همتی:

قیمت اقلام اساسی را می‌دانم، از مردم عذرخواهی می‌کنم/فیلم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بالاخره به صورت هفتگی لیست قیمت‌ها را به رئیس جمهور اعلام می‌کنیم در جریان افزایش قیمت‌ها هستیم و اینطور نیست که بی خبر باشیم.

قیمت اقلام اساسی را می‌دانم، از مردم عذرخواهی می‌کنم/فیلم

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه برنامه تیتر امشب در پاسخ به برخی سوالات پیرامون بازار پولی و مالی، اظهار کرد: بسیاری از بنده می پرسند که تا چه ساعتی در محل کارم حضور دارم، تا ساعت ۸ و نیم و ۹ شب در اداره کار می کنم در منزل هم تا پاسی از شب مشغول کار و رسیدگی به امور هستم.
وی افزود: در دو سالی که بانک مرکزی را مدیریت کردم از این جایگاه پشیمان نبوده ام اما برخی حرفا من را ناراحت کرده است.

همتی گفت: قیمت واقعی ارز چیزی که هم اکنون در بازار مشاهده می کنید، نیست و اگر تعیین شود حتما حدودی آن را می گویم.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا از قیمت اقلام اساسی باخبرید؟ بیان کرد: بالاخره به صورت هفتگی لیست قیمت ها را به رئیس جمهور اعلام می کنیم در جریان افزایش قیمت ها هستیم و اینطور نیست که بی خبر باشیم. در منزل هم همسرم قیمت ها را به بند اعلام می کند و او هم همانند سایر مردم از گرانی ها شاکی است.

او تاکید کرد: فشار تحریم ها کار را سخت کرده و شرایط بر همه سخت شده است. فشار بر طبقات پایین را درک می کنیم، به سهم خودم از فشار اقتصادی که مردم را آزار داده است عذرخواهی می کنم، اما این را هم می گویم که تمام تلاشم را به عنوان یک عضو کابینه انجام داده ام ولی در برخی از موارد مشکلات حل شدنی نبودند ولی ما ناامید نشده و نمی شویم.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: به صورت سرزده به صرافی ها سر می زنم و برداشت ها را می سنجم. بازار ارز و ریال ما خوب است و نگرانی نیست. در اوج تحریم شرایط مطلوبی داریم و امیدواریم دشمنان از این عملکرد پشیمان شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • سلیمانی
    0

    اینها که در سمت وزیر یاکسی دست درباره هستند حقوقشان چقدر هست ماهی به اندازه یک سال ویا دو سال حقوق یک کارگر

    نظرات شما -
    • باران.آمد
      0

      داداش اینا۳۰تومان حقوق میگیرن به درک که کارگر۵ماه حقوق نگرفته

    • کاربر ناشناس
      0

      آقای همتی بایدقیمتهاراساعتی به رییس جمهورگزارش کنی.هفتگی فایده ندارد.

    • جنت مکان علیامخدره
      0

      30 تومن؟ 30 تومن حقوق فیش اول یک پست شونه. الا ماشال هم پست و سمت دارند.

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا شما را لعنت کند هشتاد و پنج میلین ایرانی را از ثروت ملی محروم کردین خون بخورین مال حرام خوردن

    نظرات شما -
    • ساح
      0

      بایدلحظه ای قیمتهارارصدکنید.

  • ..
    0

    بله كه بايدم بگوييد بازار ارز و ریال ما خوب است و جاي نگرانی نیست و در اوج تحریم شرایط مطلوبی داریم. مردم بدبخت هستند كه زير بار فشار اقتصادي له شده اند. شما كه كيسه تان هميشه پر از پول است بايدم جاي نگراني نداشته باشيد.

  • علی
    0

    اولا عذر خواهی و شرمندگی مسئولین شکم مردم را سیر نمیکند . ! دوما شما و مسئولین قطعا از اوضاع مردم و بازار خبر دارید اما علت چیست که نمیتوانید درد ما را درمان کنید نمیدانم . !؟ سوما اگر میدانید و نمیتوانید چرا اسنعفا نمیکنید و میدان را برای دیگران باز نمیکنید .!؟ تا کی باید این وضعیت را تحمل کرد خدا داند .!

  • ایرانی
    0

    اگر از وضع و حال مردم باخبرید و اقدامی نمیکنید نهایت پستی شپاست اگر نمیتوانید کاری کنید اوضاع خوب شود استعفا کنید شما با تمام دنیا سرناسازگاری دارید مردم چوبشو میخورن مردم بیچاره شدن. انسان باشید

  • باران .آمد
    0

    کاشکی نبودیدببینم تاحالاچیکارکردی دلاروبردی ۲۵تومان الانم میگی باخبریم خودت هیچ ناراحتی نداری ۳۰تومان حقوق میگیری کارگربدبخت هم که توشهرداری هاهست ۵ماه حقوق نگرفته .خداخیرتون نده انشااله

  • م
    0

    جناب درشرایطی به داد بانک مرکزی وارد شدید واقدامات شما قابل تقدیر وتشکر است ولی عذر خواهی نان برای مردم نمیشود

  • زر
    0

    صندلی به اینهاچسبیده جدانمیشه چون چسبش رازی وخودشان راضیندپس استعفانمیدهندوازوضع فلاکت مردم هم خبردارند

  • ساح
    0

    آقای همتی چون قیمتهاساعتی افزایش می یابد،بایدساعتی به رییس جمهورگزارش کنید تا تصمیم فوری بگیردوبگوید،علی برکة الله.

  • محمود
    0

    قیمت را بدانی ودر پست خود بمانی حرام است حرام است.........................

  • محمود
    0

    اگر خدایی هست پس جزایی هست.به امید ان روز.تو بایدبدانی اون پست واون حقوقی که میگیری که ما راضی نیستیم از جیب مردم بلعیده میشود.کارایی صفر صفر صفر !!!!!!!!!!!!!!!

  • علی
    0

    کاش زودتر تموم شین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • سعید
    0

    انصا فا اقای همتی شخصیت مسول وقابل احترامی هستند وواقعا صادقانه صحبت می کنند.ارزوی موفقیت

  • کاربر ناشناس
    0

    چون دررفاه هستی متاسفم به این مملکت واقعا

  • یا مهدی ادرکنی
    0

    امید که مهدی صاحب الزمان (عج) بیاد و نسل شما و امثال شما رو از زمین ریشه کن کنه.بدبختا نون شبتون آه این ملته ... تو دیوار دیدم یه بدبختی زده بود توروخدا لباسای بچهاتونو که نمیخواید بدید من برا بچهام بپوشم ... امیدوارم به روزی بیافتید که خدا روز خشتونا کنه درد دندون .به حرمت این روزا که به روز یزید و دارودستش بیافتین که این دولت یه یزید داره و صد شمر زیردست که این شده حال و روز مردم ....... لعنت بر ذات کثیفتون.

  • ش
    0

    عذر خواهی شما چه ارزشی دارد ؟؟؟؟ شعور داشته باشید از پس کاری برنمی آیید تشریف ببرید خونه کنار همسر محترم ظرف بشورید. همه عزیزان مسئول در نظام ، مثل شما هستند "فقط پررو و گستاخ". ضمنا مردم فهیم هم منتظر هیچ منجی نباشند . بهتراست خودمان حرکتی کنیم

  • علی
    0

    چرا چرت وپرت میگید ما فشار طبقات پایین را درک میکنیم شما هیچی رو درک نمی کنید دریافتیت چقدره تو هیچوقت یه قشر ضعیف یا متوسط و درک نمی تونی بکنی بیخود هم نگید که خانمم از گرانی ناراحته همتون با هم هماهنگید دیگه چون چند روز پیش نوبخت هم همین جملات رو گفته بود بسه دیگه بزارید مردم با درد خودشون بمیرن البته متاسفم که برای شما فرقی نمی کنه که مردمیکه شما رو به اینجا رسوندن الان بایستی با این فلاکت زندگی کنن.

  • عمو رضا
    0

    کاری که شما با مردم کردید ( رزق و روزی و فرهنگی و دینی) امریکا اگه سالی یبار با ایران جنگ هسته ای میکرد ،نمیکرد ،ریدید یه کلام

  • ناشناس
    0

    عذر خواهی دردی را دوا نمی کند چرا که مجموعه دولت مانند کارگران روز مزد کشور را اداره می کنند توبه می گفتید بهتر بود شما با حقوق بر مسند هستید عذر خواهی توهین است به این مردم آیا شغل دولتی را از دست داده اید ولی به خاطر بی کفایتی مجموعه دولت به طور خاص مسئولین اقتصادی بخش بزرگی از مردم عملأ چهل سال از زندگی خود عقب مانده اند لعنت خدا واولیای بر حقش بر باعث وبابی این آشفته بازاری که به راه افتاده ایران را بصورت گدا خانه بزرگ اداره می کنند ونامش را گذاشته اند کمک مؤمنانه واز جییب خودشان می دوزدند وبا منت بخش کوچکی را باز می گردانند برنج شصت هزار تومانی شد صدو هشتاد هزار تومان وکمک مؤمنانه به راه افتاد ننگ ننگ ننگ بر

  • جابرخان
    0

    ممنون جناب رئیس. عذر خواهی تون رو آوردیم و بجای آبگوشت گذاشتیم سر سفره و با ترشی لیته خونگی که از قبل مونده بود زدیم به بدن. اضافه اش رو هم بردیم چند قسط عقب مونده دادیم. یک کم موند که دادیم جای نسیه هایی که از بقال سر کوچه گرفته بودیم. ممنون از بابت لطف و گره گشایی و عذرخواهی تون.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها