3 گزینه اصلی جایگزینی سیف / چه کسی در دولت دوازدهم به برج شیشه ای خیابان میرداماد می رود؟

براساس تازه ترین گمانه زنی ها درباره ترکیب دولت دوازدهم، خروج سیف، رئیس بانک مرکزی از ساختمان شیشه ای خیابان میرداماد قطعی شده و به این ترتیب رایزنی ها برای تعیین جایگزین وی شدت گرفته است.

3 گزینه اصلی جایگزینی سیف / چه کسی در دولت دوازدهم به برج شیشه ای خیابان میرداماد می رود؟

به گزارش خبر فوری ، اختلاف سیف با برخی دیگر از اعضای تیم اقتصادی دولت از جمله طیب نیا، وزیر اقتصاد، مهمترین عامل کنارگذاشته شدن احتمالی رئیس بانک مرکزی از دولت آینده عنوان شده است.

البته پیش از این انتشار اظهارنظری از رئیس کل بانک مرکزی درباره نتایج برجام که با تیتر جنجالی «تقریبا هیچ» رسانه های منتقد دولت از آن استقبال شد، شایعه کنار رفتن سیف از کابینه آینده را تقویت کرده بود.

در چنین شرایطی، حالا از سه گزینه اصلی به عنوان جایگزین احتمالی سیف در دولت دوازدهم نام برده می شود.

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس پیشین بانک مرکزی یکی از جدی ترین گزینه هایی است که ممکن است حسن روحانی او را به عنوان رئیس کل بانک مرکزی منصوب کند.

حمید پورمحمدی، معاون سازمان مدیریت و قائم مقام پیشین بانک مرکزی نیز از دیگر گزینه های احتمالی جایگزینی سیف است.

همچنین از عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل پیشین بانک ملی ایران نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های ریاست بانک مرکزی در دولت دوازدهم نام برده می شود.

این گمانه زنی ها درحالی است که هنوز منابع رسمی، هیچ خبری درباره ترکیب احتمالی دولت بعد را تایید یا تکذیب نکرده اند.

تازه ترین گمانه زنی های خبرفوری درباره تغییرات در کابینه بعدی را اینجا بخوانید.

نهاوندیان جایگزین سیف می‌شود

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عباسی
    0

    برای رفع مشکل بیکاری و کار درست مسئولین : هرمسئول یک شغل کلیدی بیشتر نباید داشته باشداقتصاد مقاومتی را از خودشان شروع کنند یا اگر یک شورایی حتما رئسای قوا و مراکز در ان حاضر هستند تعداد اعضای متفکر و وقت گذارش باید بالا رود نه اینکه هر کدام از این افراد در ده ها شورای دیگر نقش کلیدی داشته باشند و بدون تحقیق در هر شورا بحث و همانجا کار را یکسره کنند این رویه وجود دارد سن هیچ مسئولی هم نباید بالاتر از 70 باشد - مسیر کاری هر مسئول هم باید مشخص باشد از ارتش به اقتصاد از اقتصاد به مخابرات از نفت به برق نپرد یک حوزه سالها کار کرده باشد به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه فرمایید: به اعضای مجمع تشخیص توجه فرمایید: به اعضای شورای امنیت ملی توجه فرمائید شما اگر واقعا بخواهید می توانید لیست بلندی تهیه کنید ببینید افراد سن بالا چقدر شغل دارند و چقدر بیکار داریم چون وقت نمی کنند فکر کنند فقط در جلسه حاضرند وضع فرهنگ و اقتصاد ما می تواند بازهم بهتر شود

  • شهروند
    0

    روی تابلوی فرشتگان بنر کاسپین می چسباند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها