مهدی دانشمند، سخنران مذهبی:

آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست!

یک سخنران مذهبی کشور گفت: آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست، آبروی هیأت را هم یک فرد هیأتی بهتر می‌برد تا فرد شراب‌خوری که هیچ کاری به هیأت و مسجد ندارد.

آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست!

مهدی دانشمند در مراسم عزاداری شب رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) که شب گذشته ۱۵ آبان‌ماه با حضور مردم در این آستان مقدس برگزار شد، گفت: اگر نتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم دچار انحراف و گمراهی می‌شویم و در دنیا و آخرت خسران خواهیم دید.

دانشمند تصریح کرد: افرادی که شاید امروز هم مسئول نباشند مسئول گرفتاری مردم هستند، افرادی که رأی آوردند و درگیر سیاسی بازی شدند، به آرای مردم خیانت کردند و به جای اینکه مشکلات مردم را حل کنند به مشکلات مردم اضافه کردند و این نشان می‌دهد بسیاری از مشکلات ما به داخل برمی‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه اهل‌بیت(ع) هم از خودی‌ها ضربه‌های سنگینی خوردند، بیان کرد: آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست، آبروی هیأت را هم یک فرد هیأتی بهتر می‌برد تا فرد شراب‌خوری که هیچ کاری به هیأت و مسجد ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ظاهر همه افراد همانند باطن آنان نیست، مطرح کرد: دین‌داری به عمامه، ریش و نماز نیست و اگر عقل به چشم باشد ما بی‌دین خواهیم شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    خخخخخخخخ. مثل خودت.

  • ناشناس
    0

    م البته آب رفته هم دیگه به جوی برنمیگرده
    با این حرفها از مردم انتظار اعتماد دوباره که ندارید؟!

  • ناشناس
    0

    دو روز دنیا با از خدا بی خبری غافلان و با هرگونه گریز از خشم خداوند که عظمت و هدفمندی او در همه آفریدگان انکار ناپذیر است می گذرند ؛ ولی با تاکید خداوند در قرآن برای منکران این عظمت و هدفمندی و برای ناقضان احکام قرآنی این عظمت و هدفمندی چون همه حجتها با دلایلی خرد گرا و رسا و گویا بر بشر در قرآن به اتمام رسیده اند ؛ در فردای ابدیت بی تردید هیچ گریزی از عذاب الهی گناهان برای گنهکاران منکر و کتمان کننده حقیقتهای محکم و مفصل آشکار شناختها و نویدها و هشدارهای قرآن هرگز وجود نخواهد داشت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها