پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی کشور، از شناسایی، تشکیل پرونده و پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات خبر داد.

پیگیری قضایی سایت های جعلی پرداخت مالیات

اسلامی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی کشور، گفت: اخیراً برخی افراد و وب سایت‌ها با هدف فیشینگ و کلاهبرداری از مشتریان وب سایت‌های معتبر داخلی همچون دیوار، شیپور و غیره، پس از ثبت آگهی و پرداخت هزینه جهت ارتقای نوع نمایش آگهی به منظور تسریع در فروش، با دستیابی به تلفن انتشار دهنده آگهی و ارسال پیامکی به همراه لوگو و نام وب سایت به وی، اعلام می‌دارند که در صورت عدم پرداخت مبلغی تحت عنوان مالیات، آگهی ثبت شده از روی وب سایت مذکور حذف خواهد گردید.

وی اضافه کرد: همچنین در برخی موارد، این وب سایت‌های جعلی، با عناوینی همچون پرداخت مالیات، افراد را به سایت‌های مختلف با هدف کلاهبرداری هدایت نموده و پس از به دست آوردن اطلاعات حساب آنها، مبلغی را تحت عنوان مالیات از حساب افراد کسر می‌نمایند.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امورمالیاتی کشور، تاکید کرد: با توجه به ضرورت جلوگیری و مقابله با اقدامات متقلبانه که با سو استفاده از نام نظام مالیاتی صورت می‌گیرد، پیگیری قضائی این جرایم در دستور کار قرار گرفته است.

ایشان یادآور شد: مودیان محترم صرفاً می باید از طریق درگاه‌های رسمی و انحصاری دریافت مالیات از قبیل دستگاه‌های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی، درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی سازمان (tax.gov.ir) یا مراجعه به شعب بانک‌ها اقدام به پرداخت مالیات نمایند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها