدرک موجود برای حرفه باریستایی را ارائه می دهد که نشان دهنده مهارت شما در باریستایی بوده و گواهی پایان دوره شما را مشخص میکند که خود  به تنهایی مزایای بسیار زیادی دارد

اولین موردی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است دو زبانه بودن این مدرک است، افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، می توانند مدرک باریستایی کافی پارس را به عنوان یک مدرک تخصصی ارائه داده و از مزیت های آن بهره مند شوند، که به آنان کمک می کنند مهاجرت آسان تری را تجربه کنند.

دومین مورد مناسب افرادی است که قصد راه اندازی کافه شاپ و کافه رستوران را دارند و اصلی ترین کمک این مدرک به آنان این است که می توانند به راحتی پروانه کسب دریافت کنند و از تقاضای وام بانکی داشته باشند.

سومین مورد مزیت این مدرک این است که این مدرک به خودی خود نشان دهنده مهارت شما در باریستایی است و هنرجویان می توانند برای استخدام در کافه ها این مدرک را ارائه دهند تا فرآیند استخدام را راحت تر کنند.

تضمین بازار کار بعد از اتمام دوره باریستا آکادمی کافی پارس

امروزه دغدغه بسیاری از افراد بعد از گذراندن هر دوره آموزشی موجود، استخدام و ورود به بازار کار است. از این رو آکادمی کافی پارس برای حل این مشکل هنرجویان تدابیری اندیشیده است. کافی پارس با ارتباطات قوی که با کافه و رستوران های کشور دارد معرفی و ورود به بازار کار هنرجویان را تضمین می کند وهنرجویان در صورت نیاز بدون پرداخت هیچ هزینه ای درخواست معرفی به بازار کار خود را در کافی پارس ثبت می کنند و بی هیچ مشکلی وارد بازار کار می شوند.

این مزیت آموزشگاه باعث شده که کافی پارس طرفداران زیادی میان هنرجویان و حتی کافه و رستوران های معتبر پیدا کند چرا که نیرو های حرفه ای را در اختیار کافی شاپ ها و هنرجویان حرفه ای را با معتبر ترین کافی شاپ ها آشنا می کند.

آموزش های تضمینی مناسب بازار کار در دوره باریستا

کافی پارس آموزش های خود را تضمین می کند و این تضمین به این معنیست که تمامی سرفصل های آموزشی دقیقا مطابق با نیاز بازار کار بوده و به هنرجویان آموزش داده می شود.

اساتید حرفه ای دوره باریستا تهران با تضمین آموزش در آموزشگاه کافی پارس

تمامی اساتید کافی پارس از میان حرفه ای ترین باریستا های کشور انتخاب شده اند و بعد از استخدام در کافی پارس تضمین می دهند که تمامی مهارت های ویژه یک باریستای حرفه ای را در اختیار هنرجویان قرار دهند.

آکادمی کافی پارس، در دوره های مختلف برای به روز رسانی علم اساتید برنامه های آموزشی متنوع در نظر گرفته است تا اساتید بتوانند به روز ترین علم و مهارت صنعت قهوه را در اختیار هنرجویان قرار دهند.

اساتید حرفه ای کافی پارس آموزش ها را سرفصل به سرفصل در اختیار هنرجویان قرار می دهند، چنانچه هنرجویی آموزش را به درستی فرا نگیرد، دوره آموزشی را تا پایان یادگیری کامل هنرجو ادامه می دهد.

تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت هنرجو

چنانچه هنرجوی به هر دلیل از دوره آموزشی، اساتید و تمامی موارد رضایت نداشته باشد کافی پارس بدون قید و شرط تمامی هزینه پزداختی هنرجو را عودت می دهد.

 

کلاس های نیمه خصوصی دوره باریستا کافی پارس

کلاس های کافی پارس به منظور یادگیری بهتر هنرجویان و همچنین تبدل راحت اطلاعات بین هنرجویان و استاد به صورت نیمه خصوصی و با حداکثر با 3 هنرجو بر گزار می شود.

پشتیبانی 5 ساله آکادمی کافی پارس

آموزشگاه کافی پارس به منظور جلب رضایت دو چندان هنرجویان خود بعد از دوره آموزشی یک کارت پشتیبانی 5 ساله برای هنرجویان خود در نظر گرفته است که مزایای ویژه و رایگانی را در اختیار آنان قرار می دهد.

هنرجویان می توانند به صورت رایگان در کلاس های تمرین و تکرار با استاد و رفع اشکال شرکت کرده و از تجهیزات کامل مجموعه نیز استفاده کنند. علاوه  بر این می توانند به صورت رایگان در وررکشاپ ها و تورهای بازدید از کارخانه جات صنعت قهوه نیز شرکت کنند. همچنین افرادی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارند می توانند از مشاوره های رایگان و تخصصی کافی پارس بهره مند شوند.

سخن آخر

در نهایت، انتخاب دوره باریستا در آکادمی کافی پارس نه تنها یک فرصت بی‌نظیر برای آموزش حرفه‌ای است، بلکه یک سرمایه‌گذاری قطعی در مسیر تبدیل شدن به یک باریستای حرفه‌ای به شمار می‌رود. این آکادمی با ارائه برنامه‌ریزی دقیق، مدرسین باتجربه و همچنین تضمین برگشت شهریه در صورت عدم رضایت، اطمینان را به هنرجویان هدیه می‌دهد. شما نه تنها مهارت‌های باریستا شدن را می‌آموزید، بلکه با اعتماد به نفس کامل قدم به بازار کار خواهید گذاشت، آماده برای خلق تجربیات بی‌نظیر قهوه برای مشتریانی که همیشه به دنبال  بهترین‌ها هستند. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

09202775857

09962028030

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها