شروع تخفیف های نوروزی برای خرید عید!

اگر وضعیت اقتصادی خوبی ندارید و فکر می‌کنید در خرید لباس عید با محدودیت‌های زیادی مواجه خواهید شد، از یکم تا هفتم اسفندماه، چشم از دیجی کالا برندارید. این تاریخ، آغاز تخفیف‌های شگفت‌انگیز دیجی کالا برای شماست.

شروع تخفیف های نوروزی برای خرید عید!

یک رسم‌ورسوم قدیمی نوروزی که البته همچنان تازگی دارد، خرید لباس‌های نو است. هرسال تقریبا از اوایل اسفندماه، همه به‌دنبال تهیه لباس عید هستند. حتما شما هم این تجربه شیرین را از سال‌های گذشته در دفتر خاطرات ذهن‌تان دارید. در واقع، قبل‌ترها در شلوغی خریدهای اسفندماه، حسابی خسته می‌شدیم اما چند سالی می‌شود که هجوم مردم به بازار شب عید کم‌تر شده است!

باتوجه به گرانی‌ها و شرایط اقتصادی نامساعد خانوارهای ایرانی، به‌جرئت می‌توان ادعا کرد که خرید پوشاک، دیگر در اولویت سبد خرید نوروز نیست. به‌عبارتی دیگر، می‌توان گفت که امسال، خبری از بازگشت با دست‌های پر یا بازارهای نوروزی داغ نخواهد بود.

خرید لباس عید، دیگر به سادگی گذشته ها نیست!

مسیر صعود قیمت‌ پوشاک از دامنه به قله، در چند سال و چند ماه اخیر استراحتگاهی نداشت و اکنون ازنظر خیلی از خریداران، در قله ایستاده است. یعنی هزینه تمام لباس‌هایی که فکر می‌کنید در آستانه سال جدید به آن‌ها نیاز دارید، سربه‌فلک کشیده است. این موضوع، هم خانواده‌های ایرانی را در تنگنا قرار داد و لذت خرید را از آن‌ها سلب کرد و هم باعث رکود رونق بازار شد.

درحال‌حاضر، اگر به‌منظور خرید لباس عید به بازار بروید و نگاه دقیق‌‌تری به اطراف داشته باشید، متوجه می‌شوید که مردم بیشتر ویترین‌گردی می‌کنند تا خرید واقعی. فروشندگانی را می‌بینید که در سکوت به تماشای خریداران اندک نشسته‌اند و از اینکه مردم بعداز شنیدن قیمت کالا، تقریبا فرار می‌کنند، شاکی هستند.

لباس عید امسال را از کجا بخرم که ارزان باشد؟

«این آخرین باری است که اسفندماه برای خرید به بازار می‌روم» حتما شما هم این دیالوگ تکراری را در تاکسی، اتوبوس، مترو یا سایر اماکن عمومی از زبان افرادی که متعجب از دیدن قیمت‌های نجومی بودند، شنیده‌اید. اما کم‌تر کسی توانست این ادعا را عملی کند چون لذت غیرقابل‌انکار عید، در خرید لباس‌های نو است.

از شادی خرید لباس عید و نونوارشدن نمی‌توان گذشت و کسی هم نیست که خود را از بازارهای پرهیاهو دور نگه دارد. بااین‌حال، برخی افراد برای اینکه کم‌تر از سر گرانی آه بکشند، دغدغه پیداکردن یک مرکز خوب برای خرید ارزان را در سر می‌پرورانند. ولی آیا در وضعیت بازار امروز چنین چیزی ممکن است؟

لباس عید امسال‌ تان را از دیجی کالا بخرید

Picture2

بیایید چند لحظه‌ای از بحث قیمت منحرف شویم و از انقلابی که فروشگاه‌های آنلاین در نحوه خرید و فروش لباس به‌وجود آوردند، حرف بزنیم. راحتی این سبک، باعث شده است که خیلی‌ها، چنین خریدی را به حضور فیزیکی در شلوغی و هیاهوی فروشگاه‌ها به‌ویژه نزدیک عید ترجیح دهند.

حالا برویم سراغ همان بحث قیمت که گویا هیچ‌رقم نمی‌توان آن را نادیده گرفت. خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی، به‌دلیل عدم پرداخت اجاره‌های کلان مغازه و استخدام فروشنده، محصولات خود را با قیمت کم‌تری می‌فروشند تا هم مشتری راضی باشد و هم سود خود را حفظ کنند.

حالا اگر در بین فروشگاه‌های اینترنتی متعددی که می‌شناسید، دیجی کالا را برای خرید پوشاک نوروزی انتخاب کنید که نورعلی‌نور می‌شود. دیجی کالا، مرجع معتبری شناخته می‌شود که هیچ‌کس با شهرت آن بیگانه نیست. ازطرف‌دیگر، شما در دیجی کالا با بستر متنوعی از محصولات مواجه هستید. حواس‌تان باشد که از “تنوع” حرف می‌زنیم! همانی که مولفه یک خرید رضایت‌بخش برای بانوان و یک امتیاز برجسته برای سخت‌پسندان است.

تخفیف نوروزی دیجی کالا، لذت خرید عید را تکمیل می کند!

عاملی که باعث محبوبیت چهره کسب‌وکار دیجی کالا شد، درنظرگرفتن تخفیف‌های دوره‌ای برای مشتریان بود. شاید سیاست تخفیف‌گذاری به عقیده برخی افراد، ارزش واقعی محصول را کاهش دهد یا بر کیفیت آن خط قرمز بکشد ولی هدف دیجی کالا از این رویکرد، تنها راحتی مشتریان است تا بتوانند از خرید با قیمت واقعی و منصفانه لذت ببرند؛ نه اینکه استرس کم‌شدن بودجه خود را برای پوشش سایر هزینه‌ها داشته باشند.

در واقع، کد تخفیف دیجی کالا، بدین منظور به مشتریان این فروشگاه تعلق می‌گیرد که دوباره به لذت خرید عید سال‌های گذشته بازگردند و بتوانند شرایط اقتصادی نامطلوب این روزها را به‌راحتی پشت سر بگذرانند. شما با استفاده از کدی که دریافت می‌کنید، به‌صورت موقتی از تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های مناسب برخوردار می‌شوید و در نتیجه، خرید اقتصادی‌تری خواهید داشت.

میزان تخفیف نوروزی دیجی کالا چقدر است؟

این روزها، وارد هر فروشگاه لباسی که می‌شوید، روی درودیوار یا اجناس، نوشته‌ای با مضمون «قیمت مقطوع» می‌بینید. این یعنی چانه‌زنی ممنوع! درحال‌حاضر، چشم تولیدکنندگان و فروشندگان، به مشتریانی است که با حضور خود در بازار، به کسب‌وکارشان رونق ببخشند. در واقع، تورم اقتصادی و شرایطی که چندان مطلوب نیست، احتمال تخفیف‌ها را برچیده است.

اما این مسئله درمورد دیجی کالا صدق نمی‌کند. حداقل تخفیف نوروزی این فروشگاه اینترنتی برای مشتریان، 15درصد است. با چنین قابلیتی، به‌نظر می‌رسد که دیجی کالا، گوی سبقت خرید را از برندهای هم‌تراز خود برباید و برنده جلب مشتری در بازار باشد.

نحوه دریافت و شرط استفاده از کد تخفیف دیجی کالا

Picture3

کد تخفیف دیجی کالا، در مناسبت‌های مختلف و با برگزاری جشنواره‌های فروش، به‌واسطه ایمیل، پیامک یا شبکه‌های اجتماعی به شما تعلق می‌گیرد اما برای استفاده از آن محدودیت‌هایی دارید.

شما در هر سفارش، فقط یک بار می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید. اگر کالایی که پسند کرده‌اید، جزء اجناس شگفت‌انگیز باشد، با تخفیف قابل خرید نیست. همچنین بعداز نهایی‌شدن سفارش، امکان اصلاح یا تغییر آن را نخواهید داشت.

سرویس پرداخت اعتباری دیجی کالا، یک خرید عیدانه آسان را برایتان رقم می زند!

شرایط اقتصادی نابه‌سامانی در جامعه حاکم است؛ این را همه ما می‌دانیم، می‌بینم و تجربه می‌کنیم. حالا در چنین شرایطی که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است، خرید اعتباری می‌تواند، نقش مثبتی در مدیریت مالی و پس‌انداز عموم افراد، به‌خصوص افراد بی‌بضاعت داشته باشد.

دیجی کالا، ارائه‌دهنده سرویس پرداخت اعتباری به شماست. یعنی بسته به امتیاز اعتباری‌تان، می‌توانید از فروشگاه‌های پذیرنده دیجی‌پی (دیجی کالا و دیجی کالاجت) خرید کنید و یکم تا پنجم ماه بعدی، به تسویه اعتبار استفاده‌شده بپردازید. ناگفته نماند که برخورداری از این سرویس، به ضامن نیازی ندارد و فقط به کاربرانی تعلق می‌گیرد که مراحل امکان‌سنجی آن‌ها تایید شود.

جمع‌بندی

تخفیف‌های نوروزی دیجی کالا و فراهم‌شدن امکان خرید اعتباری ازسوی این فروشگاه، یک فرصت بی‌نظیر است تا روزهای نزدیک به عید را خوش‌تر بگذرانید و بتوانید مایحتاج خودتان و خانواده‌تان را برای شروع سال جدید تهیه کنید.

در عصر فعلی که مردم وضعیت معیشتی خوبی ندارند یا به‌اصطلاح دخل‌شان از خرج‌شان بیشتر است، فرصت‌های تخفیفی می‌تواند قدرت آن‌ها را در تامین نیازهای سال جدید افزایش دهد. دیجی کالا هم با همین هدف، از قیمت‌گذاری‌های شفاف و منصفانه، تخفیف‌های هیجان‌انگیز دوره‌ای و پرداخت اعتباری بهره می‌برد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها