نسخه شهرام جزایری برای اقتصاد/ فساد دولتی باید مهار شود/ صورت مساله را پاک می‌کنند/ بصیرت کافی ندارند/ مظهر فساد تلقی شدم،اما...

شهرام جزایری درباره اینکه چه راهکاری برای اقتصاد کشور می‌توان ارائه کرد، می‌گوید: توسعه و رونق از طریق حمایت از بخش تولید، اشتغال و مهار تورم ممکن است در کنار این موارد باید مراقب فساد دولتی نیز بود، چراکه از این طریق می توان تورم را کنترل کرد.

نسخه شهرام جزایری برای اقتصاد/ فساد دولتی باید مهار شود/ صورت مساله را پاک می‌کنند/ بصیرت کافی ندارند/ مظهر فساد تلقی شدم،اما...

شهرام جزایری درگفت‌وگو با خبر فوری می‌افزاید:ما که مظهر فساد تلقی شدیم،ولی عملکردمان مشخص است.اما روشی که دوستان برای حل مشکل اقتصادی طی می‌کنند، پاک کردن صورت مساله است، چون بصیرت کافی ندارند.

او یادآور می‌شود:هرچند اقتصاد کشور از قانون گریزترین و بی قاعده ترین دولت تاریخ کشور ایران به دست آقای روحانی رسید و می پذیریم باید صبوری می کردیم،اما نکته اصلی اینجاست که نسخه درمان این اقتصاد بیمار و در حال مرگ نیز این نبود که کابینه فعلی پیچیده است.

جزایری ادامه می‌دهد:آنها آمدند کاهش تورم و انضباط مالی را محور قرار دادند و لاغیر و محصول آن شد رکود مطلق،بیکاری و نابودی مطلق اقتصاد در حالی که نسخه اصلی درمان در چنین شرایطی حرکت رو به جلو است.

شهرام جزایری شنبه گذشته مهمان خبرفوری بود، او درباره مسائل زیادی صحبت کرد و در این صفحه به مرور بخشی از گفت وگو شهرام جزایری با خبرفوری منتشر می‌شود.

گفت وگو با شهرام جزایری درباره سخنان پسرعارف درباره ژن خوب و علاقه‌اش به حضور در کابینه دولت دارد.

منبع: خبرفوری

34

حجم ویدیو: 19.12M | مدت زمان ویدیو: 00:05:03 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها