با حضور علی لاریجانی

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در مصلی تهران

آیین گشایش سی وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و آغاز میزبانی از ۴۰۰ میهمان قرآنی از سراسر جهان بعدازظهر امروز با حضور علی لاریجانی در مصلی تهران برگزار می شود.

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در مصلی تهران

آیین گشایش سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم وآغاز بزرگترین المپیاد قرآنی جهان اسلام عصر امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷ با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ؛ مسئولان کشوری ولشگری ، سفرا ، نمایندگان مجلس ، جامعه قرآنی ومتسابقین بیش از ۸۳ کشور جهان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز می شود .

بر اساس این گزارش در رقابت‌های امسال برای اولین بار همزمان پنج مسابقه بین‌المللی برگزار می شود و در کنار مسابقات بین‌المللی بزرگسالان، روشندلان، بانوان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان با این دوره از مسابقات دهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با حضور پژوهشگران و محققان قرآنی بیش از ۲۰ کشور جهان چهارم اردیبهشت ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد که در قالب این همایش تا کنون ۴۲۱ مقاله قرآنی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری سی وچهارمین دوره مسابقات بین المللی قران مجموعه این پنج مسابقه بین المللی با حضور ۴۰ داور و استاد صاحب نظر قرآنی شامل ۲۴ داور ایرانی و ۱۶ داور خارجی داوری و ارزیابی خواهد شد و مجموع این مسابقات بین المللی بیش از ۴۰۰ متسابق و میهمان قرآنی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش شعار دائمی این مسابقات یک کتاب یک امت است که برگفته از متن قرآن کریم است این مسابقات بین المللی به منظور ایجاد همگرایی و وحدت کشورهای اسلامی و توجه به مبانی و مفاهیم مشترک برگزار می شود و قرآنیان جهان با هر رنگ و شکل و قیافه ای و با هر زبان و نژاد و رسم و رسومی تحت پرچم قرآن کریم گرد هم می آیند.

منبع: مهر

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی شفقی
    0

    به نضر بنده اقای احمدی نزاد بهتر از همه هست در زمان ایشان مردم همه کار می کردن ولی الان همه بیکارند در صورتی که اقای روحانی گفته بود اقتصاد بهتر می شود من یک کارگرم بیکار هستم راضی به مرگم فقط خدا به داد ما برسه ماهم دوسال سربازی رفتیم اینگار ما ایرانی نیستیم در مملکت خودمان کار نیست ولی برای افغانها کار هست تورا خدا یه خورده به فکر قشر ضعیف باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها