دستگیری ۵ نفر از متجاوزین به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در جاده جنگلی عباس آباد

۵ نفر از متجاوزین به عرصه منابع طبیعی در جاده جنگلی شهرستان عباس آباد به کلاردشت وتیاس دستگیر و به اتهام مشارکت در تخریب تاسیسات دولتی با صدورقرار قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری ۵ نفر از متجاوزین به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در جاده جنگلی عباس آباد

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری ۵ نفر از متجاوزین به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در جاده جنگلی شهرستان عباس آباد به کلاردشت وتیاس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اعلام این خبرگفت: طی گزارش منابع طبیعی شهرستان عباس آباد درتاریخ ۲۸ آبان ماه سال ۹۶ مبنی برقطع درختان در جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشت وتیاس، دستور قضایی در خصوص شناسایی عوامل اصلی آن از سوی دادستان عباس آباد صادر شد.

دادستان مرکزاستان درادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت درجهت شناسایی عوامل اصلی، دستور قضایی در این خصوص صادر و هماهنگی لازم با اداره اطلاعات کل استان و اطلاعات سپاه استان برای همکاری جدی با استفاده ازعوامل انتظامی وحفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهرانجام که در این خصوص مقدار ۲ تن چوب قاچاق کشف شد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: با تحقیقات و شناسایی به عمل آمده ۵ نفر ازمتهمین در این رابطه دستگیر و به اتهام مشارکت در تخریب تاسیسات دولتی با صدورقرار قانونی روانه زندان شدند.

جعفری ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع پرونده به صورت خارج از نوبت و بادقت فراوان در حال رسیدگی است.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها