سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند. 

در حال حاضر خرید و فروش خودرو به دو شیوه حضوری و اینترنتی انجام می‌شود. در شیوه حضوری یا همان سنتی، خریدار یا فروشنده از طریق واسطه طرف دیگر معامله را پیدا می‌کند. روش حضوری دردسرهای فراوانی به همراه دارد و از همه مهم‌تر، وقت‌گیر و پرهزینه است. به همین خاطر اکثر افراد به سراغ روش دوم، یعنی استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی و آنلاین می‌روند. در اکثر این پلتفرم‌ها، انواع و اقسام ماشین‌ها برای خرید و فروش وجود دارند و تمرکزی روی یک برند خاص صورت نگرفته است.

در راستای این هدف و تسهیل فرایند معامله خودروهای کرمان موتور، شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ پلتفرم Sigma را راه‌اندازی کرده است. در این پلتفرم، خودروهای متنوع کرمان موتور به صورت صفر و کارکرده و به قیمت بازار خودرو مورد خرید و فروش قرار می‌گیرند. به بیان بهتر، سیگما پلتفرم اختصاصی برای معامله محصولات کرمان موتور است. کرمان موتور یکی از فعال‌ترین شرکت‌های تولید و عرضه خودرو به حساب می‌آید که هرساله محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کند. از این رو جای تعجبی ندارد که مالکین خودروهای متعلق به این شرکت به دنبال فروش خودروی قبلی و خرید محصول جدیدتر باشند. سیگما بستری امن و شفاف را برای معامله محصولات کرمان موتور فراهم می‌آورد.

سیگما؛ پلتفرم اختصاصی خرید و فروش محصولات کرمان موتور

  • یکی از بهترین اقدامات کرمان موتور در سال‌های اخیر، راه‌اندازی پلتفرم سیگما است. با وجود این پلتفرم، مالکین و خریداران خودروهای تولیدی، مونتاژی و وارداتی کرمان موتور می‌توانند به شیوه‌ای شفاف و منصفانه وارد معامله شوند. البته خدمات سیگما تنها محدود به معامله ماشین نیست. شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ (مانا) به عنوان خالق این پلتفرم اختصاصی، اطلاعات جامع درباره محصولات مختلف کرمان موتور را گردآوری کرده و دراختیار کارشناسان سیگما قرار می دهد تا با بررسی آن‌ها بتوانند تصمیم بهتری در مورد قیمت نهایی هر خودرو اتخاذ کنند. سیگما همچنین خدماتی همچون معامله آنلاین و تعویض خودروهای کارشناسی شده با قیمت‌گذاری منصفانه، خدمات VIP، خرید اقساطی و اعتباری خودرو با نقدشوندگی سریع و اطلاع‌رسانی درباره شبکه خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد.

خرید و فروش خودروهای کرمان موتور در سیگما به شفاف‌ترین شیوه ممکن انجام می‌شود تا آسودگی خاطر طرفین معامله از همه لحاظ تضمین شود. تمام هزینه‌های پرداختی قابل ردیابی و مشاهده هستند و تمام قراردادهای خرید و فروش خودرو بدون کم و کاست و به صورت لحظه‌ای، به سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان مالیات اطلاع‌رسانی می‌شود. سیگما هرگونه نگرانی در مورد فرایندهای حقوقی و تنش‌های دیگر در معامله خودروهای نو و دست‌دوم کرمان موتور را برطرف می‌کند.

خرید و فروش خودرو صفر، کارکرده و کارشناسی شده

یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به معامله خودرو، تعیین قیمت است. به طور خاص قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده به عوامل متعددی بستگی دارد. سال تولید، سلامت بدنه، کارکرد خودرو، مدل خودرو، فراوانی قطعات یدکی و از همه مهم‌تر، سلامت موتور و قطعات فنی، جزو معیارهای اصلی قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده هستند.

در معاملات حضوری که خریدار و فروشنده تنها با نگاهی سطحی به خودرو قیمتی را برای آن پیشنهاد کرده و فرد واسطه نیز د به دریافت کمیسیون اکتفا می‌کند، در اکثر اوقات یک طرف معامله دچار ضرر می‌شود. چه بسا خودرو تنها به سبب سلامت ظاهری با قیمت گزاف به خریدار فروخته شده و پس از مدت کوتاهی به دلایل فنی، به خرج افتاده است. و یا از در طرف دیگر، خودرویی تنها به دلیل وجود خط و خش روی بدنه، ایراد در کابین یا حتی و مدل قدیمی با قیمت پایینی به فروش رسیده، در حالی که به سبب کیفیت بالای موتور و قطعات فنی آن، تفاوتی با یک ماشین تازه‌نفس ندارد. در این میان، فرد خبره و بی‌طرفی باید حضور داشته باشد که بر اساس معیارهای مختلف، قیمتی منصفانه را برای ماشین مورد نظر پیشنهاد دهد.

سیگما تحت نظر مدیریت باتجربه و تیم جوان، کاردان و متخصص به ارائه خدمات می‌پردازد و با کارشناسی دقیق، بی‌طرف، حرفه‌ای و منصفانه خودرو، زمینه یک معامله دو سر برد را برای فروشنده و خریدار فراهم می‌آورد. تیم سیگما در تمام طول فرایند در کنار مشتریان است تا با ارائه نظرات کارشناسی و توصیه‌های مفید و کاربردی، تجربه معامله فوری، ساده و بی‌دردسر را برای آن‌ها رقم بزند. دسترسی به سابقه خودرو، کارشناسی دقیق و بی‌طرفانه، پشتیبانی خرید، نقل و انتقال امن، نقد شوندگی سریع و فروش بی‌دغدغه، همگی جزو ویژگی‌های سیگما در بخش خرید و فروش خودرو هستند.

البته معامله محصولات کرمان موتور به صورت فیزیکی و حضوری نیز قابل انجام است. سیگما در حال حاضر شعبه‌ای در خیابان فرجام تهران دارد. در این شعبه، تمام خدمات به صورت حضوری و با نظارت مستقیم فروشنده و خریدار صورت می‌گیرند. در صورت استقبال سیگمای حضوری، شعب دیگری در آینده در نمایندگی‌های مختلف این شرکت راه‌اندازی خواهد شد.

تعویض خودروهای کارکرده

تعویض خودرو کارکرده، یکی دیگر از روش‌های خلاصی از خودروی قدیمی و تصاحب ماشین جدیدتر است. پلتفرم‌های متعددی به صورت آنلاین امکان استفاده از این گزینه را پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. ولی سیگما در حال حاضر تنها روی تعویض خودروهای متعلق به کرمان موتور متمرکز است. البته این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک با مشارکت تولیدکنندگان دیگر، به ویژه خودروسازان و مونتاژکاران بخش خصوصی، تنوع بیشتری را به فضای مبادله‌ای سیگما اضافه کند.

جمع‌بندی

کرمان موتور نخستین شرکتی است که یک پلتفرم اختصاصی را برای خرید و فروش آنلاین محصولات خود ارائه می‌دهد. البته خدمات سیگما تنها محدود به معامله ماشین نمی‌شود. از توصیف مشخصات خودرو گرفته تا کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو و همین‌طور تعویض و فروش اقساطی و اعتباری ماشین، سیگما خدمات مختلف را در یک بستر جامع، تسهیلگر، امن و ساده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. سیگما با توجه به شرایط بازار و تمرکز روی بهبود مستمر تجربه مشتری به وجود آمده و مشاوران امین و کاردان آن در تمام مراحل خرید و فروش، همراه مشتریان هستند تا اطلاعات و توصیه‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها