جديدترين خبرها از پرونده پزشک معروف تبريزي

جديدترين خبرها از پرونده پزشک معروف تبريزي

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه پزشک تبريزي هنوز به قتل همسرش اعتراف نکرده است، گفت: وي مدعي بود که من غذاها را تهيه کردم، اما آنها را مسموم نکردم و اعترافي مبني بر مسموم کردن غذاها از سوي او وجود ندارد.

سرهنگ علي اسماعيل‌پور، با اشاره به آخرين وضعيت پرونده پزشک تبريزي (دکتر علير‌ضا صلحي) با بيان اينکه به هنگام دستگيري اين فرد يکي از شايعات مطرح شده اين بود که غذاهايي که وي براي خانواده‌اش برده از سوي داعش در شهر توزيع شده است، اظهار کرد: دليل اصلي ما براي نقض اين ادعا اين بود که اگر داعش در اين شهر غذاهاي آلوده توزيع مي‌کرد بايد افراد بيشتري مسموم مي‌شدند که چنين اتفاقي نيفتاده و تنها خانواده دکتر صلحي دچار مسموميت شده بودند.

وي با بيان اينکه مورد دومي که متهم بودن دکتر صلحي را تقويت مي‌کرد، تصاوير ضبط شده دوربين محلي بود که وي غذاها را از آنجا تهيه کرده بود، عنوان کرد: در ابتدا اين پزشک مدعي بود که غذاها نذري است اما پس از ارايه مستندات به او در نهايت مجبور شد اعتراف کند که غذاها را خودش تهيه کرده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي ادامه داد: اما دکتر صلحي قبول نکرد که غذاها توسط او مسموم شده است و مدعي بود که من غذاها را تهيه کردم اما آنها را مسموم نکردم و اعترافي مبني بر مسموم کردن غذاها از سوي او وجود ندارد.

به گفته اسماعيل پور هم‌اکنون پرونده در مراجع قضايي در حال پيگيري است.

منبع: جام نیوز

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها