عوامل اختلال در پرواز کرمان- تهران دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری عوامل اختلال در پرواز کرمان – تهران خبر داد.

عوامل اختلال در پرواز کرمان- تهران دستگیر شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری عوامل اختلال در پرواز کرمان - تهران خبر داد.

وی گفت: شنبه این هفته در پی تماس تلفنی با سازمان هواپیمایی مبنی بر وجود مواد ممنوعه و منفجره در هواپیمای پرواز کرمان-تهران، با همکاری پلیس فرودگاه و یگان حفاظت سپاه دستور توقف پرواز صادر و با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مسافران از داخل هواپیما تخلیه و عملیات جستجو آغاز شد.

سالاری افزود: در این بررسی‌ها به موارد مشکوکی برخورد نشد و رسیدگی به موضوع و افرادی که اقدام به تماس تلفنی کذب مبنی بر وجود بمب در هواپیما داشتند، در دستور کار پلیس فرودگاه قرار گرفت.

دادستان کرمان خاطرنشان کرد: عوامل اصلی انتشار این خبر کذب شناسایی و با حکم مقام قضایی ۴ نفر از متهمانی که تماس تلفنی گمراه کننده به پلیس داشته و موجبات لغو پرواز را فراهم کرده بودند با اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و با حکم قضایی دستگیر شدند؛ تحقیقات از این افراد جهت ریشه یابی موضوع ادامه دارد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    ایول تورا بخدا یکم هم به دولت برای تشخیص آدم های پولدار برای حذف از صف یارانه بگیرها کمک کنید که این چنین سریع این گونه آدم ها را فقط با یک تماس چند ثانیه ای رد یابی میکنید ولی دولت با این همه انتقال پولها و آدرس ها حسابهای بانکی در این قضیه عین چیز تو گل مانده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها