بهره‌مندی از خدمات بانکی و خرید در ایفون با یک کلیک

امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت به اندازه‌ای رونق گرفته‌اند که به سختی می‌توان نبود آن‌ها را تصور کرد.

بهره‌مندی از خدمات بانکی و خرید در ایفون با یک کلیک

مهم‌ترین مزیت این برنامه‌های کاربردی این است که ما را از خارج شدن از خانه و اتلاف وقت در ترافیک و صف بانک بی‌نیاز می‌کنند. از بین انواع اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت موجود برای سیستم‌عامل ios، برنامه آپ برای ایفون، همراه کارت و تارا از جمله بهترین گزینه‌های موجود هستند.

معرفی وب اپلیکیشن آپ برای ایفون

کاربران سیستم‌عامل ios در ابتدا با هدف استفاده از یک نرم‌افزار تخصصی خدمات پرداخت به سراغ دانلود مستقیم آپ برای آیفون می‌رفتند. با این حال این برنامه بعد از گذشت مدت زمان مشخصی فعالیت خود را گسترش داده و به اپلیکیشنی تمام عیار و کامل تبدیل شد،‌ به طوری که بسیاری از کارهای روزانه را با استفاده از آن می‌توان انجام داد؛ پس فرصت را از دست ندهید و اپلیکیشن آپ برای آیفون را هر چه سریع‌تر دانلود کنید.

امکانات دانلود برنامه آپ برای ایفون

بعد از دانلود اپ رایگان برای ایفون و راه‌اندازی آن می‌توانید از بخش‌های گوناگون این برنامه به شرح زیر استفاده کنید:

  • کیف پول: در بخش کیف پول می‌توانید موجودی خود را مشاهده کرده و اعتبار آن را در صورت تمایل افزایش دهید.
  • شارژ اینترنت: یکی از قسمت‌های کاربردی نصب آپ برای ایفون امکان شارژ اینترنت بدون محدودیت برای انواع اپراتورها است.
  • کارت به کارت و مدیریت کارت‌ها: در کنار مدیریت‌ کارت‌های مبدأ و مقصد می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به چند اپلیکیشن مختلف به مقصد دلخواه خود کارت به کارت کنید.
  • پرداخت قبوض خدماتی: با دانلود اپلیکیشن آپ برای آیفون دیگر نیازی نیست برای پرداخت قبوض خدماتی به دفاتر خدمات ارتباطی یا بانک مراجعه کنید و می‌توانید این فرآیند را به سادگی در خانه‌های خود پیگیری کنید.
  • مدیریت چک‌های صیادی: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های بخش بزرگی از کاربران مدیریت چک‌های صیادی بوده که به آسانی از طریق دانلود مستقیم آپ برای ایفون از اپ استور و نصب آن قابل انجام است.
  • پرداخت حق بیمه: بعد از انتخاب نوع بیمه‌ی خود در بخش مربوطه در آپ می‌توانید طرح‌های مختلف را مشاهده کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

آموزش دانلود آپ برای ایفون

شما می‌توانید برای دسترسی به یک اپلیکیشن کامل و جامع و بی‌نیازی از سایر برنامه‌های مشابه به سراغ دانلود مستقیم آپ برای آیفون و نصب آن از طریق لینک قرار داده شده بروید.

معرفی دانلود همراه کارت برای آیفون

بهره_مندی از خدمات بانکی و خرید در ایفون با یک کلیک - تصویر 2

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا امکان دانلود همراه کارت برای آیفون را در اختیار کاربران سیستم‌عامل ios قرار داده است که به کمک آن می‌توان به خدمات و امکانات گوناگونی دسترسی پیدا کرد. در صفحه‌ی اصلی نسخه وب همراه کارت برای ایفون شش بخش خدمات کارت، خدمات سپرده، پیام‌ها، تنظیمات، درباره نرم‌افزار و راهنمای استفاده از آن وجود دارند.

خدمات همراه کارت برای آیفون

بعد از دانلود همراه کارت برای آیفون و اجرای آن می‌توانید از طریق قسمت‌های زیر خدمات دلخواه خود را پیگیری کنید:

  • بخش خدمات کارت: در این قسمت می‌توانید کارت‌های بانکی خود را اضافه کرده و بعد از آن با انتخاب کارت دلخواه خود از موجودی و صورتحساب آن مطلع شده یا اینکه به سراغ انتقال وجه،‌ پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته یا مشاهده‌ی سوابق تراکنش‌ها بروید.
  • بخش خدمات سپرده: برای استفاده از خدمات این قسمت از همراه کارت باید حساب موردنظر خود را انتخاب کرده تا بعد از آن بتوانید از موجودی یا سه تراکنش آخر خود مطلع شده یا اینکه اطلاعات تسهیلات و شماره‌ی شبا خود را مشاهده کنید.
  • قسمت تنظیمات: در بخش تنظیمات می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر قابلیت شارژ سریع را فعال کنید تا در دفعات بعد فقط با وارد کردن رمز دوم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ‌ دریافت کنید. البته قابلیت‌های دیگری هم در این قسمت وجود دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به همگام‌سازی اطلاعات، ذخیره‌کردن قبوض و تغییر تنظیمات مرتبط با ورود اشاره کرد.

روش دانلود همراه کارت برای آیفون

در صورتی که می‌خواهید از خدمات ذکر شده در بخش‌های قبل در قالب اپلیکیشنی با رابط کاربری ساده بهره‌مند شوید می‌توانید به سراغ دانلود همراه کارت با لینک مستقیم برای ایفون بروید. بعد از آن با دنبال کردن دستورالعمل‌های نمایش داده شده بر روی صفحه می‌توان این برنامه را به راحتی نصب کرد.

آشنایی با برنامه تارا برای ایفون

بهره_مندی از خدمات بانکی و خرید در ایفون با یک کلیک - تصویر 3

اپلیکیشن تارا برای ایفون در اصل نوعی برنامه برای خرید کالا است که کاربران با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری خرید کنند؛ با این حال یکی از اصلی‌ترین مشخصات آن این است که امکان خرید کالا بدون پرداخت وجه و پرداخت هزینه‌ی آن در دو ماه بدون نیاز به ضامن، چک، کارمزد و سود هم وجود دارد. البته امکانات دانلود اپلیکیشن تارا برای ios فقط به مورد گفته شده محدود نمی‌شود.

قابلیت‌های دانلود مستقیم اپلیکیشن تارا

دانلود اپلیکیشن تارا با لینک مستقیم امکانات و قابلیت‌های زیر را در اختیار کاربران ایرانی سیستم‌عامل ios قرار خواهد داد:

  • خرید نقدی با ۳ درصد سود: یکی از مشخصات قابل توجه نرم افزار تارا برای ایفون امکان خرید از طرف فروشگاه‌های قرارداد و پس گرفتن ۳ درصد از مبلغ خرید است.
  • اعطای اعتبار ماهانه به کارکنان: با نصب برنامه تارا برای ایفون سازمان‌ها می‌توانند برای کارکنان خود اعتبار ماهانه یا بن در نظر بگیرند که با استقبال بالایی از سوی موسسه‌های گوناگون مواجه شده است.
  • امکان استفاده از درگاه پرداخت در خریدهای حضوری و آنلاین: با دانلود اپلیکیشن تارا برای ایفون می‌توانید در خریدهای حضوری خود از فروشگاه های طرف قرارداد تارا هم از درگاه این برنامه استفاده کنید تا هزینه از اعتبار کیف پول شما کم شود، بدون اینکه نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی وجود داشته باشد.

راهنمای نصب برنامه تارا جدید برای ایفون

دسترسی به امکانات متعدد ذکر شده این اپلیکیشن به سادگی با دانلود برنامه تارا برای ایفون از طریق لینک قرار داده شده انجام می‌شود و نیازی به طی کردن مراحل پیچیده و خاصی ندارد.

دانلود مستقیم آپ، همراه کارت و تارا از اپ استور سیبچه

بهترین منبع پیش روی دارندگان گوشی‌های آیفون برای دسترسی به اپلیکیشن‌های کاربردی آپ، همراه کارت و تارا اپ استور معتبر سیبچه بوده که همواره تلاش می‌کند جدیدترین و بهترین برنامه‌ها را جمع‌آوری کرده و به صورت رایگان یا با قیمتی مناسب در اختیار کاربران سیستم‌عامل ios قرار دهد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها