قتل عروس جوان در اتاق حجله / داماد اعتراف عجیبی دارد

مرد جوان وقتی دید همسرش بدون جهیزیه به خانه بخت آمده در اقدامی هولناک نوعروس جوان را در آتش سوزاند.به گزارش پلیس «کلکته»، نوعروس که «نازیه» نام داشت در اتاق حجله به آتش کشیده شد و پس از سوزانده شدن ب...

قتل عروس جوان در اتاق حجله / داماد اعتراف عجیبی دارد

مرد جوان وقتی دید همسرش بدون جهیزیه به خانه بخت آمده در اقدامی هولناک نوعروس جوان را در آتش سوزاند.
به گزارش پلیس «کلکته»، نوعروس که «نازیه» نام داشت در اتاق حجله به آتش کشیده شد و پس از سوزانده شدن به بیمارستان «چیتارانجان» در کلکته منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجاتش بی‌ثمرماند و عروس نگونبخت جان باخت.
شوهرجنایتکار پس از شکایت خانواده همسرش توسط پلیس هند بازداشت شد.این مرد درنخستین بازجویی‌ها ادعا کرده همسرش علاوه بر نداشتن جهیزیه به وی خیانت کرده و با مردی غریبه روابط پنهانی داشته است.اما خانواده قربانی تأکید کرده‌اند دخترشان بسیار پاکدامن بوده و تنها علت مرگ وی نداشتن جهیزیه به خاطر فقرخانواده‌اش بوده است.
چندی پیش نیز از این دسته جنایت رخ داده بود این فیلم را ببینید:

منبع: رکنا

11

حجم ویدیو: 2.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اسماعیل بهزادی
    0

    لطفا از این قبیل فیلم ها و داستانهایی که فقط از کشتن و تجاوز و از این قبیل کمتر انتشار دهید چون نه آموزنده و دیدنی هستند و نه قابل خواندن . هر چه وجود دارند اما مسائل جالبتری هست که به آنها پرداخت . مسائل آموزشی در تمام رسانه های ما اصلا وجود ندارد بجز آشپزی ، روزانه هزاران نفر در کشور بدلیل تصادف و درگیری و ندانستن استفاده از بخاری و غیره از بین میروند . با تشکر از مدیریت سایت .

    نظرات شما -
    • مدیریت خبر فوری
      0

      سلام و درود! از ابراز نظر شما سپاسگزاریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها