22 بهمن پیام‌آور قدرشناسی ملت ایران است

22 بهمن پیام‌آور قدرشناسی ملت ایران است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را راه نشانه وحدت و پیام آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران دانست.

به گزارش ایسنا،محمدرضا حشمتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم رامسر با اشاره به اینکه بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و مردم همچنان شکرگذار انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمت توحید و وجود شهدا را به ملت ایران هدیه داد که پس از سال ها هنوز ملت قدردان این انقلاب هستند.

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن راه نشانه وحدت و پیام‌آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران دانست و افزود: دولت تدبیر و امید در دهه فجر پروژه‌های بسیار خوبی را به بهره‌برداری رساند که نشان می‌دهد این دولت برای ملت قدم‌های خوبی برداشته است.

حشمتی با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر وامید در حوزه قرآن و عترت یادآور شد: اقدامات دولت در حوزه قرانی بسیار مفید بوده است.

وی با بیان اینکه افرادی که در راه خدا استقامت کنند و خون دهند خداوند برای آنان آرامش نازل می کند، عنوان کرد: پیروزی با کسانی است که بگویند خدای ما یکی است و در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی و داخلی شجاع باشند و نهراسند .

معاون وزیر ارشاد اظهار کرد: روزی از مستکبرین دستور می‌گرفتیم اما امروز آزادی در کشور وجود دارد که قابل مقایسه نیست؛ در رسانه‌های مختلف افراد از هر فردی مطلب نقل می‌کنند و از افکار و اعتقادات یکدیگر نقد می‌کنند که بسیار کار پسندیده ای است .

وی در ادامه بیان کرد: به فرمان امام راحل ملت ایران قیام کرد و گفت که خدای ما یکی است؛ این ملت برای خدا و عبادت خدا قیام کرد از این رو باید رفتار اسلامی داشته باشد.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به اینکه باید سطح علمی جامعه افزایش پیدا کند تا بدانیم واقعیت امروز دنیا چیست، اظهار کرد: از پرسش نباید هراس داشته باشیم و باید با اخلاق و مستدل پاسخگو باشیم.

حشمتی با تاکید بر اینکه برخی افراد بیمار هستند و هر سخنی می‌گویند اما باید دست آنها را نیز بگیریم و در برابر سوالات نسنجیده نیز همراه باشیم؛ اظهار کرد: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خود مردم سرنوشت خود را تغییر دهند .

وی تاکید کرد: امروز برای تداوم انقلاب اسلامی باید راستگو بوده و اعتقاد توحیدی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اگر بخواهیم جامعه‌ای خوب داشته باشیم باید همه افراد خوب باشند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها