تجارت ایران و عمان امن شد/ تفاهم نامه مهم بین گروه حقوقی گرشا و گروه بین المللی البستان عمان/ ویدئو

گروه حقوقی گرشا اخیرا با امضای تفاهم نامه ای با گروه بین المللی البستان عمان، گام بزرگی در راستای جلوگیری از مشکلات حقوقی اتباع دو کشور ایران و عمان برداشته است.

 تجارت ایران و عمان امن شد/ تفاهم نامه مهم بین گروه حقوقی گرشا و گروه بین المللی البستان عمان/ ویدئو

رفع یک دغدغه مهم

یکی از بزرگ ترین چالش هایی که در ماه های اخیر هموطنان با آن روبرو بوده اند، ورود بسیاری از تجار برای انجام فعالیت های تجاری و بسط و گسترش مراودات تجاری بین دو کشور ایران و عمان است. بسیاری از هموطنان  که قصد استقرار در عمان جهت انجام خدمات متعدد اعم از خدمات تجاری یا  خدمات پزشکی و دندان پزشکی و  نیز دیگر خدمات دارند، با این مساله مواجهند که چگونه برای ورود به عمان برنامه ریزی نمایند و مذاکرات و قراردادهای خود را تنظیم کنند و همچنین در این راستا اگر با مشکلی روبرو شوند، چگونه آن را حل و فصل نمایند.

خوشبختانه با امضای تفاهم نامه میان گروه حقوقی گرشا و گروه بین المللی البستان عمان این دغدغه برطرف شده است.

 

IMG_20240509_195215_650

این تفاهم نامه چه اثراتی بر فعالیت فعالین اقتصادی دو کشور می تواند داشته باشد؟

سرکار خانم زهرا گرگیج مدیر و از موسسان گروه حقوقی گرشا در این باره می گوید: «امضای این تفاهم نامه بین دو گروه ایرانی و عمانی می تواند با به حداقل رساندن ریسک فعالیت اتباع این دو کشور در ایران و عمان، آثار بسیار مثبتی داشته باشد. با امضای این تفاهم نامه تمامی هموطنان عزیز که قصد اقامت، فعالیت و یا ارائه هر گونه خدمات در عمان را دارند، می توانند از طریق این پلتفرم مشترک ایجاد شده بین این دو گروه، به فعالیت خویش در عمان مبادرت نمایند. متقابلا فعالین عمانی نیز که قصد فعالیت در ایران را داشته باشند، می توانند از این طریق به فعالیت خود بپردازند. به همین ترتیب در صورتی که هر یک از فعالین ایران و عمانی با مشکلات حقوقی مواجه شوند، می توانند از طریق این پلتفرم مشترک در مقام حل مشکل بر آیند.»

 

IMG_20240509_195221_274

آقای محمدرضا واعظی پور مدیر عامل و موسس گروه بین المللی البستان عمان با بیان اینکه در عرصه تجارت عموما به مبحث پیشگیری توجه نمی شود و معمولا پس از بروز مشکل و چالش، به دنبال یافتن متخصص برای راه حل هستیم، در خصوص این تفاهم نامه می گوید: «در حال حاضر حوزه تجارت و اقتصاد در هر کشوری چالش های گوناگون و خاص خود را دارد و فعالین این حوزه ها ناگزیرند برای حل مسائل و مشکلات، به شخصی که در این حوزه ها متخصص باشد، مراجعه نمایند. گروه حقوقی گرشا از گروه های حقوقی بسیار خوشنام در کشور جمهوری اسلامی ایران و برخی کشورهای اروپایی است و خوشبختانه این فرصت برای ما فراهم شد تا برای هر دو طرف چه ایرانیانی که در عمان فعالیت می نمایند و با مشکلات حقوقی روبرو می شوند و همچنین بالعکس، عزیرانی که در ایران به فعالیت می پردازند و تبعه عمان هستند، بتوانیم پیش از بروز هر گونه مشکل، آنها را با قوانین و مقررات کشور هدف آشنا کنیم و در صورت بروز مشکل نیز بتوانند از وکلای برجسته و مجرب هر دو گروه که به خوبی با قوانین دو کشور اشنا هستند، استفاده نمایند و بدین ترتیب مسائل و مشکلات خود را به بهترین شکل، حل و فصل نمایند.»

3

گروه حقوقی گرشا  چه خدماتی به فعالین ایرانی و عمانی ارائه می نماید؟

خانم گرگیج مدیر و از موسسان گروه حقوقی گرشا در تشریح خدمات گروه حقوقی گرشا به فعالین دو کشور ایران و عمان می گوید: «گروه حقوقی گرشا در خصوص فعالیت ها، مذاکرات و قراردادهای اتباع هر دو کشور ایران و عمان، در کنار این عزیزان است. از ابتدا و مرحله مربوط به اماده سازی انجام فعالیت های تجاری، مذاکرات قراردادی ،تنظیم و انعقاد قراردادها و کمک جهت اجرای صحیح قراردادها و جلوگیری از بروز چالش های حقوقی این گروه حقوقی در کنار فعالین هر دو کشور است . پس از بروز اختلاف نیز وکلای مجرب ما در گروه حقوقی گرشا ، در کنار اتباع دو کشور خواهند بود تا زمینه ساز حل صحیح مشکلات حقوقی باشند.

همچنین نگاه بلند مدت گروه حقوقی گرشا در بستر این تفاهم نامه، به  فعالین شش کشور شورای همکاری خلیج فارس است تا به بهترین شکل ممکن به این فعالین محترم خدمات حقوقی ارائه دهیم.»

4

رونمایی از محصول جدید گروه حقوقی گرشا در ششمین نمایشگاه فرانچایز ایران

گروه حقوقی گرشا در ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران از محصول و بسته جدید خود رونمایی نموده است. این بسته، قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) بر بستر بلاکچین است که در حال حاضر در کشورهای پیشرو به صورت متداول انجام می شود و در ایران نیز گروه حقوقی گرشا به عنوان گروه پیشرو در کشور، برای اولین بار از فعالین تجاری در این قراردادها حمایت حقوقی لازم را داشته تا فعالین با کمترین دغدغه بتوانند به فعالیت های تجاری خود ادامه دهند.

آدرس: تهران-بلوار نلسون ماندلا(جردن)-خیابان شهنواز(گلستان)- خیابان گلستانک-کوچه خرسند-پلاک ۴۸-طبقه اول-واحد ۵ و۶                                                 تلفن : 02122664813 - 02122666437

5

وب سایت: www.garshalaw.com

اینستاگرام:  Garshalawgroup    

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    4

    راه درست رعایت حجاب هست.
    این حکم خداست.
    رعایت حجاب هم احترام به خداست و هم خود فرد و هم جامعه ، رعایت نکردنش هم عواقب دنیایی داره و هم آخرتی.
    قرآن کلام خداست و راه درست و غلط رو مشخص کرده

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      حاجی یعنی اینا بیان چادر سر کنن که نماینده یک شرکت بزرگ هستند اگر خیلی زرنگی برو جلوی چای دبش و باغ ازگل رو بگیر!

  • ناشناس
    1

    خانمها حجاب ندارند اسلام درخطر نباشه دارید باهشون تجارت میکنید

  • یاسین غلامی
    0

    باعث افتخار ملی هست و در راستای تحقق شعار سال از فرمایشات مقام معظم رهبری و گسترش روابط افقتصادی با گشورهای مسلمان و دوست و راهبری ما در منطقه حساس خلیج همیشه فارس هست.تبریک و تهنیت در جهت گسترش روابط اقتصادی توسط هموطنان ما باعث اقتخارم ما هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها