لباس عید برای بچه ها از کدام بازارهای تهران بخریم؟

بچه‌های ما یکی از جذابیت‌های عید نوروز را لباس نو پوشیدن می‌دانند. پس با نزدیک شدن به عید، زمزمه‌هایشان برای خرید لباس شنیده می‌شود.

لباس عید برای بچه ها از کدام بازارهای تهران بخریم؟

یکی از آداب و رسوم ما ایرانی‌ها برای عید نوروز، پوشیدن لباس‌های نو است. فلسفه پوشیدن لباس نو در عید نوروز الهام گرفته از طبیعت است. در فصل بهار، هر شاخه از درخت، برگ و شکوفه‌های نو به تن می‌کنند، پس ما انسان‌ها نیز به عنوان عضوی از طبیعت باید لباس نو بپوشیم. نکته جالب این است که بچه‌های ما یکی از جذابیت‌های عید نوروز را لباس نو پوشیدن می‌دانند. پس با نزدیک شدن به عید، زمزمه‌هایشان برای خرید لباس شنیده می‌شود. حال بهترین بازار برای یافتن بهترین و زیباترین لباس عیدها در تهران کجاست؟ 

1. بازار خیابان بهار؛ بازار لباس بچه فروشی

1

به گزارش راهنماتو، بازار خیابان بهار، یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بازارهای تهران است که بیشتر بر فروش لباس بچه متمرکز است. اگر برای عید می‌خواهید لباس نو برای بچه‌هایتان بخرید، از اواخر بهمن ماه می‌توانید به خیابان بهار بروید تا با دنیایی رنگارنگ از لباس بچه روبه‌رو شوید. عموما لباس بچه‌هایی که در خیابان بهار تهران فروخته می‌شوند کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت‌های آن نیز متفاوت است؛ اما اکثرا لباس‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند چراکه کیفیتشان بالا است. برای رفتن به خیابان بهار به‌عنوان لباس بچه‌فروشی در تهران می‌توانید به ایستگاه مترو طالقانی یا ایستگاه مترو شهدای هفتم تیر رفته سپس به سمت خیابان بهار شمالی حرکت کنید.

2. بازار خیابان جمهوری؛ بازار لباس بچه‌فروشی

1

بازار خیابان جمهوری تهران نیز، بازاری مخصوص به لباس‌های بچه‌گانه است که می‌تواند مرکزی مناسب برای خرید عید باشد. ممکن است که ما بتوانیم سال‌ها یک لباس باکیفیت را بپوشیم، اما بچه‌هایمان هر لحظه در حال رشد کردن هستند و این مساله باعث می‌شود که مجبور باشیم سالانه چندین دست لباس برای آن‌ها بخریم. به همین خاطر باید به سراغ بازارهای لباس بچه‌فروشی برویم که قیمت‌هایی مناسب دارند. بازار خیابان جمهوری تهران یکی از بازارهایی است که شما با هر بودجه‌ای می‌توانید از آن برای بچه‌هایتان لباس بخرید. بعلاوه، خیابان جمهوری یکی از بازارهای تهران است که برای سنین، جنسیت و سلیقه‌های مختلف لباس دارد و شما می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. برای رفتن به بازار خیابان جمهوری به عنوان بازار لباس بچه‌فروشی می‌توانید به ایستگاه مترو سعدی بروید.

3. بازار کوچه برلن؛ بازار لباس بچه‌فروشی

1

اگر به دنبال خرید لباس‌هایی خاص و در عین حال ارزان قیمت‌تر برای بچه‌هایتان می‌گردید بهتر است به کوچه برلن تهران بروید. پیش‌تر کوچه برلن را در مقاله « 5 بازار تهران که ارزان‌ترین اجناس را می‌فروشند» معرفی کرده‌ایم. بازار کوچه برلن به یکی از بازارهایی که اجناس بسیار ارزان می‌فروشد معروف است. اما، لباس بچه‌هایی که در این مرکز دیده می‌شوند، همگی زیبا و مناسب برای عید هستند. اگر کمی زودتر برای خرید آماده شوید، قیمت‌ها در کوچه برلن ارزان‌تر از شب عید خواهد بود. برای رفتن به کوچه برلن تهران برای خرید لباس بچه می‌توانید به ایستگاه مترو ملت، سعدی یا امام خمینی بروید.

4. بازار خیابان ولیعصر؛ بازار لباس بچه فروشی

1

بازار خیابان ولیعصر تنها یک بازار برای خرید لباس بچه نیست. شما با رفتن به خیابان ولیعصر تهران، به‌راحتی می‌توانید برای کلیه خانواده خرید کنید. اما، لباس بچه‌هایی که در خیابان ولیعصر تهران فروخته می‌شوند بسیار خاص هستند. اگر خیابان ولیعصر را به سمت میدان ولیعصر طی کنید و به این میدان برسید، جذاب‌ترین لباس بچه‌فروشی‌ها را خواهید دید که از سن نوزادی تا نوجوانی هستند. برای رفتن به خیابان ولیعصر و خرید کردن برای سال نو بهتر است به ایستگاه مترو میدان ولیعصر بروید.

5. بازار میدان سنایی؛ بازار لباس بچه فروشی

1

یکی از متفاو‌ت‌ترین بازارهای لباس بچه‌فروشی در تهران، بازار میدان و خیابان سنایی است. بچه‌ها همواره دوست دارند در جشن‌های عیدانه از اکسسوری‌ها هم استفاده کنند. اما، کجا می‌توانیم اکسسوری‌هایی پیدا کنیم که مناسب برای بچه‌ها هستند؟ مسلما خیابان و میدان سنایی نه تنها بازاری مناسب برای خرید لباس عید بچه‌ها است بلکه می‌تواند بازاری مناسب برای خرید اکسسوری‌هایی باشد که بچه‌ها دوست دارند در روزهای عید از آن‌ها استفاده کنند. جالب است بدانید که بازار لباس بچه فروشی سنایی در تهران، حدودا 18 الی 20 سال است که رونق و شهرت پیدا کرده است. برای رفتن به خیابان سنایی بهترین مسیر ایستگاه مترو میرزای شیرازی است. اما اگر سفر با اتوبوس را ترجیح می‌دهید به ایستگاه اتوبوس میدان شعاع بروید. در این صورت شما دقیقا در محله سنایی تهران هستید که جذاب‌ترین لباس بچه‌ها را می‌فروشد.

5+1. پاساژ شاپرک؛ بازار لباس بچه فروشی

1

اگر پاساژ گردی برای شما راحت‌تر است و در این صورت اطمینان پیدا می‌کنید که کودک شما آرامش و امنیت بیشتری دارد، برای خرید لباس‌های عیدش به پاساژ شاپرک بروید. پاساژ شاپرک، پاساژی تازه جان گرفته است که شیک‌ترین و جدیدترین لباس بچه‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌کند. قیمت‌ها در پاساژ شاپرک متوسط روبه بالا هستند، اما کیفیت و زیبایی لباس‌هایش آن را متناسب برای خرید عید می‌کند. برای رفتن به پاساژ شاپرک می‌توانید به ایستگاه مترو دانشگاه علم و صنعت رفته و از دست راست مسیر را تا رسیدن به پاساژ شاپرک ادامه دهید.

منبع: راهنماتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها