دبیر ستاد انتخابات استان زنجان اعلام کرد

ردصلاحیت همه کاندیدا‌های انتخابات خبرگان رهبری در زنجان

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در خصوص آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان استان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: ۱۰ نفر در این خصوص ثبت نام کرده بودند که تاکنون، مورد تایید شده‌ای اعلام نشده است.

ردصلاحیت همه کاندیدا‌های انتخابات خبرگان رهبری در زنجان

ولی اله رحیمی گفت: صلاحیت ۹ کاندیدای دیگر از حوزه‌های انتخابیه استان تایید شد که با این اقدام مجموع تایید صلاحیت شدگان استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۲۳۹ نفر رسید.

رحیمی گفت: دوم دی ماه امسال نیز صلاحیت ۱۲ نفر دیگر تایید شده بود.

وی اضافه کرد: پیش از این از مجموع ۳۵۱ داوطلب که صلاحیت آن‌ها بررسی شده بود، ۲۱۸ نفر به میزان ۶۲ درصد تایید صلاحیت شده بودند.

این مسوول همچنین در خصوص آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان استان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: ۱۰ نفر در این خصوص ثبت نام کرده بودند که تاکنون، مورد تایید شده‌ای اعلام نشده است.

وی اظهار داشت: استان زنجان چهار حوزه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل زنجان و طارم، ابهر و خرمدره، ماهنشان و ایجرود و خدابنده دارد و در مجموع پنج نماینده از استان در بهارستان حضور می‌یابند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    انتخابات نمایشی و فرمایشی......
    چگونه ملت را بازی میدن؟؟؟

  • ناشناس
    0

    چون میدونن این دوره کار زیاد دارن حسابی دستچین میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها