وضعیت مبهم ۲ بازیکن ذوب آهن برای سفر به عراق

۲ بازیکن خارجی تیم فوتبال ذوب آهن وضعیت مبهمی برای سفر به عراق دارند.

وضعیت مبهم ۲ بازیکن ذوب آهن برای سفر به عراق

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های الزورا عراق و ذوب آهن ایران باید سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه کربلا به مصاف هم بروند که دیدار حساسی محسوب می‌شود.

در این گروه ذوب آهن ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و با یک تساوی مقابل الزورا که با چهار امتیاز سوم است، صعودش به مرحله بعدی را قطعی می‌کند و در صورت تحقق این امر النصر عربستان که اکنون با ۶ امتیاز پس از ذوب آهن در رده دوم جای دارد، می‌تواند با پیروزی مقابل الوصل امارات در بازی خانگی اش همراه شاگردان علیرضا منصوریان راهی مرحله بعدی شود.

البته اگر الزورا بتواند در ورزشگاه کربلا از سد سبزپوشان دیار نصف جهان بگذرد، تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه حتی با پیروزی النصر مقابل الوصل به روز پایانی مرحله گروهی کشیده می‌شود.

درحالیکه سبزپوشان آماده سفر به عراق می‌شوند، اما شنیده می‌شود که ویزای سه خارجی عضو این تیم به مشکل خورده و هنوز حل نشده است. ویزای ماریون ارناندز، کریستین اوساگوانا و یکی از مربیان این تیم صادر نشده تا وضعیت آن‌ها مبهم باشد. به احتمال زیاد مشکل آن‌ها حل خواهد شد و علی منصور می‌تواند از تمامی بازیکنانش استفاده کند.

قضاوت این مسابقه برعهده دیلان پریرا سریلانکایی است و شاگردان علی‌منصور اگر مقابل نماینده عراق به یک تساوی برسند، صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی خواهند کرد.

این دیدار روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در عراق برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها