کار منزجرکننده دختر و پسر جوان در شب چهارشنبه روی قبر سربازان گمنام + تصاویر

کار منزجرکننده دختر و پسر جوان در شب چهارشنبه روی قبر سربازان گمنام + تصاویر

این برای نخستین بار نیست که افرادی در این مکان به آرامگاه سربازان گمنام توهین می کنند.

کار منزجرکننده دختر و پسر جوان در شب چهارشنبه روی قبر سربازان گمنام + تصاویر

5612407_159

تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظات تکان دهنده توهین یک زن و مرد انگلیسی به آرامگاه سربازان گمنام در مرکز خرید منچستر را نشان می دهد. این دوجوان 20 ساله در حالی که مشغول لگد کردن گل های روی آرامگاه و رقصیدن در این مکان بودند دیده شدند. این حادثه ساعت 2:400 بامداد روز چهارشنبه رخ داد.

گفتنی است،؛ پلیس این دو جوان خاطی را دستگیر کرده است.
پت کارنی، رئیس مرکز خرید شهر منچستر در این خصوص گفت: رقصیدن در آرامگاه کسانی که جانشان را به خاطر ما از دست داده اند رفتاری منزجرکننده است. آن ها باید به خاطر این توهین عذرخواهی کنند.
این در حالی است که ماه جولای گذشته نیز بدنبال توهین یک مرد به این آرامگاه مسئولان مربوطه در خصوص ارتقای امنیت اطراف آرامگاه تحت فشار قرار گرفته بودند. دقیقا چند هفته بعد از این اتفاق نیز یک زن مست در حالی که مشغول لگد زدن گل های روی آرامگاه بود دیده شد.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • اسماعيل تقوى
    0

    با سلام لطفاً در صورت امكان از راهنمايى هاى ترافيكى در سايتتان استفاده كنيد و مردم را به رعايت كردن نظم در رانندگى ترغيب نماييد بنده حاظرم با كمال ميل در اين راستا پيام هاى ترافيكى برايتان ارسال كنم با تشكر فراوان

    نظرات شما -
    • مدیریت خبر فوری
      0

      سلام و درود برشما! خبرفوری از پیشنهاد شما استقبال می‌کند. می توانید مطالب خود را به یوزر سایت @Sitecontact ارسال کنید. سپاس از پیشنهاد خوبتان!

  • ایرانی
    0

    درود و سلام بر شرف همه غیور مردانی که بخاطر ما جان خود را قدا کردند. حال از هر ملیت و هر کشوری که می خواهند باشند ما برای آنها احترام خاصی قائل هستیم. امیدوارم خداوند اجر و مزدشان را بدهد. درود بر سربازان گمنام همه کشورهای جهان.

  • سیدمحمد رضوی
    0

    سلام تیتر خبر رو طوری نوشتین که انگار تو ایران این اتفاق افتاده. میتونستین بنویسین کار منزجرکننده دختر و پسر جوان انگلیسی در شب چهارشنبه.... .

  • مجید
    0

    رعایت کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها