بهترین قالیشویی ورامین را می شناسید؟

از فرش های آلوده تان خسته شده اید اما نمی دانید کدام قالیشویی خوش قول است و فرش های تان را خراب نمی کند؟

بهترین قالیشویی ورامین را می شناسید؟

اگر برای شما هم کیفیت مهم است و در عین حال می خواهید فرش ها و موکت های تان در کمترین زمان ممکن، شسته و تمیز شوند، با ما همراه باشید تا در این مقاله تمام نکاتی که برای انتخاب بهترین قالیشویی ورامین باید بدانید را به شما بگوییم.

یک قالیشویی خوب در ورامین چه ویژگی هایی دارد؟

یک قالیشویی ممتاز در ورامین ویژگی های زیر را برای مشتریان خود دارد و بنابراین در لیست بهترین قالیشویی در ورامین قرار می گیرد:

شستشوی فرش و موکت با دستگاه

استفاده از دستگاه های مکانیزه یکی از مهم ترین ویژگی های قالیشویی های معتبر است. شستشوی با دستگاه به فرش های شما آسیب نمی زند. همچنین شستشوی مکانیزه از چروک شدن یا تاخوردن فرش و موکت ها جلوگیری می کند. فرش هایی که با دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو داده می شوند درواقع بدون دخالت دست و با دستگاه شسته می شوند. این ویژگی باعث می شود تا خطای انسانی به حداقل برسد و فرش ها مثل روز اول تمیز شده و بدرخشند.

استفاده از مواد شوینده درجه یک

وقتی بهترین قالیشویی را انتخاب می کنید، خیالتان بابت مواد شوینده مورداستفاده برای شستشوی فرش تان، آسوده است. در قالیشویی های معتبر از مواد شوینده درجه یک نانو استفاده می شود. به این ترتیب علاوه بر اینکه فرش ها بسیار تمیز شده و لابلای الیاف آن عمیقا شستشو داده می شود، به طول عمر فرش تان نیز افزوده خواهد شد. این درحالی است که اگر از خدمات قالیشویی های غیرمعتبری که تنها کمی هزینه های پایین تری دارند، استفاده کنید؛ فرش های تان را با مواد شوینده غیراستاندارد شسته و نه تنها فرش تان عمیقا تمیز نمی شود بلکه باعث کاهش طول عمر فرش تان نیز خواهید شد.

ارائه ضمانت نامه معتبر

امروزه در قالیشویی های معتبر، هنگام شست و شوی فرش و موکت ها، ضمانت نامه های معتبری ارائه می شود. این ضمانت نامه ها تا 6 ماه معتبر بوده و به شما امکان می دهد تا در صورت نارضایتی از شستشوی فرش تان، از خدمات شستشوی مجدد رایگان قالیشویی استفاده کنید. به این ترتیب قالیشویی هایی که ضمانت نامه ارائه می دهند، خیال شما را آسوده می گردانند. همچنین دقت کنید قالیشویی هایی که ضمانت نامه می دهند از خدمات خود مطمئن هستند و درواقع خدمات باکیفیتی ارائه می کنند.

بهترین قالیشویی ورامین را می شناسید؟ - تصویر 1(1)

ارائه خدمات مبل شویی در محل

شستشوی مبلمان یکی از دغدغه های همه ما در طول سال است. قالیشویی هایی که تجربه بالا دارند، می دانند که خدمات مبل شویی در محل، چقدر می تواند به کمک افراد آماده و محل زندگی و خانه آن ها را تمیز نگه دارد. بنابراین ارائه خدمات مبل شویی در محل، یکی دیگر از ویژگی هایی است که یک قالیشویی خوب در ورامین به شما ارائه می دهد. با استفاده از این خدمات، نیازی نیست تا مبلمان گران قیمت تان را جابجا کنید و احیانا به آن صدمه بزنید. همچنین شستن مبل در محل خودتان، باعث می شود تا هزینه های مربوط به جابجایی مبل نیز به گردن تان نیفتد.

همچنین دقت کنید که مبل شویی در محل قابل استفاده برای تمام منازل، ادارات و مراکز تجاری است. به این ترتیب به راحتی با رزرو این خدمات، مبل تان در محل خودتان شسته شده و محل زندگی یا کسب و کارتان تمیز و پاکیزه خواهد شد.

ارائه خدمات در حداکثر 3 روز کاری

قالیشویی های معتبری که سابقه کار بالایی دارند، با دارا بودن پرسنل تخصصی در هر بخش و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته، خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهند. ارائه خدمات در کمتر از 3 روز، باعث می شود تا شما معطل فرش تان نمانید و به سرعت بتوانید به فضایی تمیز و ایده آل دست پیدا کنید.

دریافت تعرفه مصوب

توجه داشته باشید که یک قالیشویی معتبر در ورامین باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود. حتما می پرسید چگونه؟

دقت کنید که اگر فرش های تان را به یک قالیشویی نامعتبر (که شاید حتی هزینه کمتری نسبت به سایر قالیشویی ها دارد)، بسپارید و پس از تحویل فرش متوجه کثیف بودن یا تاخوردگی و هرگونه آسیب دیگر در فرش شوید، مجبور خواهید بود تا مجددا از خدمات قالیشویی دیگری استفاده کنید. به این ترتیب هزینه شما دوبرابر خواهد بود. این در حالی است که اگر از ابتدا یک قالیشویی حرفه ای در ورامین را انتخاب کنید، نه تنها فرش تان آسیب نمی بیند. در زمان تان صرفه جویی خواهد شد و همچنین یکبار هزینه مطابق با نرخ اتحادیه پرداخت خواهید کرد.

ارائه خدمات تخصصی

ارائه خدمات تخصصی همچون رفوی فرش از دیگر ویژگی هایی است که بهترین قالیشویی ورامین به شما ارائه می دهد. احتمالا تابحال برای شما هم پیش آمده یا دیده اید که به دلایل مختلف قسمتی از فرش ها پاره شده و یا بخشی از ریشه ها جدا می شود. در یک قالیشویی باسابقه، خدمات رفوی فرش توسط استادکاران حرفه ای ارائه شده و بنابراین مشتریان می توانند با آسودگی خاطر، فرش های شان را به ایشان بسپارند. به این ترتیب فرش ها ابتدا رفو شده و سپس شستشو داده خواهند شد.

همچنین از دیگر خدمات تخصصی قالیشویی ها، خدمات اعلاشویی است. در اعلاشویی از شستشوی چندمرحله ای استفاده شده و نوع مواد شوینده نیز با توجه به فرش متغیر است. به این ترتیب فرش ها با کیفیت بالاتری شستشو داده خواهند شد.

بهترین قالیشویی ورامین را می شناسید؟ - تصویر 3(1)

بهترین قالیشویی جنوب شرق تهران

بهترین قالیشویی در جنوب شرق تهران علاوه بر اینکه ویژگی های بالا را دارد، مراحل شستشوی از پیش تعیین شده ای نیز دارد تا فرش ها و موکت ها به بهترین شکل ممکن شستشو داده شوند. خاک گیری، آب گیری، آبکشی، شستشو، گرمخانه، دستگاه خشک کن لوله ای، پرداخت، اتو، کاور کردن از جمله مراحلی است که به طور معمول برای شستشوی هر فرش و موکت انجام می شود. بسته به اینکه فرش شما ماشینی باشد یا دستبافت، مراحل شستشوی آن تغییراتی دارد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ف ش
    0

    خب چی . اسم قالیشویی چی شد؟

  • R
    0

    خب اسمشو ک بزن مسخره
    یا شماره تلفنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها