حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن

حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایسنا، انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران است و به برکت حضور این عزیزان تا امروز پایدار و استوار مانده است و امروز نیز ایثارگران با حضور در یکی از عرصه‌های مهم دفاع از انقلاب اسلامی، بار دیگر مهر تأییدی بر نقش و جایگاه والای خود در انقلاب زدند.


حضور ایثارگران در روزهایی که رییس جمهور جدید آمریکا به تهدید ملت ایران روی آورده است بسیار گسترده و معنا دار گزارش شده است و این الگوهای صبر و استقامت و جانفشانی با حضور خود بار دیگر آمادگی خود را برای ایثارگری در راه امام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.


جانبازان قطع نخاع که روی ویلچر نشسته بودند، با خانواده‌های خود به این مراسم آمده بودند و نشان دادند همواره، در هر شرایطی و با وجود تمام مشکلات بر عهدی که برای دفاع از اسلام و کشورشان بسته بودند، استوار هستند.


پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز با در دست داشتن تصاویر شهدای خود بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به همراه خانواده در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در خیابان انقلاب مقابل دانشگاه تهران حضور یافت و همگام با ایثارگران و مردم تهران به راهپیمایی در مسیر خیابان انقلاب پرداخت.


در حاشیه این راهپیمایی، چندین غرفه و نمایشگاه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تشکل‌های شاهد و ایثارگر شکل گرفته بود و در کنار آن پلاکاردها و محصولات فرهنگی مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین راهپیمایان توزیع می‌شد.


چندین هنرمند شاهد و ایثارگر نیز در روز 22 بهمن در غرفه نمایشگاه بنیاد شهید و ایثارگران به خلق آثاری با موضوعات ایثار و شهادت پرداختند.

حضور گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن
خانواده‌های شهدا و ایثارگران هم‌زمان با تهران در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها