مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا؛

آرسنالی‌ها بیخ گوش ایران، مقابل قره باغ/ میزبانی ایتالیا از گلادیاتور‌ها در میلان

رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا امشب «پنج شنبه» با برگزاری مسابقات گروه‌های ۱۲ گانه آغاز می‌شود.

آرسنالی‌ها بیخ گوش ایران، مقابل قره باغ/ میزبانی ایتالیا از گلادیاتور‌ها در میلان

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا امشب با برگزاری مسابقات گروه‌های ۱۲ گانه آغاز می‌شود.

گروه A

بایرلورکوزن - آ.ا.ک لارناکا
زوریخ - لودوگورتس

تقابل چلسی و آرسنال با حریفان ناشناخته/ جنگ میلان و یونانی‌ها در سن سیرو

گروه B

لایپزیش - روسنبورگ نروژ
سلتیک اسکاتلند- سالزبورگ اتریش

گروه C

بوردو- کپنهاگن

زنیت- اسلاویا پراگ

گروه D

فنرباغچه ترکیه- اسپارتاک ترناوا

اندرلخت- دیناموزاگرب کرواسی

گروه E

ورسکلا- اسپورتینگ

قره باغ - آرسنال

آرسنالی ها پس از کسب پنج برد پیاپی در لیگ برتر، روزهای بد اول فصل خود را فراموش کرده اند و به هماهنگی نسبی دست یافته اند در حال حاضر هم با 15 امتیاز پنجم لیگ جزیره هستند. این در حالی است که توپچی ها، فصل گذشته با هدایت آرسن ونگر توانستند تا مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پیش بروند اما با شکست برابر اتلتیکو از گردونه رقابت ها کنار رفتند و نشد تا طعم بالابردن جام را احساس کنند. با این حال آرسنالی ها با توجه به وضعیت سخت لیگ برتر، به لیگ اروپا به عنوان پل صعود به لیگ قهرمانان چشم دوخته اند و با اونای امری که تبحرش بردن لیگ اروپا است، می خواهند این امر را میسر کنند. آرسنالی ها در بهترین فرم ممکن قرار دارند و با این شرایط بعید است تیم میزبان سودای مقابله با تیم هماهنگ آرسنال را داشته باشد گر چه فوتبال است ممکن است هزار اتفاق عجیب غریب در آن رخ دهد ولی روی کاغذ، بازی سختی به حساب نمی آید. لورن کوشیلنی ،پیتر چک، کارل جنکینسون، کنستانتینوس ماوروپانوس ،هنریک مخیتاریان غایبان قطعی اونای امری هستند و اینسلی مایتلندنیلز هم حضورش مشخص نیست.

آرسنالی‌ها بیخ گوش ایران، مقابل قره باغ/ میزبانی ایتالیا از گلادیاتور‌ها در میلان

در طرف مقابل قره باغ که در بازی نخست خود در این مسابقات مغلوب اسپورتینگ لیسبون شد ، سعی دارد با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت پر شور هوادارانش شب سختی را توپچی ها در باکو رقم بزند تا هم اولین سه امتیاز این مسابقات را مال خود کند و هم امیدهایش را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهد. شش برد، دو تساوی و دو شکست ثمره کار شاگردان قربانوف در ده هفته اخیر بوده است و می خواهند با شکست آرسنال به حفظ همین روند درخشانشان ادامه دهند. دنی کوئینتانا تنها غایب قره باغ برای این دیدار مهم است.

این نخستین مسابقه تاریخ ۲ تیم محسوب می‌شود و باید دید چه نتیجه ای رقم می خورد.

ترکیب احتمالی:

قره باغ:داسیلوا، ویلد دونالد، یاکوب، گوسینوف، مدودوف، دینیف،گاراگا رایف، زوبیر، اوزوبیک و ماهیر

آرسنال: لنو، لیختشتاینر، هولدینگ، پاپاستاتوپولوس، الننی، گوندوزی، ولبک، رمزی، ایوبی و اوبامیانگ

گروه F

بتیس- دودلانژ

آث میلان- المپیاکوس

شاگردان گتوزو که با 3 امتیاز صدرنشین هستند ، می توانند با پیروزی برابر حریف یونانی خود، به شش امتیازی برسند و با اعتماد به نفس بیشتری به کارشان ادامه دهند.دومین تیم پرافتخار اروپا، در نخستین گام در کشور لوکزامبورگ به مصاف تیم دودلانژ رفت به پیروزی رسید. تیم میلان از پنج بازی خود در سری آ، 2 پیروزی و سه تساوی کسب کرده است و این نشان می دهد روند پر فراز نشیبی را پشت سر می گذارند البته امیدوارند با اضافه شدن بازیکنان جدید رفته رفته به شرایطی که مدنظرشان است برسند در نهایت هم فاتح لیگ اروپا شوند.آندره آ کونتی، ماتیا کالدارا و گونزالو هیگواین در این دیدار حضور ندارند.

آرسنالی‌ها بیخ گوش ایران، مقابل قره باغ/ میزبانی ایتالیا از گلادیاتور‌ها در میلان

در طرف مقابل المپیاکوس که در دیدار گذشته مقابل بتیس متوقف شد عزمش را جزم کرده تا در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد تا خودش را به صدر جدول این گروه برساند. سه برد، یک مساوی و یک شکست حاصل کار این تیم یونانی در پنج هفته اخیر بوده است با فرم متوسط رودرروی حریف صاحب نام خود می ایستند.

در یک دیدار اخیر دو تیم که در لیگ قهرمانان اروپا به انجام رسید المپیاکوس دست به کار بزرگی زد و توانست رقیب خود را از پیش رو بردارد و به نوعی این دیداریک دیدار انتقامی هم برای تیم میلان به حساب می آید.

بیشتر بدانید: این سومین مصاف دو تیم میلان و المپیاکوس در رقابت های اروپایی خواهد بود. میلان چهار بازی از پنج بازی قبلی خود در خانه برابر تیم های یونانی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. میلان از هفت بازی قبلی خود در رقابت های لیگ اروپا، تنها یک بار شکست خورده است. المپیاکوس در 5 بازی قبلی خود در لیگ اروپا شکست نخورده است. گروه G

اسپارتاک- ویارئال

گلاسکو رنجرز- راپید وین

گروه H

آپولون - مارسی

فرانکفورت -لاتزیو

گروه I

مالمو -بشیکتاش

سارپسبورگ ۰۸ نروژ- خنک

گروه J

کراسنودار روسیه- سویا

استاندارد لیژ- بلدیه‌اسپور آق‌حصار ترکیه

گروه K

آستانه - رن

باومیت یابلونتس جمهوری چک- دینامو کیف اوکراین

گروه L

باته بوریسوف -پائوک

چلسی -ویدئوتون

بازیکنان چلسی در دیدار مقابل ویدی فرصت خوبی خواهند داشت تا با نشان دادن خود، چلسی را در لیگ اروپا 6 امتیازی کنند تا هم با خیالی راحت شاگردان به دیدارهای بعدی خود بیاندیشند و هم به صدر جدول صعود کنند. چلسی که با هدایت مائوریسیو ساری دوم لیگ جزیره است، باید خودش را در اروپا محک بزند و نشان دهد که می توانند روند رو به رشد خوب خود در لیگ جزیره را در اروپا هم ادامه دهند.شاگردان ساری در بهترین فرم ممکن خود هستند و سعی دارند با اتکا به همین موضوع ویدئوتون را در خانه زمین گیر کنند. تیم چلسی بدون محروم و مصدوم به مصاف حریفش میرود.

آرسنالی‌ها بیخ گوش ایران، مقابل قره باغ/ میزبانی ایتالیا از گلادیاتور‌ها در میلان

در طرف مقابل هم ویدئوتون هر سه دیدار پیش خود را با پیروزی تمام کرده است نشان داده با آمادگی کامل و انگیزه ای ای مضاعف پا به این دیدار می گذارد تا با پیروزی بر حریف سرسخت خود نگاه ها را به سمت خود جلب کند، هر چند که شب سختی را به احتمال فراوان در لندن سپری خواهند کرد.

بیشتر بدانید: چلسی در 6 بازی از 7 بازی قبلی خود در لیگ اروپا پیروز شده است. ویدتون در 3 بازی قبلی خود در لیگ اروپا موفق به گلزنی نشده است. بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل رئال و یونایتد در شب شکست عجیب سیتی دروازه‌بان ۴۲ ساله فوتبال به تیم ملی دعوت شد کاوه رضایی بازی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها