شب تلخ آلبا در آنفلید برای پایان سال درخشان

یوردی آلبا فصل درخشان خود را در بارسلونا با یک شب پراشتباه به پایان رساند.

شب تلخ آلبا در آنفلید برای پایان سال درخشان

یوردی آلبا در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین سال های خود را سپری می کرد و در دیدارهای قبلی 5 پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده بود تا بهترین سازنده گل در رختکن بارسلونا باشد.

مدافع چپ سرعتی و آماده بارسلونا در دیدار رفت دو تیم پایه گذار گل اول بارسلونا شد و در دیدار برگشت همین کار را به صورت بر عکس و اشتباهی انجام داد تا خیلی زود لیورپول گل اول خود را ثبت کند؛ آن هم در بهترین زمان ممکن تا قرمزها بتوانند بازگشت خود را پایه گذاری کنند.

اشتباه او در پاس رو به عقب باعث شد تا هندرسون در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و در نهایت اوریگی با استفاده از یک ریباند گلزنی کرد.

آلبا برای جبران اشتباه خود خیلی زود یک موقعیت ایده آل را به دست آورد اما در محوطه جریمه لیورپول به اندازه ای بی اعتماد به نفس بود که نتوانست ضربه نهایی را به توپ بزند و توپ را به مسی سپرد که در همین لحظه ماتیپ مسی را متوقف کرد تا بهترین فرصت بارسا برای پایان دادن به شب وحشتناک آنفیلد را از دست بدهد.

دفاع چپ بارسلونا در بدترین شب فصل خود باز هم موقعیت تک به تک برای گلزنی داشت اما این بار آلیسون بکر او را ناکام گذاشت تا شب تلخ او با دو فرصت سوزی، اشتباه منتج به گل و البته چندین اشتباه بزرگ دیگر به پایان برسد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها