نرخ انواع گل اعلام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: با پایان ماه محرم و صفر و شروع مراسم و مجالس تا حدودی تقاضا برای خرید گل در بازار افزایش یافته است.

نرخ انواع گل اعلام شد

اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه از افزایش 200 تا 300 درصدی هزینه های جانبی گل خبر داد و گفت: با نوسان نرخ ارز قیمت اقلامی نظیر اسفنج، ربان، کاغذ، سبد و... 200 تا 300 درصد نسبت به ماه های قبل رشد داشته است، درحالیکهقیمت گل بدون تزئین نوسان چندانی در بازار نداشته است.

شاهرخی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گل وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به فراوانی گل در مغازه ها پیش بینی می شود که قیمت گل نوسان چندانی در اعیاد و مناسبت های مختلف نداشته باشد.


این مقام مسئول از رکود حاکم بر بازار گل خبر داد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، تقاضای چندانی برای خرید گل در بازار وجود ندارد.

وی نرخ هر شاخه رز ایرانی را 3 تا 6 هزار، رز هلندی 6 تا 10 هزار، لیلیوم 20 تا 30 هزار،مریم 4 تا 5 هزار،داودی 7 تا 10 هزار، ارکیده 20 تا 25 هزار،آنتوریوم 8 تا 12 هزار و میخک دسته ای را 7 تا 10 هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه گل و گیاه در پایان با انتقاد از فروش گل در شبکه های مجازی تصریح کرد: با توجه به آنکه فروش گل در شبکه های مجازی مشکلات متعددی در بر داشته است، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید گل در شبکه های مجازی اجتناب کنند چرا که در صورت تخلف، امکان شکایت اتحادیه از واحد صنفی وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها