حواس جمع به پمپ بنزین بروید

شاید برایتان پیش آمده باشد که موقع بنزین زدن در برخی از پمپ بنزین ها، یکی از کارکنان جایگاه اصرار کرده باشد که خودش برایتان بنزین بزند، یا درخواست کرده باشد که کارت بانکی تان را به او بدهید تا پول بنزین را حساب کند و از همه شایع تر اینکه بخواهد به اصرار اکتان و محصولات مربوط به بنزین بهتان بفروشد.

حواس جمع به پمپ بنزین بروید

این جور وقت ها، آنهایی که حرفه ای‌تر هستند زیر بار نمی روند و آستین بالا زده و خودشان بنزین می زنند و حساب می کنند و می روند. اما آنهایی که تازه ماشین خریده‌اند یا هنوز مهر گواهینامه‌شان خشک نشده و راننده تازه کار محسوب می شوند، معمولا در این دام می افتند و بعد می بینند با اینکه نصف باک بنزین زده اند، اما پول یک باک بنزین از حسابشان کم شده یا حتی بیشتر. بعد هم در صحبت با دوست و آشنا متوجه می شوند که آن پولی که برای اکتان داده اند کاملا غیرضروری بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی هم این موارد را قبول دارد و حتی گفته که جایگاه داران با دستکاری نازل سوخت و ادعای خرابی باک بنزین شهروندان اقدام به فروش محصولات مربوط به بنزین می کنند که این موضوع تخلف است و به جایگاه داران و شرکت پخش فراورده های نفتی اخطار داده شده است.

بنابراین اگر با چنین مواردی رو به رو شدید، حواستان باشد که در وهله اول گول نخورید و بعد هم حتما این تخلفات را گزارش کنید و از کنارش به راحتی نگذرید.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    بد نبود اگر یک شماره تلفن هم می گذاشتند جهت اعلام این تخلفات

  • ناشناس
    0

    بعضی از کارکنان پمپ بنزین کارت عابر بانک را از مشتری می گیرند و مبلغ را رو به بالا گرد میکنند مثلاً مبلغ 4800 تومان را 5000 تومان می کشند

  • ناشناس
    2

    هر جا ایرانی باشد باید حواس جمع باشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هردم ازاین جهنم آتشی میرسد

  • ناشناس
    0

    تنها کار مثبتی که انخام شده ،،،دزدی وکلاهبراری را خوب به مردم یاد داده اند

  • ایرانی
    7

    چقدر راحت به کارگران زحمت کش پمپ بنزین ها تهمت می‌زنید ، حتما نویسنده مطلب دزد است که اعتقاد دارد همه دزد اند

  • ناشناس
    0

    احسنت بر ایرانیان درستکار

  • عادل
    1

    تازه این ملت ایران هست که گوشت هم دیگر نمی‌خورند در هر جای دنیا این همه فقر وتورم بیکاری بود اوضاع خیلی خرابتر بود ملت ایران با فرهنگ ترین هستن خدا لعنت کنه چپاولگر ثروت ایرانه

  • محمد
    0

    مقاله ای در روزنامه اطلاعات حدود بیست سال پیش خواندم که نوشته بود اگر ترکیه رفتید از ایرانیها فاصله بگیرید. یعنی اون زمان هم که تقریبا ارزانی هم بود این مشکلات رو داشتیم

  • solar
    0

    پمپ بنزین خیابان انقلاب سروصال. تا حالا دو بار 3-4 صبح رفتم بنزین زدم. کارگرهای خیلی جوون حدود 20 ساله گفتن بنزین وارد باک نمیشه و ... . خلاصه یک چیزی ریختن و 200 تومن بیشتر پول گرفتن.
    پمپ بنزین کنارگذر امام علی بعد از محلاتی. دوبار پشت هم کارت کشیده. خیلی شاکی داره.

  • ناشناس
    1

    همه پمپ بنزين ها اين كار و ميكنن
    كجا به چه شماره اي شكايت بايد كرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها