از کجا گوشی شیائومی به صورت عمده بخریم؟

در چند سال اخیر با افزایش نرخ دلار، فروشندگان موبایل برای تهیه عمده گوشی با مشکلات متعددی مواجه بودند، از طرف دیگر این افزایش قیمت موجب شد که مشتریان به‌سوی گزینه‎های ارزان‌تر، مانند برند چینی شیائومی متمایل شوند.

از کجا گوشی شیائومی به صورت عمده بخریم؟

با افزایش تقاضا برای تهیه گوشی شیائومی، مسئولیت خرده فروشان برای یافتن شرکت‌های معتبر پخش عمده گوشی شیائومی بیشتر شده است. اما نگران نباشید، زیرا ما در ادامه این مطلب به شما می‌گوییم که از کجا گوشی شیائومی به صورت عمده بخرید.

معرفی نماینده رسمی گوشی شیائومی در ایران
شیائومی یک شرکت چینی تولید لوازم الکترونیکی است که اولین محصولات خود را در سال 2011 به بازار چین عرضه کرد. در چند سال اخیر طیف وسیعی از محصولات این شرکت ازجمله گوشی‌های هوشمند، علاوه‌بر چین به بازار سایر نقاط جهان راه پیدا کرده‌اند.

کسری پارس، یکی از واردکنندگان برتر این برند در ایران است که انواع گوشی های شیائومی را به ایران وارد کرده و توسط دفاتر متعدد خود در سرتاسر کشور عرضه می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده و خدمات برجسته‌ای در زمینه واردات گوشی، فروش عمده و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

شعبه‌های رسمی این شرکت در بسیاری از شهرهای ایران مانند اصفهان ، گرگان، رشت، قزوین، خرم آباد، قم و ... قرار دارند و در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما هستند. شما می‌توانید از طریق سایت کسری پارس یا شبکه‌های اجتماعی از جمله صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام فروش عمده این شرکت، از جدیدترین محصولات شیائومی، به‌روزترین قیمت محصولات این برند و سایر برندهای دیگر آگاه شوید.

خرید عمده موبایل در کسری پارس
از آنجایی که شرکت کسری پارس،‌ خود وارد کننده انواع گوشی است و امکان خرید عمده و آنلاین انواع موبایل را برای شما فراهم می‌کند، خرید عمده از این وارد کننده می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. با این روش، دیگر هیچ واسطه‌ای بین شما و شرکت وجود ندارد، درنتیجه، شما می‌توانید با کمترین قیمت ممکن موبایل‌های مورد نظر خود را به صورت عمده تهیه کنید.

البته، خرید عمده موبایل تنها گوشه‌ای از خدمات این شرکت است. کسری پارس این موضوع را درنظر گرفته که برای تبدیل شدن به یکی از بهترین شرکت‌های عمده فروشی موبایل، باید علاوه‌بر فروش با قیمت عمده مناسب، خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر هم ارائه دهد.

سفارش عمده گوشی شیائومی
درحال حاضر با افزایش تقاضا برای گوشی شیائومی، بیشتر فروشندگان می‌خواهند که این گوشی‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند. کسری پارس این فرصت را فراهم می‌کند تا فروشندگان با نازل‌ترین قیمت به صورت عمده گوشی شیائومی تهیه کرده و به مشتریان عرضه کنند.

علاوه‌بر آن، بهترین راه خرید عمده مویابل آن است که گوشی‌های هر برند را از نمایندگی رسمی آن تهیه کنید. همانطور که گفتیم، کسری پارس نمایندگی رسمی شیائومی در ایران است که خرید عمده گوشی شیائومی از آن به‌نفع طرفداران این برند در ایران تمام می‌شود.

مزایای خرید عمده گوشی شیائومی از کسری پارس
با خرید عمده گوشی شیائومی از کسری پارس، نه‌تنها در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید، بلکه دیگر نیاز نیست نگران مسائل ضروری مربوط به واردات گوشی باشید. دراینجا برخی از مزایای خرید از کسری پارس را آورده‌ایم:

اصالت دستگاه ها
متاسفانه بسیاری از شرکت‌های فروش عمده گوشی شیائومی به طور عمد یا اتفاقی کالای تقلبی در اختیار خرده فروشان قرار می‌دهند. اما آگاهی مردم نسبت به این موضوع بسیار افزایش پیدا کرده و به‌سرعت کالای اصل را با جنس تقلبی تشخیص می‌دهند. با خرید از کسری پارس این ضمانت وجود دارد که تمامی اجناس به‌صورت کاملا اصل ارائه ‌شوند تا شما دربرابر مشتریان خود شرمنده نشوید. با استفاده از روش‌های مختلف مانند بررسی سریال دستگاه و کد IMEI با کارت گارانتی می‌توانید به اصالت دستگاه‌هایی که از این شرکت تهیه می‌کنید پی ببرید.

گارانتی گوشی شیائومی
تمام شرکت‌های معتبر برای فروش محصولات خود گارانتی درنظر می‌گیرند و این موضوع برای شرکت کسری پارس هم صدق می‌کند. وجود گارانتی در خرید گوشی بسیار مورد اهمیت است، به همین دلیل هرگز نباید گوشی های بدون گارانتی تهیه کنید. علاوه‌بر آن، متاسفانه برخی از شرکت‌ها برای کالاهای خود گارانتی نامعتبر ارائه می‌دهند. اما خرید از یک نمایندگی رسمی شیائومی مطمئن به شما کمک می‌کند تا از گارانتی گوشی شیائومی برای دریافت خدمات پس از فروش بهره ببرید. گارانتی شیائومی کسری پارس یکی از قدیمی‌ترین، معتبرترین و بهترین خدمات پس از فروش گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو در سطح کشور است.

رجیستری
فروش گوشی شیائومی بدون کد رجیستری در وضعیت فعلی بازار بسیار کار سختی است، توجه داشته باشید که این گوشی‌ها برای فروش دردسرهای فراوان به‌وجود می‌آورند. گوشی‌های عرضه شده در کسری پارس، به‌صورت مستقیم از منطقه آزاد انزلی وارد ایران شده و همگی دارای کد رجیستری هستند. شما می‌توانید هنگام خرید عمده موبایل از این شرکت به‌راحتی از وضعیت رجیستری کالاها مطلع شوید. برای انجام این کار کافی‌ست به سایت همتا سر بزنید و شماره سریال درج شده برروی جعبه را وارد نمایید. فراموش نکنید که گوشی‌های فاقد کد رجیستری به صورت مسافری یا قاچاق وارد کشور شده و برای فعال سازی آن‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کنید، درنتیجه اگر هنگام خرید با قیمتی ارزان‌تر مواجه شدید، به وضعیت رجیستری آن گوشی شک کنید.

لیست قیمت عمده گوشی شیائومی
معمولا لیست قیمت عمده گوشی شیائومی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی شرکت‌های فروش عمده به‌صورت روزانه قرار می‌گیرد، اما این موضوع را درنظر داشته باشید که به‌دلیل نوسانات بالای ارز ممکن است تغییراتی هنگام خرید و ثبت فاکتور ایجاد شود. از این رو بهتر است که برای اطلاع از لیست قیمت‌ها به صفحه لیست قیمت عمده موبایل‌ها در کسری پارس مراجعه کنید یا با شماره درج شده در این سایت تماس بگیرید.

کلام آخر

اگر قصد خرید عمده گوشی شیائومی دارید، کسری پارس با داشتن سابقه درخشان در زمینه واردات، فروش و توزیع عمده گوشی به‌عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های رسمی این برند در ایران می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما می‌توانید با خرید از این شرکت علاوه‌بر بهره‌گیری از مزایای گفته شده در این مقاله، از شعبه‌ها و مراکز خدمات آن در شهرهای سراسر ایران خدمات پس از فروش دریافت کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها