دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین کرونا در فضای مجازی در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با انتشار اخباری کذب در فضای مجازی در حال شایعه‌پرانی و افزایش نگرانی‌های عمومی در خصوص بیماری کرونا بود، ‌در تحقیقات پلیس شناسایی و در اراک دستگیر شد.

دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین کرونا در فضای مجازی در اراک

محمود خلجی اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌های افزایش ارتقاء‌ امنیت و آرامش عمومی در مبارزه همه‌جانبه در مقابله با بیماری کرونا، یکی از سیاست‌های عملیاتی پلیس پیشگیری از بروز شایعات و اخبار کذب به‌ویژه در بستر فضای مجازی بوده است.

وی افزود: در چند روز اخیر در پایش های فضای مجازی، اخبار و شایعاتی در خصوص بیماری کرونا در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت و در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس،‌ عامل انتشار این اخبار در شهرستان اراک شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی این فرد شناسایی و به یگان انتظامی احضار و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

خلجی پیگیری اخبار از منابع معتبر خبری از سوی شهروندان را بسیار مهم خواند و گفت:‌ پلیس با شایعه‌پراکنان در فضای مجازی و کسانی که آرامش و امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ازتزت
    0

    با بگیر وببند داریم میشیم عین زمان شاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها