برپایی نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان‌های استان البرز

استاندار البرز از برپایی نمایشگاه‌های بهاره در استان خبر داد و گفت: فرمانداران مأموریت دارند این مهم را عملیاتی کنند.

برپایی نمایشگاه‌های بهاره در شهرستان‌های استان البرز

عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری نشست روسای اتاق‌های اصناف شهرستان‌های استان البرز و روسای اتحادیه‌های صنفی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصناف البرز جمعیت بالا و قابل‌توجهی دارند که در قالب حدود ۸۰ هزار واحد صنفی و ۶۶ اتحادیه مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اقداماتی که در خصوص آرامش مردم به هنگام بازار شب عید انجام می‌شود، گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره برنامه‌ریزی‌شده است که در قالب فروش مواد غذایی، پوشاک و دیگر مایحتاج است و نظارت کافی بر عرضه کالاها و کنترل قیمت‌ها خواهیم داشت و به فرمانداران شهرستان‌ها نیز مأموریت داده‌ایم که این نمایشگاه‌های بهاره را برپا کنند.

استاندار البرز تأکید کرد: اصناف در کار خود عدالت دارند و به دلیل حس مشتری مداری با مردم تعامل خوبی برقرار می‌کنند که این تعاملات باید افزایش یابد، چون مشتری مداری موجب افزایش فروش و رشد اقتصادی است.

شهبازی با اشاره به اینکه عملکرد اصناف البرز مثبت ارزیابی‌شده است، گفت: به همان صورت که از کسبه استان انتظار داریم در برخورد با مشتری عدالت محور باشند از دستگاه‌های نظارتی نیز می‌خواهیم تعامل خوبی با اصناف برقرار کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها