مخبر: دولت با تمام ظرفیت از نمایشگاه ایران اکسپو 2024 حمایت خواهد کرد

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دولت با تمام ظرفیت از برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 حمایت خواهد کرد.

مخبر: دولت با تمام ظرفیت از  نمایشگاه ایران اکسپو  2024  حمایت خواهد کرد

بر اساس گزارش پایگاه خبری ایران اکسپو ؛ نشست شورای سیاست گذاری ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) به ریاست محمد مخبر ، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر در این نشست گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های اجرایی با جدیت به دنبال برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نمایشگاه باشند و اطمینان داشته باشند که دولت با تمام ظرفیت از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت توجه به بخش خصوصی داخلی و خارجی در برگزاری این نمایشگاه اشاره و تأکید کرد: بخش خصوصی باید محور اصلی برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) باشد‌.چرا که هم موجب تقویت و پایداری رابطه دولت و بخش خصوصی خواهد شد و هم موانعی نظیر تحریم کمتر پیش روی مراودات تجاری بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این سالها نتوانسته ایم پیشرفت ها، دستاوردها و خودکفایی در عرصه های مختلف را حتی برای مردم خودمان به خوبی بازگو کنیم تصریح کرد: بازدارندگی دستاوردهای علمی و صنعتی کمتر از دستاوردهای نظامی نیست چرا که به تناسب هر پیشرفت و خودکفایی،‌ یأس و ناامیدی در دل دشمنان ایجاد می شود.

معاون اول رییس جمهور بیان کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی از ظرفیت ها و دستاوردهای بزرگی در بخش های مختلف صنعت،‌ کشاورزی،‌ فناوری های نوین و سایر حوزه ها برخوردار است که مقامات و سران کشورهای خارجی همواره در دیدارها و مذاکرات، این توانمندی ها را تحسین می کنند.

دکتر مخبر با اشاره به محبوبیت و پایگاه اجتماعی جمهوری اسلامی در میان مردم کشورهای مختلف اظهار داشت: معرفی دستاوردها و توانمندی های کشورمان ، امری ضروری و گامی در جهت امیدآفرینی در میان دوستان و ایجاد یأس و ناامیدی در میان دشمنان است.

گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) از روز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت 1403 به میزبانی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور 2500 تا 3000 تاجر خارجی و 800 شرکت برتر صادراتی داخلی برگزار شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    فقط. زور. زیاد. نزن. خوب نیست

  • ناشناس
    0

    ایکاش کمی مجربتر و مسن تر بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها